2 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?
Naposledy editováno 01.09.2011 19:09:54
Woko_O píše: Děláte jak kdyby 35tis km bylo pro motor něco strašnýho.. Takovej motor při tomhle počtu kilometrů neni skoro ani zajetej.Motor je většinou stavěnej na to aby něco vydržel a jen jeho pravidelnou údržbou se prodlužuje nebo snižuje jeho životnost.Řešil bych kdyby motor měl najeto cca 100-150tis km..Tam už by se mohlo projevovat nějaký opotřebení částí v motoru..35 tis. je uplný hovno..
Vím o FZS 1000, které má 98 000 a motor šlape jak hodinky. Majitel na něm nedávno měnil přední tlumiče a zadní přepákování, protože to bylo vyběhané.Woko_O píše: Děláte jak kdyby 35tis km bylo pro motor něco strašnýho.. Takovej motor při tomhle počtu kilometrů neni skoro ani zajetej.Motor je většinou stavěnej na to aby něco vydržel a jen jeho pravidelnou údržbou se prodlužuje nebo snižuje jeho životnost.Řešil bych kdyby motor měl najeto cca 100-150tis km..Tam už by se mohlo projevovat nějaký opotřebení částí v motoru..35 tis. je uplný hovno..
No jo ale jaksi zažitý zvyk v Čr a nevím která piča to nepravdivě (beztak nemotorkáři) roztroubyla je, že pokud má moto nad 35000 km tak je už na vyhození. Přitom motory v dobrých rukách dají 150000 km v pohodě. Ikdyž motorkář, který tím žije to vý a radši veme s víc km a neznalec, který si koupí motorku jen proto že je to modní (takový nesnáším) to neví a koupí si s 15 tis km a hřeje ho že mu zbývá ještě 20 tis do umření . Ne marnej boj. Příští mašnu beru novou a seru na všecko. Už z principu že mě někdo podvedl se mě jetou nechce brát. Mám r1 s IT. Jsem 2 majitel. Kotouče jak nové,Plasty nevařené atd. Navic díky přihodě se spojkovým košem, který je ted nový jsem viděl motor zevnitř a od té doby mám klidné spaní. Po 40 tis km uvnitř jak nový. Ted mám najeto 46 tis km a stáčet ani nehodlám. Ano moto může být po 35 tis na umření pokud je někde demet který to točí na srazech 5 minut v omezovači ve stoje a jezdí záda a točí to studené
Naposledy editováno 01.09.2011 22:11:02