globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget

Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

13.8.2012 v 10:18 | Nahoru | #1
Tak nebylo v poslední době nějak moc času na ježdění, pár ,,rychlejch“ přesunů Praha Plzeň po dálnici, něco po Praze , kdo by stál v plechovce v kolonách , že.
Pak 14 denní odstávka a když přicházím znova k motce zjišťuji, že přední vidle jde na doraz jakákoliv absence tlumiče. Obcházím kolem, žádný únik oleje ani simerinkem ani spodem.
Hmmm, to je hezké vím, že při první garanče se doplňoval olej, poslušně jsem reklamoval ,,měkkost“ vidlice při první garanční prohlídce, protože jinak nebylo ani co . Technik tehdy cosi dolil , ale nevím objem ,ani viskozitu, ani druh oleje čím vidle dokrmil. Faktem je , že to tehdy trochu pomohlo.
Tak listuji servisní knížkou, kde bych se dověděl a dovídám se , že každých 5 tisíc km, mám kontrolovat, nebo co 12 měsíců. To zní logicky, listuji dál a dovídám se jaký mám rozměr pneumatik, že houkačka je na 12 voltů a má 105dB. Tak to jsou údaje bez kterých bych určitě nespal, ale kolik má objem olejová náplň vidlí, to je zahaleno tajemstvím. Ironicky bych se ušklíbl , vzhledem k funkčnosti, jestli tam nějaký dávají, případně jestli jsou tam takove ty pistečky gumicky a hejbllátka co tlumič tvoří funkční .
Tak následuje úřední email k prodejci do Yuki, zda mi sdělí sladké tajemství a nebo mne pozvou na servis, páč takto náročnou operaci běžný uživatel doma nezvládne,že.
No necháme se překvapit, ale věřte , že sedět v podřepu pod vidlemi s odměrnejma nádobkama a přepočítávat pravděpodobný únik se mi moc nechce.
Tak vzpomínám na své jawácké začátky a laboruji v duchu s poměrem oleje, kdy jsem dokrmoval 50% procent tlumičového a 50% M6A na léto a 75/25% v zimě.
No nic trochu u motky která nemá najeto ještě 10tis. mne to trochu překvapuje, je fakt, že mám asi váhu jako dva asiaté+zavazadlo , polnačky po Brdech není zrovna asfaltová silnice,ale takovýto absolutní deficit je trochu brzo.
Tak ještě trochu poštolování vzduchovým šroubkem volnoběhu, vymezení vůle na lankách plynu , no taky to nějak neměřily v podstatě je regulační šroubek na vymezení bowdenu od začátku na skoro posledním závitu. Ale i tak se povedlo, teď už bez vůlí děvče si hned poskočí. Za odměnu jsem ji ještě napnul a namazal řetěz , kouknul do chladiče jestli pár tropických dní neubralo ze studánky.
Tak a dnes vyrážím trochu do světa, co umírající tlumiče ještě dovolí. V nádrži tak dva litry benzínu ještě budou za dvě stovky dokoupím , přijedu asi hodně pozdě večer, to je tak na 300km v pohodě.
Stejně tu levnou činskou gejšu mám rád .
Přeji Vám všem hezký den.

PS.
Tak to bylo trochu s humorem ,ale faktem je , že ta přední vidlice se moc nepovedla, jednak krátký zdvih progresivita pružin žádná , a tlumič měkký od začátku . Tak trochu pomůže asi změna viskozity . Tak uvidíme až vypustím obsah či to bude napěněná voda.
Faktem je že pro běžné ježdění a malé váze jezdce se to dá, ale trochu tvrdší sportovnější jízda při brzdění přední brzdou jdete na doraz a pak stačí malý výmol a jde to kov na kov . Na rovině jde rána do stroje a do rukou, ale v náklonu v zatáčce je to už nebezpečné. Kolo dokáže odskočit stranou. A asi je to i věc, která tuto motorku nejvíc degraduje ,škoda za lepší funkci bych si klidně připlatil. Ne, že by se takto nedalo ,ale bylo by to jinak o level víš.

Naposledy editováno 13.08.2012 11:32:12

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

14.8.2012 v 21:58 | Nahoru | #2
Forget>
doporucujem Ti odsat vzduch zo spodu vidle pred uazvretim. Vidle maju taky isty system tlmenia ako ma CB 500. Nestaci ho len naliat. Daj tam 10w
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist