Naposledy editováno 30.08.2011 22:14:52
1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout
1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout
Naposledy editováno 30.08.2011 22:44:14
dareckov píše: Mě přijde hrozně neohrabaná. Taková motorka všude i do pole. Hrozně vysoko postavená, divně se klopí do zatáček, ale na cestování je super. No jinak za mě.... s 30 tisíci jsem taky vyšel, mám čtyřvál co jede a stále mě učí a pořád mi stačí Ale počítej stím, že příjde jednou zlom, kdy budeš muset koupit gumy, olej, řetězovku... nepočítám hadry a vybavení Hodně štěstí, já to tak tak prošel ps: a to jen liju benzín
há há há, máš o 12kw víc a nejsi kdovíjaky machr, dyť si na mým gésu jel jen jednou 500m, do pole se sní fakt nedá, a fíčí dobře, prvních pár měsícu jsem se bál do půl plynu, teď mi příjde slabá, ale nestěžuju si, a dareckovi dam poprdeli!
já na gésku dřu boty stupačky skoro furt, předjet auto není nikdy problém (pokud nejede víc jak 170), jo a mám ji otevřenou .... jo a pokud máš 30tis tak počítej s tím že dalších 13dáš do výbavy .. a to minimálně.
1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout
Hofner píše: Na to, aby sis na tom rozbil solidně tlamu je to silný až až. Na to, aby si s tím jezdil 200 v městě a třista z místa to má málo koní, ale o to míň ječmene ty koně žerou...Výhoda těhle mašin je, že jsou blbovzdorný a motory jsou docela držáky, pokud tomu věnuješ základní údržbu, má to malý provozní náklady...Ale jak tu lidi píšou, levnější je rozšířit řidičák a pořídit neškrcenou. Jelikož cena škrcenejch je řádově o něco vyšší, než na kolik tě přijde neomezenej řidičák. přitom uděláš jen dvě jízdy v autoškole, jednu s komisařem a tím to hasne. Ještě teda budeš muset vypláznout u doktorky 500 Kč za potvrzení, že jseš zdravotně v pořádku.
Jo, tohle zní logicky a doporučím Kawasaki (ER-5 nebo GPZ500) Ta suzuki mi taky přišla nějaká divná, když jsem si ji kdysi chtěl pořídit(nakonec z toho bylo GPZ).Sema píše: Jo, tohle zní logicky a doporučím Kawasaki (ER-5 nebo GPZ500) Ta suzuki mi taky přišla nějaká divná, když jsem si ji kdysi chtěl pořídit(nakonec z toho bylo GPZ).
Kawu mám taky a klidně bych jí doporučil. ER-5tka mi opřijde o něco větší a vzhledově povedenější než 500 GS. Nejvíc se mi z trojlístku půllitrů líbilo CBčko. Jenže já měl onehdá na motorku 40 000 Kč. Pořídil jsem za 35 000 na francouzskejch papírech, s přepisem a povinným ručením to vyšlo na víc jak 40 000, jenže CBčklo stejného stáří (a stavu) stálo minimálně o 5000 kč víc, GSka se zase pohybovaly o 5000 Kč (+/- autobus) níž. Nevím, jeslti v dnešní době nebude pořád ER-5tka za 30 000 motorka, do který bude třeba dost nainvestovat. Ale momentální ceny a stavy nesleduju, jelikož další moto zatím nehledám, takže to neberte jako nějaké dogma.
1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout
A že je neohrabaná a vysoko postavená? Kecy v kleci! Neznám nic, co ti padne do ruky líp, mám 170 cm a skoro si můžu kleknout, když na ní sedím
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout
baruš20 píše: Jednoznačně GS Po tý číze ti to utrhne prdel, jestli nebudeš jezdit mrdečku
A že je neohrabaná a vysoko postavená? Kecy v kleci! Neznám nic, co ti padne do ruky líp, mám 170 cm a skoro si můžu kleknout, když na ní sedím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout
Na GS500 jsem strávil asi měsíc života a byl to velice zábavný měsíc. Je to lehoučké, ten dvouvál když se vytáčí tak s tou motorkou slušně hýbe, do zatáček padá jako nic a projíždět s tím překlápěčky je paráda A jde dobře na zadní i na přední, když se o to člověk nebojí
Sema píše: Nevím jak ostatní, ale já psal nikoliv o výšce sedla-ta motorka je mrňavá-ale o divné stavbě a pocitově vysokém těžišti. Celkově na mě tenkrát působila jako třinda (geometrií rámu a polohou jezdce) jen s lepším motorem. ER-5 je proti tomu dospělá motorka. Byl to ročník tuším 98.
Já reagovala na dareckov- pokud byla řeč o GS. Mám 03 a pocitově těžiště o 100% lepší než na třipade (vím, o čem mluvím). Nevím, jestli je to rozdílem v ročnících mašin nebo ve vnímání nás dvou, ale za mě GS rozhodně jo. Ta motorka mě baví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout
Sema píše: Nevím jak ostatní, ale já psal nikoliv o výšce sedla-ta motorka je mrňavá-ale o divné stavbě a pocitově vysokém těžišti. Celkově na mě tenkrát působila jako třinda (geometrií rámu a polohou jezdce) jen s lepším motorem. ER-5 je proti tomu dospělá motorka. Byl to ročník tuším 98.
No je to možná tím, že nemám zkušenosti s těma před faceliftovýma (<01), ale u 04 F je těžiště mnohem níž, než třeba na 04 sv650n, se kterou jsem docela bojoval při manipulaci, mám 175 cm. Do zatáček to, zásluhou úzkých gum, padá jako 125, akorát čím blíž limitu, tím víc je neklidná - na druhou stranu pro méně zkušený výhoda.
Milekk> Tady se toho člověk dočte... spíš mi příjde, proč se tu ptáš, že si nejseš jistej, se zajdi na nějakou podívat, slož zálohu, projeď se a udělej si obrázek sám. Že ti nebude za 2 týdny stačit, to jsou většinou názory superstřelců, kteří buď neumí jezdit, nebo si naopak myslí, jak dobře jezdit umí, a přitom se zdaleka nedostali na limity toho stroje (ne na rovinkách, ale v zatáčkách). Navíc je to taky hodně o image, když je dneska 6tka pro mrdaly a každej chce lítat na hektolitru, není člověk přece vůbec in, když jezdí na takovým uberstroji pro baby
Naposledy editováno 31.08.2011 23:29:51
Naposledy editováno 03.09.2011 21:26:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | Dnes v 11:57 mariano |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 20 | 25.4.2024 v 19:36 Dejwidos |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |