globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výběr motorky-jak na to

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:23 | Nahoru | #61

motogirl1986 píše: dva_hrnce> ta kawa 250 je asi nejrozumnější řešení...



že by?

určitě ano

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:27 | Nahoru | #62
dva_hrnce> No ma i nema, jak rikas podle delky prstu a kdyz je clovek pred tim zvyklej na buben tak to taky udela svoje

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:28 | Nahoru | #63
motogirl1986> Je to sice mladší brácha supersportu, ale kdybych na něco podobnýho měl v době, kdy jsem kupoval menší objem, šel bych do toho (no ono vlastně tehdy nic takovýho neexistovalo). Mimochodem i nová cbr 125 r (2011) mě přijde suprová - taková masivnější oproti starším verzím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:32 | Nahoru | #64

motogirl1986 píše: Dr.Houba> to bez tech řidítek zase ty nemyslíš vážně že ne :DDDD


Řídítko koupíš za 1000, stupačku za 500, lamináty za pár tisíc...nic proti opravě až ti to někde "uklouzne na štěrku"
Poslouchej Hrnka, on ví jak se blbě hojí zlomená klíční kost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:34 | Nahoru | #65
Dr.Houba> copak klička, ale to žebro furt svině bolí..

A to mám v jedný stopě najeto hodně přes 100tis. km, ale ani to neznamená že člověk umí jezdit, i když si to myslí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:34 | Nahoru | #66

motogirl1986 píše: dva_hrnce> ta kawa 250 je asi nejrozumnější řešení...


Jo....a nebo teď už i CBR250...

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:36 | Nahoru | #67
Slabší motorka bude asi nejlepší řešení co by jsi mohla udělat pokud nemáš na motorce víc zkušeností z provozu. To co se teď děje je neuvěřitelný a budeš ráda když ustojíš krizovku na nějakym slabšim stroji kde nebudeš mít takovou rychlost tudíš delší čas na reakci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:37 | Nahoru | #68
dva_hrnce> u tebe bych řekl je to spíše problém s tím že zkoušíš driftovat s autobusem ..já zase dělám autobus z ducny..obojí mi přijde jako blbý nápad
Jinak, aby nedošlo k nějaké mýlce, jezdit fakt neumím, fotografie ohořelého CBR v profilu jsou toho jasným důkazem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:37 | Nahoru | #69
Dr.Houba> Ta je taky velice zajímavá! Holt pokrok.

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:37 | Nahoru | #70

Dr.Houba píše: Jo....a nebo teď už i CBR250...


to už je hezčí to VTR, japonci nechtěj zaostat za čínou a ukázali světu, že umí také kopírovat

No a Monster s nápisem Honda na nádrži je na světě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:38 | Nahoru | #71

Dr.Houba píše: dva_hrnce> u tebe bych řekl je to spíše problém s tím že zkoušíš driftovat s autobusem ..já zase dělám autobus z ducny..obojí mi přijde jako blbý nápad
Jinak, aby nedošlo k nějaké mýlce, jezdit fakt neumím, fotografie ohořelého CBR v profilu jsou toho jasným důkazem



no jo, na blbý nápady já mám talent, o tom žádná

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:40 | Nahoru | #72

lukasjelitko píše: Dr.Houba> Ta je taky velice zajímavá! Holt pokrok.



Já mám z Asie vyfocenou dokonce Hondu CBR 150, ale v evropě to nekoupíš..

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 10:49 | Nahoru | #73

dva_hrnce píše: no jo, na blbý nápady já mám talent, o tom žádná


Jo, to máme společné... ..
A ta CBR, logický krok, kawa 250 je nepochybně úspěch, a když byla to teď v tom sektoru v podstatě sama...vtr se mě osobně taky líbí více, ale slečna chce evidentně kapotu, takže tohle bych viděl jako ideální volbu

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 11:12 | Nahoru | #74
Tak jsem přečetl celý vlákmo a zase se mi jen potvrdilo, že tyhle debaty jsou pořád stejně o hovně ...začínající mají dost rozumu a "klidnou hlavu", tak proč by neměli v pohodě zvládnout 120ti koňovej supersport (že je jim na našich cestách a s jejich řidičským uměním úplně k hovnu už není podstatný) a jim podobní je v tom ještě podporujou, pak je stejně potkám na cestě a jedou jak lopaty (rovinka "fullgas", pak brždění moc brzo nebo pozdě a v lepším případě to končí hnědým v kombinéze, v horším zase kupováním kytek na pohřeb, když už se do zatáčky trefí, tak s tím v zatáčce bojujou jak při větrné bouři a tak pořád dokola...). No a ti co už trochu vědí o čem mluví a doporučují na začátek normální postup a výběr z rozumných motorek typu CB500, GS500, SV650, Bandit 600, Fazer, Hornet apood, tak jsou zase dementi, protože těm prvním nechtějí dopřát báječnou jízdu na supersportu .... No každej ať si koupí co chce, těm prvním přeju hodně štěstí (zdraví ne, bo to byli na Titaniku všichni) a těm druhým rozumným zase pevný nervy, aby se z těch prvních nezbláznili ... A hodně šťastných kilometrů všem

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 11:24 | Nahoru | #75
cooker presne tak taky jsem zacinal na slabym stroji a nestydim se za to GS 500 byla naprosto perfektni na nauceni

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 11:45 | Nahoru | #76
nejprve mi přišel silný mustang, potom strašně rychlá rieju a teď je rychlá cbr 125, vždy mi to vydrželo na pár vyjížděk a je to pomalé (to je na tom nejkrásnější), ale občas přeženu zatáčku i s cebrem a mám nasráno, tak nevím jak bych se pral s nějakou 600ccm, takže si já osobně neumím představit holku začínající na 600ccm, ale je to jen můj názor, kupte si co chcete

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 11:59 | Nahoru | #77

dva_hrnce píše: lukasjelitko> já měl 3 roky jawku 350, myslel jsem si že už trochu vyježděný jsem, protože jsem na tom seděl pořád a najezdil několik tisíc km (víc než 10tis.km určitě, možná 20..)

pak jsem chtěl nějakou 500ccm (GPZ, GS..)

A všichni mi říkali ať se na to vyseru, že mě po roce omrzí, ať koupím rovnou šestku.

tak jsem koupil šestku.

A pak podřadil v zatáčce o 2 kvalty, studený gumy, studený asfalt.. A plác jsem jí do svodidel.
Stálo mě to jen peníze, tělo neutrpělo nic.

A bylo to jen mojí chybou, kterou by mi možná ten půllitr odpustil.



Podřadil o dva v zatáčce?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 12:13 | Nahoru | #78
Memory> mno, bylo to ve městě a relativně před zatáčkou. Akorát že jsem se do té zatáčky dostal rychleji než jsem předpokládal a taky jsem byl zvyklej z třindy nakopat tam kdykoli cokoli a ono to nějak (dobře) dopadlo.

takhle se mi na moment bloklo kolo, zatáčku jsem projel driftem a odrazil se od svodidel, ani jsem nezastavil a pokračoval v krasojízdě.. jen jsem tam nechal kus kapoty..

jasný, dneska bych si dal taky blicího smajlíka, ale psal jsem to hlavně proto, aby si slečna uvědomila že ta šestka je prostě pro začátečníka nebezpečná, protože ty chyby neodpouští.

kdybych ze sebe chtěl udělat blba, tak se tu chlubím úplně jinými zážitky, ale to není účel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 12:16 | Nahoru | #79

Memory píše: Podřadil o dva v zatáčce?



Tak občas se zadaří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 12:18 | Nahoru | #80
jejda tady nikdo neříká že s chladnou hlavou ukočíruje 600kilo...prostě si nechám poradit....a to že je to stále pořád o tom samém to bude asi tím že i lajk se snaží porozumět tomu co pro něho bude asi ideal...každopádně vám děkuji za inspiraci ...a budu přemýšlet zase trochu jinak....

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 12:23 | Nahoru | #81

Cooker píše: Tak občas se zadaří



tak víš jak, klasika.. ukázka nové moto známým, odjezd, celkem v klidu rozjezd, dvojka, přidám taky trochu plynu aby slyšeli motor, trojka, čtyřka..
A jéééé, ono je tam hodně přes kilo, co se to děje.. a jééé, hele most, na třindě jsem k němu tak rychle nikdy nedojel.. a jéé, je čas brzdit, budem zatáčet..

no prostě první krůčky na japku, bylo mi 22 a myslel jsem si že to mám v ruce (už jsem na tom za pár dnů najezdil 800!!!km bez krizovky a předtím fakt mraky kilometrů na třindě, nejsem žádnej začátečník a blbec, že jo)

no a tak to prostě bejvá, co si budem povídat

doma má rozum každej, ale jak vyjede z garáže..

Naposledy editováno 26.08.2011 12:24:33

1 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 12:53 | Nahoru | #82
se divim, že tu ještě nikdo nenavrhl tuto možnost
http://www.motorkari...a-yzf-r6-294074.html

zavřít na dva roky a máš pokoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 12:59 | Nahoru | #83
motogirl1986> Jsi šikovná, že to bereš takto. Byla tu spousta lidí, co nechtěli radu, jen se tu vypsat a sám sobě v hlavě zdůvodnit, že to co vybral prvně bylo správně.

Pokoukej a třeba se i zajeď na nějakou podívat a uvidíš, že buedš chytřejší!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 13:07 | Nahoru | #84
lukasjelitko> tak nechci to hrotit když jsem si asi vybrala špatně...ale po někola nazorech tady se cítíš jak trubka že ses vubec zeptal...proto si cením lidí kteří ti odpoví normálně protože berou že člověk jednou začíná vždyt oni sami taky jednou začínali....kamoš mi pujčil hondu 600f a z té moto jsem byla nervozní strašně...to už mi přišla ta r1 klidnější...samozřejmě žádný točení a machrování když jsem byla ráda že jsem tu motorku udržela.asi je opravdu nejlepší projít víc moto který ti sednou...každopádně mám ted v hlavě takovej guláš že asi je nejlepší i podle"chytrých"lidí co tu psali jestli je to recese si koupit kolo:DDDDDDDDDD

výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 13:08 | Nahoru | #85
Zdarec,

jak psal seikos, nejlepší je, aby s tebou jel někdo, kdo tomu rozumí protože dneska je opravdu moto namašlená na oko a pod kapotama je to třeba vyhoněná vrána z okruhu. Taky jsem se jednou spálil.

Potom nějaké recenze, pokud je to bazar, na prodávajícího a za další je lepší přihodit nějakou kačnu navíc, než je standartní cena na trhu.

Já třeba v zimě zaplatil o 10.000,- Kč víc než byla nejvyšší cena R6 05 rok na trhu, ale za to jsem si odvezl domů naprostou voňavku s 300 km a se zárukou do 8/2011. Byla to dlouho skladovka a 1. majitel se dostal do velkých finančních problémů, tak jí prodal nejetou. Vše jsem si ověřil přes YAMAHA CZECH, Česlice a teď si hoodně směju, protože mám za 115.000,- litrů fungl novej stroj.

Ja být tebou tak bych asi volil buď CBR RR, nebo, CBR F, protože je opravdu hodnější, R6 je super stroj, ale podstatně tvrdší, výkonově jsou na stejnou. Pokud By jsi měla zájem o CBR F, tak o jedné hodně dobré vím, prodávají kamarád, takže když mi písneš zprávu, můžu poskytnout víc info.

Šťastnou ruku při výběru a hodně km bez nehody, byla by škoda, aby se tak pěkné holce něco stalo.

1 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 13:09 | Nahoru | #86
Zdarec,

jak psal seikos, nejlepší je, aby s tebou jel někdo, kdo tomu rozumí protože dneska je opravdu moto namašlená na oko a pod kapotama je to třeba vyhoněná vrána z okruhu. Taky jsem se jednou spálil.

Potom nějaké recenze, pokud je to bazar, na prodávajícího a za další je lepší přihodit nějakou kačnu navíc, než je standartní cena na trhu.

Já třeba v zimě zaplatil o 10.000,- Kč víc než byla nejvyšší cena R6 05 rok na trhu, ale za to jsem si odvezl domů naprostou voňavku s 300 km a se zárukou do 8/2011. Byla to dlouho skladovka a 1. majitel se dostal do velkých finančních problémů, tak jí prodal nejetou. Vše jsem si ověřil přes YAMAHA CZECH, Česlice a teď si hoodně směju, protože mám za 115.000,- litrů fungl novej stroj.

Ja být tebou tak bych asi volil buď CBR RR, nebo, CBR F, protože je opravdu hodnější, R6 je super stroj, ale podstatně tvrdší, výkonově jsou na stejnou. Pokud by jsi měla zájem o CBR F, tak o jedné hodně dobré vím, prodávají kamarád, takže když mi písneš zprávu, můžu poskytnout víc info.

Šťastnou ruku při výběru a hodně km bez nehody, byla by škoda, aby se tak pěkné holce něco stalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 13:12 | Nahoru | #87
motogirl1986> jestli mě také pokládáš za "chytrého", tak ty moje příspěvky ignoruj nebo klidně skryj, smaž, znič

mě se třeba líbí komentář GRASSELA

a rozhodně nechtěl tu holčinu shodit, vysmát se jí nebo něco podobného.

Jen má prostě pravdu, nic víc, nic míň.

(reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 13:13 | Nahoru | #88
motogirl1986> Já bych se opravdu jel na nějakou podívat a projet si ji. Z vlastní zkušenosti můžu popat co see dělo s mou bývalou motkou - přijel se na to podívat kluk co ani nějak moc jezdit nechtěl, jen kámoš ho do toho navezl... On si to ani neprojel, ten jeho kámoš to projel, řekl, ok je v dobrým stavu, ber ji. Koupil ji, ale za rok ji prodával, protože mu nesedla - bodejť když koupil něco na čem on sám nejel.

Najdi si něco dejme tomu z těch sportovních 250tek a jeď se na to třeba jen podívat. Pokud se projedeš věř mi, že výkon ti chybět nebude, naopak ty motky budou lehčí a suprově ovladatelný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

26.8.2011 v 13:15 | Nahoru | #89
phoenix> KAMARÁD MI NECHAL PROJET 2002, cbr 600f byla jsem z ní hodně nervozní navíc mi r6 přišla lehčí nevím možná to byl jen pocit....mě jen zaráží...převedme to na vozy kterým třeba rozumím já....podle komentů tady by každej doporučil na naučení škodu 120 protože v bmw by se každej zabil,roztřelil popřípadě omotal o sloup...dobrá takže bmw by jsme odepsali jako nevyhovující vuz ale doporučili by jsme audi se stejným obsahem...to by si borec moc nepomohl...když tady padlo že r6 je to same jak cbr...prostě mam už v tom takovej guláš...

2 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 13:16 | Nahoru | #90
Tak čelý sem to nečetl, ale taky si přiliju svoji polívčičku...
Jsi dobrá, že si necháš poradit, to uznávám, pakliže se ale rozhodneš pro 6-tku, třeba tu R6-tku, pak Ti přeji hodně štěstí. Ale jestli to opravdu chceš, pak si zajed aspoň do Brna na motoškolu na okruhm pakliže se začneš učit na silnici se sport. 6-tkou, pak zůstávám u toho štěstí.

Nejde o to, že SV má o trošku menší výkon, nejde o to, že se zabít můžeš i na nsru 125.
Jde o to, že ty motorky Ti odpustí všechny Tvý chyby co Ti sport 6 URČITĚ neodpustí, jde o to, že naháč je o dost líp ovladatelnej, jde o to, že to váží míň a pak v kombinaci s ovladatelností třeba nevyletíš ze zatáčky.
Nejde o rychlost a o výkon, ale už sem to tu někde psal. Jde o to, že se musíš naučit předvídat co se může stát, a předvídat u každýho auta. Jezdit tak jako by Tě chtěl každý zabít! Mít vypěstovaný určitý odhad, jezdit napřed pomalu, míň klopit, učit se projíždět zatáčkama, učit se úhel náklonu, učit se techniku jízdy, získávat zkušenosti, a hlavně si vyzkoušet třeba na letišti, zvládat krizovky, nebo spíš krizový brždění atd...

U nás , opakuji u nás , se naučit jezdit na silnici je opravdu těžký, všichni známe chování řidičů.. A známe i chování v DE, Ostereichu...

Já mám jawu, ale kurňa i na té je to o peklo, už jsem mohl být na sračku..
Proč? Zárověn chci dát upozornění, jedu na Brno z pálavy, chci odbočit na Pohořelice abych jel po okreskách. Odbočím ale dřív než mám a navazuji tedy zpět na dálnici. Jedu na horizont, rychle nejedu (60) na horizontu strom, tak pokračuji, najednou jak vyjedu na horizont vidím, že okamžitě vjíždím na dálnici, značku sem neviděl, BYLA TMA 23:00, dálkový nemůžu, tak jen blízký a prd vidím!
No skoro sem najel na silnici, a z leva kolona aut řítící se na mě 90 km/h.
CO udělám, říkám si "doprdele, tak a máš to, už je to tu..."
Hovno zachovej chladnou hlavu, řekne mi druhá půlka mozku, brzdit nemůžeš zabrzdil bys před kapotou auta, tak to projeď, no chyběla 1s, a to auta by mě smetlo, a to bych měl křížek u cesty....

Proto Ti radím, mám v životě najeto 3,5 tkm, ale to co sem se na jawě naučil mě žádný japonec za tak krátkou dobu nikdy nenaučil.. Kolikrát sem vyletěl ze zatáčky, jaký sem měl OBROVSKÝ ŠTĚSTÍ .. víc jak rozumu.. kolikrát sem se vyválel, proč?
Protože jezdím jak prase, a věř mi, že i na jawě to jde...
Ale sem tu stále mezi Vámi. Proč?
Protože mi moje milá odpustila strašn moc chyb, chyb, který Ti sportovní 6-tka neodpustí.
Prosím neber to jako kázání, ber to jako dobrou radu.
Ovšem začínal a jezdil sem hodně v noci 24-2:00 ...
S 6-tkou, nevím jestli bych byl stále mezi Vámi, moc, moc a moc ! děkuju mýmu strážnýmu andělovi.. Nemít ho, tak sem i za tak krátkou dobu asi 5 po smrti...!!!!!

Není to o tom mít to teoreticky naučení, ale prakticky zažitý, pak se člověk naučí jezdit tak aby tohle předpověděl, a nebo minimalizoval následky tak aby se nezabil..

Edit: Jestli chceš tu 6 opravdu, pak bych šel do CBR-ka, je to motorka, z těch tří gsx 6 r6, na zatáček """"nejlepší""""

Nějaký testy: TADY , TU a TADY .

Naposledy editováno 26.08.2011 13:23:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37


TOPlist