globalmoto_kveten





Téma: Návrh koncovky
 
20.3.2007 v 01:12
Dneska jsem byl na brzdě kvůli návrhu výfuku (od creptusu) a taky ze zajímavosti jaký vliv má vnitřní průměr a délka koncovky na výkon. Moto Suzuki GSX-R600, 03, svody Yoshimura 4-2-1, mezisvod vnitřní průměr 45-48mm, koncovka Scorpion 50mm, délka 45cm, KN
Nejdříve taková anketa co si kdo myslí?
1. Bude mít vliv na výkonovou křivku, když se dá místo koncovky Scorpion s vnitřkem 50mm obyč trubka pr.50mm?
2.Rozdíl s mezisvodem 45-58mm +trubka 58mm vnitřní pr. a délka 52cm.
3.Následné zkrácení o 20cm?
Ukázka:
Výsledek na str. 3!!
DOPLNĚNY GRAFY NA STR. 4!

2 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky

22.3.2007 v 09:18 | Nahoru | #1
tom6gsxr: je to mozny, ale vis o nejake moderni sportovni motorce ktera ma diru ve strednim pasmu a nejak vyrazne ji pomuze urvana koncovka? je fakt ze ja treba nejel nikdy na zadne sportovni sestce, ale litry a 750gsxr mi prisly uz v serii ze jde ten motor jako elektromotor...plynuly narust vykonu bez jakehokoliv propadu.....

(reakce na) Návrh koncovky

22.3.2007 v 14:10 | Nahoru | #2
assassin>Sport. litry maj fakt lineární křivku a co jsem koukal na grafy tak často i s power comanderem kopírují křivku sériovou včetně děr, ikdyž třeba o kousek výš.
Ale třeba u SV650 když máš ten dvouvál, tak tam by koncovka měla vyhladit ten střed výrazně. Takovou zkušenost jsem měl u GPZ500S.

(reakce na) Návrh koncovky

23.3.2007 v 00:38 | Nahoru | #3
assassin>>
myslis-li modernima strojema strikacky tak tam je to jasne..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist