Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
GeorgePanek píše: cinu nikdy....to budu jezdit radeji na kole vesmes jsou jejich stroje temer nebezpecne pro provoz..nebrzdi ti krouti se to matial je z blata nic to nevydrzi porad se to musi opravovat...a shaneni dilu je taky libovka...takze za me radeji jeteho japonce nez novou cinu....
Tk si jezdil na nějaký jebce Mě to brzdí jak ďábel, jednim prstem to postavim na předek a na zadní jen líznu pedál a kolo stojí. A kroucení? Na to vzpomínám u Jawy 350
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Takže znovu prosím o konkrétnější hodnocení, mám to a to, najeto tolik a tolik, zlobí a nezlobí to a to. To by mělo být hlavním přínosem této diskuze, dát tu trochu větší přehled pro lidi , kteří váhají. A myslím tím hlavně na ty ,které nikdo nesponzoruje a vydělají si na to sami třeba o brigádách a nebo dělí rod. rozpočet mladé rodiny. A rozhodně nechci podporovat obchodníky s čímkoliv, jen aby vydělali za každou cenu na neznalosti lidí.
Počítání beránku zdar a zítra hezký den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Dále píše 29.8.2011 o číně: mam cinu opravy 3x nahon tachometru 2x brzdove oblozeni najeto 55 tisic, dovolena v bulharsku 27oo km v kuse mam i yamahu ale na cinu nemá.
DOCELA LITUJI ZE JSEM KOUPIL JAPONCE
Tak si udělejme obrázek o "kvalitě" některých diskuzních příspěvků a hodnocení, ve stylu "kam vítr, tam plášť".
Naposledy editováno 30.08.2011 06:40:41
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.
jenze tu jsou dve podstatne veci
1. japonec investuje do vyvoje, cinan to bud ukradne nebo odkoupi, coz je nepomerne levnejsi
sice se uz i cina uci, co je to vlastni vyvoj, ale na japonsko jeste nema
2. platy v cine rostou, ale na japonce stale nemaji
takze kdyz se vezmou oba faktory, tak i z ciny muze vyjet kvalitni stroj za mene penez
Ohledně "kopírování designu", na dnešní titulní straně m.cz je článek o třístovce skůtru aprilia, doporučuju přečíst - i takto slavný výrobce prostě dostane návrh a jen vyrábí/montuje. Stejně tak prostě Lifeng dostal z USA plány motorky, kterou mají vyrobit, a byla z toho Daytona, kterou mám v profilu
Všichni, ať jsou zastánci nebo odpůrci číny, těží z toho, že ji máme. Jinak by pořád motorky "slavných značek" stály 2x tolik co dnes... vzpomeňte na dobu před 5 lety.
na polňačce prasklý přední blatník- tvrdý a křehký plast (kamarád potom na té motce lehnul, takže mi koupil nový)
urvané budíky- co dělal původní majitel nevím, nicméně motorka nevypadala, že byla po pádu, takže asi blbá konstrukce, těžké budíky a bylo....
o měkkých a kroutících se vidlích memá cenu psát, to je prostě pochopitelné, motorově OK, ukazatel zařazené rychlosti
celkově spokojenost, byl jsem příjemně překvapen, nakonec jsem těch 2000 km najel já, protože jsme nechtěli pouštět kluka do provozu, ve srovnání s Yamahou YBR si nestojí vůbec špatně, tu jesm jel taky, vyjde to nastejno...
bývalý majitel koupil zase Yuki, tuším 350 Daytonu, nebo co to je..
pak jsem Yukinu vyměnil za Oriona ABG 30 (2007)- na ní lítá zase kluk, pole, louky, malá trať, totálně dementní páčka brzdy udělaná patrně z alobalu- stavitelná jebka...praskla, koupena nová- praskla, motorka jezdí bez brzdy? nevím, musím se zeptat...kluk ale lítá furt...
Naposledy editováno 30.08.2011 08:46:06
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Minibike:
Spojka- najeto dle cykloCompu 110 km bez závady
Utržené plynové lanko- nic náročného na opravu
Upadlý výfuk
Najeto: 124.7 km
Minicross:
Spojka v p*deli za 2 dny- jezdilo se stejně jako s minibike
Nutná výměna svíčky hned po složení- elektroda
Upadlý výfuk
Zlomený přední blatník
Zkroucený přední brzdový kotouč
Najeto: 19 km
Za to tohle celkem drží
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
4kolka,nevím značku ted,300cc 4x4
cena 80tis,najeto 2500km,zadřenej diferák,vylámaný soukolí,ložisko rozlouplo monoblock
dovozce zárku neuznal,poskytl ND,stejnej ročník ale jinej měsíc a ty kundy to maj udělaný uplně jináč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
DMC.motobiker píše: Do Číny, Korejce, Japonce - prostě Asie obecně bych já už v životě nešel! Na druhou stranu je to ale vždycky o penězích , takže když nemáš a nebo nechceš investovat více finančních prostředků a zároveň je ti jedno, na čem jezdíš, tak bych se té Asie zase až tak úplně nebál! I ta Čína, i ten Japonec ti dneska svojí práci tak nějak odvedou a za málo peněz máš odpovídající kvalitu... Jinak osobní zkušenosti s tím přímo já nemám, bo Čínu jsem v životě neměl a s Japoncema jsem skončil jak to šlo, ale co znám lidi kolem mě, tak jim ta Čína i Japka slouží celkem bez potíží už řadu let a tisíce km... Teda bez potíží - sem tam se něco urve, upadne, rozpadne atd... ...ale nic závažnýho a zatím je ty mašiny vždycky dovezly domů...
BTW: V kubatůrách kolem 125ccm jsem mezi Japkem a Čínou nepozoroval žádnej větší rozdíl...
Edit: Teda rozdíl byl tak 30 - 70 litrů , ale v kvalitě moc ne...
ja bych chtěl vědět pro srovnání co myslíš že japonec je na konec ...ja si myslím třeba že jsou podstatně kvalitnější než Itallky..to je zas má zkušenost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
marekparek píše: ja bych chtěl vědět pro srovnání co myslíš že japonec je na konec ...ja si myslím třeba že jsou podstatně kvalitnější než Itallky..to je zas má zkušenost..
Tak to nemůžu srovnávat , já s Italkama zase tolik zkušeností nemám - pouze s Ducati a co jsem koukal i na MV-Agustu, tak tam je kvalita zpracování a smysl pro detail myslím si o několik levelů jinde... Ale třeba Aprilka jako nejmasovější Italský výrobce motorek na tom asi (možná) byla trošku hůř - taky se jim proto říká Italskej Japonec , takže tam to bude asi nastejno s Japoncema - to ale vždycky odpovídá ceně... Jinak mě právě vždycky překvapuje, jak dost lidí tvrdí, že u Italských motorek je kvalita zpracování pohorší a pak se člověk podívá na některý prasárny u Japek a hotovka...