globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget


Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 22:25 | Nahoru | #91
Mě přijde že největší slabinou číňanů jsou sváry jesti to tam svařujou na koleni se sklíčkem v ruce který před tím začernily nad svíčkou nebo jinak nevim. Motorově je to dobrý. (Moje poznatky jsou z Jinchenga.)

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 22:27 | Nahoru | #92

GeorgePanek píše: cinu nikdy....to budu jezdit radeji na kole vesmes jsou jejich stroje temer nebezpecne pro provoz..nebrzdi ti krouti se to matial je z blata nic to nevydrzi porad se to musi opravovat...a shaneni dilu je taky libovka...takze za me radeji jeteho japonce nez novou cinu....


Tk si jezdil na nějaký jebce Mě to brzdí jak ďábel, jednim prstem to postavim na předek a na zadní jen líznu pedál a kolo stojí. A kroucení? Na to vzpomínám u Jawy 350

Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 22:31 | Nahoru | #93
Čínu jsem měl , a furt mám. Japonce taky. Vysralo se oboje, rozdíl je že čína se opravila, a Yamaha sežrala už tolik investic že to byla hrobka na finance, a jde raději už pryč na díly. Takže kdo tvrdí - raději starého japonce než čínu... Tomu bych nakopal pr... Jinak japonce mám znovu, a jsem zvědav jak to dopadne tentokrát ( zatím drží ).. Moje slova závěrem jsou - až to koupíš poznáš na co natrefíš. Kupuj s rozvahou a dobře vybírej. A modli se abys nepřebral, ať již koupíš to či ono..

Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 22:56 | Nahoru | #94
Cina! je to hruza ale na druhou stranu je to skoro vzdycky nejaka kopie velky znacky, takze kdyz se ti vysype, das tam kvalitni dil, az si prestavis tu motorku na kvalitni motorku jinak osobni zkusenosti spis se zahradni technikou, pokud je to koupeny v CR je velka sance ze tu sezenes servis HLAVNE NEKUPOVAT STARSI Z DE jinac si v riti

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 23:33 | Nahoru | #95
Když je někdo motorkář, je motorkář na čemkoliv. Třeba na Babetě nebo na číně. Nebo to potřebuje dohonit značkou nebo obsahem. Já mám představu, jakou chci motorku. Když mi takovou motorku vyrobí Regal Raptor (Yuki) tak ji koupím. Asi nejlepší čínský výrobce. I za tu cenu, že musím spoustu plastových dílů měnit za kov a podobně. (Některé díly se mi skutečně rozpadly). Dokonce mi odešela i řídící jednotka, prý vada materiálu. Ale ani mi to nevadí. Je to můj miláček a dělám to pro něj rád. Už máme naježděno víc než 7000 km a jsem rád, že ho mám, neměnil bych ho. A co se týká image, myslím že o tom není pochyb. Druhá taková motorka jako je moje prostě není. Tak si nadávejte na čínský motorky, asi některý jsou fakt akorát pro zlost. Já ji mám pro radost.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 23:49 | Nahoru | #96
Pro všechny : Tak blíží se do nového dne , tak se dnes rozloučím, poděkuji za poslané vzkazíky, snad se mi je podaří nějak zpracovat do přehlednější formy. Sice ještě nevím, jak zařadím příspěvky typu: ,,Číňani jedí malé děti a proto je nemám rád“ . Ale i toto patří k image značek a je to potřeba to zahrnout. Odkojen Jawou a Čízou, Nortonem a pamětník doby, když začínali japonci, /hihi/, dnes taky smekám.
Takže znovu prosím o konkrétnější hodnocení, mám to a to, najeto tolik a tolik, zlobí a nezlobí to a to. To by mělo být hlavním přínosem této diskuze, dát tu trochu větší přehled pro lidi , kteří váhají. A myslím tím hlavně na ty ,které nikdo nesponzoruje a vydělají si na to sami třeba o brigádách a nebo dělí rod. rozpočet mladé rodiny. A rozhodně nechci podporovat obchodníky s čímkoliv, jen aby vydělali za každou cenu na neznalosti lidí.
Počítání beránku zdar a zítra hezký den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 06:37 | Nahoru | #97
Wlastimil> Píše 29.7.2011 o své Yamaze Drag Star 400: klidne jdi to toho osobni zkusenost, 3 roky bez investic pouze oleje a filtry,je o 2o kg lehci nez 65o spotreba 4 L, rychlost ve dvou az 150. pokud ale pojedes na vykon aby jsi stacil motorkam o dvojnasobnem obsahu bude jizda vykoupena spotrebou 6 L a tocit do vyssich otacek a stim spojene razeni,dily shodne xvs 650 rozhodne neni liná jen se musi trochu zatahnot bezny provoz tak na tretinu, hodne svizna jizda ta trictvrte, naplno pouze na dalnici.
Dále píše 29.8.2011 o číně: mam cinu opravy 3x nahon tachometru 2x brzdove oblozeni najeto 55 tisic, dovolena v bulharsku 27oo km v kuse mam i yamahu ale na cinu nemá.
DOCELA LITUJI ZE JSEM KOUPIL JAPONCE
Tak si udělejme obrázek o "kvalitě" některých diskuzních příspěvků a hodnocení, ve stylu "kam vítr, tam plášť".

