globalmoto_kveten





Téma: Návrh koncovky
 
20.3.2007 v 01:12
Dneska jsem byl na brzdě kvůli návrhu výfuku (od creptusu) a taky ze zajímavosti jaký vliv má vnitřní průměr a délka koncovky na výkon. Moto Suzuki GSX-R600, 03, svody Yoshimura 4-2-1, mezisvod vnitřní průměr 45-48mm, koncovka Scorpion 50mm, délka 45cm, KN
Nejdříve taková anketa co si kdo myslí?
1. Bude mít vliv na výkonovou křivku, když se dá místo koncovky Scorpion s vnitřkem 50mm obyč trubka pr.50mm?
2.Rozdíl s mezisvodem 45-58mm +trubka 58mm vnitřní pr. a délka 52cm.
3.Následné zkrácení o 20cm?
Ukázka:
Výsledek na str. 3!!
DOPLNĚNY GRAFY NA STR. 4!

1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky

21.3.2007 v 16:09 | Nahoru | #1
jakub: v poho.... nemuze se zmenit tak jak si to napsal.... ale treba (a je to videt i na grafech z praxe) muze vykon jeste rust pritom krivka kroutaku klesa..... coz je teda z toho vztahu taky videt.... kdyby kroutak byl konstatntni....krivka cara rovnobezna s vodorovnou osou tak vykon linerne poroste(bude kopirovat rust otacek) takze kroutak muze i pod stejnym uhlem klesat a vykon bude knonstatni...... zacne klesat az kdyz kroutak pada rychleji nez rostou otacky.......

(reakce na) Návrh koncovky

21.3.2007 v 16:28 | Nahoru | #2
assassin> No jo, já to myslel dobře, ale špatně jsem se vyjádřil... Mělo tam být, že aplikací obyčejné trubky se <strong>sníží max. výkon a v otáčkách odpovídajících max. výkonu poklesne krouťák</strong>...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist