Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
2 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Ojetý japonec... možná pro ty, kdo jen leští a moc nejezdí. Ono i s novou Hondou si užiješ, hořící regulátory atd. Na Suzách či Yamahách praskající krky řízení, no prostě samé levné opravy :)
rrss píše: ........Ojetý japonec... možná pro ty, kdo jen leští a moc nejezdí. Ono i s novou Hondou si užiješ, hořící regulátory atd. Na Suzách či Yamahách praskající krky řízení, no prostě samé levné opravy :)
Když vidím co mne čeká za problémy, tak raději tu Suzuku zavčasu prodám a pořídím nějakého číňana.
Info pro Sheldona: sarkazmus
rrss píše: Properitus: výborně! líbí se mi tvé nadšení pro SPT350, mám stejný motor v Daytoně, 44400 km a šlape jako hodinky.
Ojetý japonec... možná pro ty, kdo jen leští a moc nejezdí. Ono i s novou Hondou si užiješ, hořící regulátory atd. Na Suzách či Yamahách praskající krky řízení, no prostě samé levné opravy :)
Proboha, ty praskající krky řízení na suzuki a yamahách mě docela vyděsily!
Ty hořící regulátory napětí na hondě jsou taky nepříjemné (to jsem s Yuki neznal)
Takové nepříjemné vady na drahých značkových motorkách jsou dle mého těžko odpustitelné a ukazují, že to s kvalitou japonců není až tak skvělé, jak se tvrdí! Když se to stane na japonci, tak z neznámého důvodu majitelé nad tím mávnou rukou a nechaj to zpravit a nenadávaj na fórech, co jsou to za šunty, ale jak by se to stalo na čiňanovi, tak je to automaticky nebezpečnej šrot! Tady vidím dysproporci a dvojí metr, což se mi nelíbí, hodně nelíbí!
No a s tím Yuki SPT 350, to byl původně můj výběr, lákal mě ten vodou chlazený dvouválec se vstřikováním, ale Piramida Průhonice mi je mezitím přestala dovážet a nechtěli se už nechat ukecat. Prý to ještě prodávají v Polsku pod názvem junak M20, ale kupovat to v Polsku a řešit přes hranice záruku a náhradní díly se mi moc nechtělo, protože se polsky nedomluvím a ani nerozumím a navíc to do Polska mám celkem dost daleko.
Koukal jsem nato: http://www.junak.com.pl/katalog/motocykle/ a musím říct, že Polaci mají pod značkou Junák opravdu zajimavé stroje, třeba i s objemem 650ccm a 44kW, které v ČR nikdo nenabízí. Jsem ale přesvědčen, že ta motorka 350 SPT jako Junak M20 by mi seděla podstatně lépe, ještě měla menší spotřebu a byla pohodlnější a taky bych tam nemusel tunit tolik věci, jako na velasu. Výkon SPT je sice nižšší, ale ono by mi to stačilo i tak, já bych u SPT víc ocenil pružnost motoru, větší nádrž a nižšší spotřebu, než vyšší maximální výkon, který na velasu zas tak moc nevyužiju.
Vzal jsem tedy Velas BM 400, protože to kdysi nějací borci srovnávali s SPT 350, dokonce si ty motorky vyměnili a pak napsali postřehy, že by prý s výběrem velase neváhali, kdyby přišli o SPT, ale ono to je těžký takto brát, protože každý má trochu jiné potřeby a požadavky na motocykl, takže je to strašně individuální záležitost. Potom krátká projížďka je o okamžitých dojmech, ale kdyby na tom měli absolvovat pořádnou štreku, třeba 400km a víc v tahu, tak potom by to mohlo vypadat ještě trochu jinak to srovnání a projevilo by se i pohodlí jezdce, ergonomie posazu, naladění podvozku a jízdní vlasnosti, pružnost, hlučnost i vybrace motoru, svítivost světel a další věci, které u delších cest můžou vadit, atd.
Velase jsem si musel svépomocí komplet doladit, tedy od špatného zkompletování, až po seštelování karburátoru. Zjistil jsem, že veškeré problémy s pružností motoru a kultivovaností chodu poměrně velkého jednoválce jsou dány pouze nesprávným nastavením karburátoru a jsou správným seřízením také odstranitelné. Tedy až někdo bude na motor v tomto směru nadávat, tak vím, že to prostě jen má blbě seštelované a motorka jako taková zato nemůže.
Naposledy editováno 25.06.2015 16:47:20