Naposledy editováno 30.08.2011 06:40:41

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 06:44 | Nahoru | #98
NE. jsou to mrdky a ten kdo má Čínu a vyjimečně se mu to nerozsypalo..tady bude valit ody jak jsou tro super kopie atd. za mě NIKDY.

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 06:50 | Nahoru | #99
Čemu se divíš, miloši? Koupil japko, protože dal na kecy, sice 3 roky jezdilo, ale blíží se drahá oprava - je to jen stroj a ceny dílů každý zná. Navíc jezdí za 4 litry, rychle za 6 na sto. Kdežto číňan ho letos v červenci/srpnu příjemně překvapil tím, že ujel 2700 km na dovolenou do Bulharska a zpět, nejspíš za 3 litry na sto a díly stojí třetinu já se tedy hodnocení nedivím a netvrdil bych "kam vítr..."

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 07:59 | Nahoru | #100
Na ježdění pro rohlíky mám zetku, pořizovací a provozní náklady oproti číně byli minimální. Až budou číňani vyrábět motorky stejný kvality a ze stejně dobrých materiálů, tak nebudou stát 30 ale 50 tis. (levná prac. síla je jen jedna složka ceny).Jako motorka pro zábavu mě čína neoslovuje...

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 07:59 | Nahoru | #101
Když člověk nechce bezstarostnou jízdu tak proč ne. Mám to dva roky a bez poruchy. Ani rozbít se mi to neovedlo. MAjí ale divnou konstrukci. chce to tunit a hlavně se naučit jezdit. Vozit si prdel na houpačce co jede celý odpoledne na trojku a stojí 100 litrů umí každej hňup.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:27 | Nahoru | #102
rrss>Ono to bylo obráceně. Nejdřív měl čínu a pak koupil japko. Takže čina ho mile překvapila tím, že odjela dovolenou a on si koupil japko. Zvláštní

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:28 | Nahoru | #103

Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.



jenze tu jsou dve podstatne veci
1. japonec investuje do vyvoje, cinan to bud ukradne nebo odkoupi, coz je nepomerne levnejsi
sice se uz i cina uci, co je to vlastni vyvoj, ale na japonsko jeste nema
2. platy v cine rostou, ale na japonce stale nemaji

takze kdyz se vezmou oba faktory, tak i z ciny muze vyjet kvalitni stroj za mene penez

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:30 | Nahoru | #104
Taky nechápu jak někdo píše že to nebrzdí mně Jincheng brzdil jak sviňa. Zadní brzda byla bubnová ale brzdila taky na 100pro a vedlo k ní ocelové lano na kterým by se dalo tahat i auto

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:35 | Nahoru | #105
Miloš: to nevím, reagoval jsem na tebou zmiňované datum příspěvků.
Ohledně "kopírování designu", na dnešní titulní straně m.cz je článek o třístovce skůtru aprilia, doporučuju přečíst - i takto slavný výrobce prostě dostane návrh a jen vyrábí/montuje. Stejně tak prostě Lifeng dostal z USA plány motorky, kterou mají vyrobit, a byla z toho Daytona, kterou mám v profilu

Všichni, ať jsou zastánci nebo odpůrci číny, těží z toho, že ji máme. Jinak by pořád motorky "slavných značek" stály 2x tolik co dnes... vzpomeňte na dobu před 5 lety.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:39 | Nahoru | #106
Yuki 125 Sport 2004- koupeno pro syna přítelkyně-po prvním majiteli, servisní knížka, 1. majitelem najeto 15 500 km, já najel 2000 km, majitel mi k tomu dal žárovky do předního světla- praskají
na polňačce prasklý přední blatník- tvrdý a křehký plast (kamarád potom na té motce lehnul, takže mi koupil nový)
urvané budíky- co dělal původní majitel nevím, nicméně motorka nevypadala, že byla po pádu, takže asi blbá konstrukce, těžké budíky a bylo....
o měkkých a kroutících se vidlích memá cenu psát, to je prostě pochopitelné, motorově OK, ukazatel zařazené rychlosti

celkově spokojenost, byl jsem příjemně překvapen, nakonec jsem těch 2000 km najel já, protože jsme nechtěli pouštět kluka do provozu, ve srovnání s Yamahou YBR si nestojí vůbec špatně, tu jesm jel taky, vyjde to nastejno...

bývalý majitel koupil zase Yuki, tuším 350 Daytonu, nebo co to je..

pak jsem Yukinu vyměnil za Oriona ABG 30 (2007)- na ní lítá zase kluk, pole, louky, malá trať, totálně dementní páčka brzdy udělaná patrně z alobalu- stavitelná jebka...praskla, koupena nová- praskla, motorka jezdí bez brzdy? nevím, musím se zeptat...kluk ale lítá furt...

Naposledy editováno 30.08.2011 08:46:06

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:47 | Nahoru | #107
Já měl čínskej skůtřík poskládanej z krabice. Cena nízká, kvalita ještě nižší. Plasty na tom praskaly při pouhém pohledu na ně... Zase na druhou stranu mi potvrdí ti, co se zajímají o zbraně, že po šílenejch šuntech, co se sem vozily po revoluci, šla kvalita čínských zbraní hodně nahoru. Vono koupit si origo Colt 1911 A1 za 40, nebo přesnou kopii vyrobenou z dobrých materiálů a v dobré kvalitě za 8 je trochu rozdíl. Jednou nás, nebo naše děti ty kluci šikmovoký sežerou zaživa...

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:53 | Nahoru | #108
ZA MĚ PROSTĚ ANO ať si říká kdo chce co chce, já chinu mám se záměrem jízdy do školy. mám nalítány 3000 km a bez jakékoli závady. a pro ty co nemají 100 000 na "kvalitní" motorku tak jim to bihatě stačí. mám ji uplně novou za 35 000 normálně 2 roky záruka a hlavě když to položim tak obrava bude stát 2000 a na "kvalitni" motorce to může vyjít třeba i na 30 000 a to je pro studenta rozdíl.... a navíc co se motorku týče tak ten ma china hodně dobrej. akceleraci mam lepsi nez honda CBR... a jak říkám 3000km bez probému to už něco znamená takže jestli někdo chce Chinu tak doporučuji Loncin XM125 na pole good, silnice good a i ta rychlost

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 09:11 | Nahoru | #109
Za mě NE.

Minibike:
Spojka- najeto dle cykloCompu 110 km bez závady
Utržené plynové lanko- nic náročného na opravu
Upadlý výfuk
Najeto: 124.7 km

Minicross:
Spojka v p*deli za 2 dny- jezdilo se stejně jako s minibike
Nutná výměna svíčky hned po složení- elektroda
Upadlý výfuk
Zlomený přední blatník
Zkroucený přední brzdový kotouč
Najeto: 19 km

Za to tohle celkem drží

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 09:43 | Nahoru | #110
krystof.br> Jel jsem na Loncinu Spitzer 125 (neco jak CBR 125) a muzu rict, ze me docela prekvapil. Brzdilo to, jelo to jako normalni 4T 125. Jedny minus byla cela palubka, jak ukazatel kvaltu, tak paliva. Jizdni vlasnosti jinak ok, ale obcas vypad nakej ten sroub nebo tak... Na nenarocny jezdeni po cestach se to dalo

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 09:53 | Nahoru | #111
čínu si kupuje jen ten,kdo neví co s prachama

4kolka,nevím značku ted,300cc 4x4
cena 80tis,najeto 2500km,zadřenej diferák,vylámaný soukolí,ložisko rozlouplo monoblock
dovozce zárku neuznal,poskytl ND,stejnej ročník ale jinej měsíc a ty kundy to maj udělaný uplně jináč

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 10:23 | Nahoru | #112
Tak v rámci objektivity malé shrnutí
18 lidí se přiznalo, že má a nebo mělo made in china
Z toho 18 se vyjádřilo kladně
64 záporně
5 se přiznalo že mělo půjčené
Kde se sebralo negativních 59 ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 10:32 | Nahoru | #113
Forget> Ja taky rikam ne. Duvodem je velmi nizka zivotnost jednotlivych dilu. Po cca 7.000km byl KO retez, prevodovka mela mezi kazdym prevodem falesne neutral. Vychozena spojka. Klepani v motoru. Yuki 125TR jezdena hlavne na silnici do prace 120km/den. Na vsech serviskach sem byl, zakoupeno nove.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 10:35 | Nahoru | #114
ufafil> dík za kvalitní příspšvek

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 10:36 | Nahoru | #115
Mam yuki cros jezdím teren/cesta tak 50/50 nyní ma najeto neco kolem 20 tisic motor klepe jako prase seřizení ventilu nepomaha žere olej... zavady gufera ve ve vydlici prasklej držák motoru regulator dobijení vyměna činskeho řetezu za did , vadny karburator praskla přiruba saní praska kyvka plast co drži spz zadni svetlo tež nevydržel zadni svetlo taky na hovno. momentalně už je i vule v kyvce a těch menši zavad bylo po více. Ale neřikam že nejsem s motorkou spokojenej jelikož když vemu co odjezdila kolikrat sem stym skakal na trati. A vím zat u dobu co tu motorku mám že vím že mě vždycky odveze domů. a neni porblem dat 130 km za den. Jestli bych si činu ješte koupil to nevim na ježdeni do terenu asi ne ale na cestu nejaka 250 by mi aj stačila.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 10:45 | Nahoru | #116

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 10:53 | Nahoru | #117

DMC.motobiker píše: Do Číny, Korejce, Japonce - prostě Asie obecně bych já už v životě nešel! Na druhou stranu je to ale vždycky o penězích , takže když nemáš a nebo nechceš investovat více finančních prostředků a zároveň je ti jedno, na čem jezdíš, tak bych se té Asie zase až tak úplně nebál! I ta Čína, i ten Japonec ti dneska svojí práci tak nějak odvedou a za málo peněz máš odpovídající kvalitu... Jinak osobní zkušenosti s tím přímo já nemám, bo Čínu jsem v životě neměl a s Japoncema jsem skončil jak to šlo, ale co znám lidi kolem mě, tak jim ta Čína i Japka slouží celkem bez potíží už řadu let a tisíce km... Teda bez potíží - sem tam se něco urve, upadne, rozpadne atd... ...ale nic závažnýho a zatím je ty mašiny vždycky dovezly domů...

BTW: V kubatůrách kolem 125ccm jsem mezi Japkem a Čínou nepozoroval žádnej větší rozdíl...

Edit: Teda rozdíl byl tak 30 - 70 litrů , ale v kvalitě moc ne...



ja bych chtěl vědět pro srovnání co myslíš že japonec je na konec ...ja si myslím třeba že jsou podstatně kvalitnější než Itallky..to je zas má zkušenost..

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 10:57 | Nahoru | #118
spíš bych řekl kterou čínskou značku byste doporučily... ACCES .YUKI, nebo co ...chci si koupit 4kolu (sport) a zvažuju novou za pár kaček - mechanický opravy mi problém nedělaj a nebo starší třeba yamahu nebo Suzuki

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:00 | Nahoru | #119
Milos1> No pěkné , ale stejně se mi tomu s tím DragStarem nějak nechce věřit... Jako že by 400 jel líp jak 650, kterej nejede? A že to jede 150? No možná tak na tacho... Mně Virago 535 taky jezdilo 170 na tacho, kolik to bylo v reálu ale raději nechtějte vědět... Jinak souhlas , Japonec byl taky moje největší chyba v moto/životě , ale byl jsem ještě mladej, nerozvážnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:09 | Nahoru | #120

marekparek píše: ja bych chtěl vědět pro srovnání co myslíš že japonec je na konec ...ja si myslím třeba že jsou podstatně kvalitnější než Itallky..to je zas má zkušenost..


Tak to nemůžu srovnávat , já s Italkama zase tolik zkušeností nemám - pouze s Ducati a co jsem koukal i na MV-Agustu, tak tam je kvalita zpracování a smysl pro detail myslím si o několik levelů jinde... Ale třeba Aprilka jako nejmasovější Italský výrobce motorek na tom asi (možná) byla trošku hůř - taky se jim proto říká Italskej Japonec , takže tam to bude asi nastejno s Japoncema - to ale vždycky odpovídá ceně... Jinak mě právě vždycky překvapuje, jak dost lidí tvrdí, že u Italských motorek je kvalita zpracování pohorší a pak se člověk podívá na některý prasárny u Japek a hotovka...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist