globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak poznat stočenou motorku ?
1.9.2011 v 12:41
ahoj, koukam po dalsi motorce kolem roku 2006 a casto tam jsou kusy ktere maji kolem 10 tkm .. docela tomu i verim u nekterych .. jde o ss .. ale ma nekdo nejaky tip nebo voditko jak poznat ze to tak je ?? .. gumy jsou po tolika km meneny .. retezovku tam muze hodit stejnou jako byla kdyz byla nova motorka .. desticky a tak to same .. je jasne ze pri vetsim opotrebeni to clovek uvidi ze ta motorka ma proste vic ale co kdyz je zachovala vzhledove ? .. diky za kazdy rozumny tip

2 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočenou motorku ?

1.9.2011 v 19:09 | Nahoru | #1
Děláte jak kdyby 35tis km bylo pro motor něco strašnýho.. Takovej motor při tomhle počtu kilometrů neni skoro ani zajetej.Motor je většinou stavěnej na to aby něco vydržel a jen jeho pravidelnou údržbou se prodlužuje nebo snižuje jeho životnost.Řešil bych kdyby motor měl najeto cca 100-150tis km..Tam už by se mohlo projevovat nějaký opotřebení částí v motoru..35 tis. je uplný hovno..

Naposledy editováno 01.09.2011 19:09:54

(reakce na) Jak poznat stočenou motorku ?

1.9.2011 v 21:59 | Nahoru | #2

Woko_O píše: Děláte jak kdyby 35tis km bylo pro motor něco strašnýho.. Takovej motor při tomhle počtu kilometrů neni skoro ani zajetej.Motor je většinou stavěnej na to aby něco vydržel a jen jeho pravidelnou údržbou se prodlužuje nebo snižuje jeho životnost.Řešil bych kdyby motor měl najeto cca 100-150tis km..Tam už by se mohlo projevovat nějaký opotřebení částí v motoru..35 tis. je uplný hovno..

Vím o FZS 1000, které má 98 000 a motor šlape jak hodinky. Majitel na něm nedávno měnil přední tlumiče a zadní přepákování, protože to bylo vyběhané.

(reakce na) Jak poznat stočenou motorku ?

1.9.2011 v 22:01 | Nahoru | #3

Woko_O píše: Děláte jak kdyby 35tis km bylo pro motor něco strašnýho.. Takovej motor při tomhle počtu kilometrů neni skoro ani zajetej.Motor je většinou stavěnej na to aby něco vydržel a jen jeho pravidelnou údržbou se prodlužuje nebo snižuje jeho životnost.Řešil bych kdyby motor měl najeto cca 100-150tis km..Tam už by se mohlo projevovat nějaký opotřebení částí v motoru..35 tis. je uplný hovno..



No jo ale jaksi zažitý zvyk v Čr a nevím která piča to nepravdivě (beztak nemotorkáři) roztroubyla je, že pokud má moto nad 35000 km tak je už na vyhození. Přitom motory v dobrých rukách dají 150000 km v pohodě. Ikdyž motorkář, který tím žije to vý a radši veme s víc km a neznalec, který si koupí motorku jen proto že je to modní (takový nesnáším) to neví a koupí si s 15 tis km a hřeje ho že mu zbývá ještě 20 tis do umření . Ne marnej boj. Příští mašnu beru novou a seru na všecko. Už z principu že mě někdo podvedl se mě jetou nechce brát. Mám r1 s IT. Jsem 2 majitel. Kotouče jak nové,Plasty nevařené atd. Navic díky přihodě se spojkovým košem, který je ted nový jsem viděl motor zevnitř a od té doby mám klidné spaní. Po 40 tis km uvnitř jak nový. Ted mám najeto 46 tis km a stáčet ani nehodlám. Ano moto může být po 35 tis na umření pokud je někde demet který to točí na srazech 5 minut v omezovači ve stoje a jezdí záda a točí to studené

Naposledy editováno 01.09.2011 22:11:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist