2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
z prevodovky jdou tudiz tri vodice, cernej - kostra, ruzovej - na ten se pripinaj ty ruzny rezistory a modrej - ten prepinac v prevodovce na neutral "ukostri" - je to vodic pro kontrolku neutralu.
u tebe je bud celej ten senzor zarazene rychlosti spatnej (na tom modrym vodici ma byt kostra jen na neutral, ne stale) nebo nejakej kouzelnik ve snaze "odskrtit" ty prvni tri kvalty tam kouzlil, ale uplne se mu to nepovedlo...
to ohledne te stale svitici kontrolky neutralu.
ukazatele jako GIPRO ctou primo tenhle senzor v prevodovce, tam je uceni prevodu a funkce bezproblemova(pokud je senzor v prevodovce ok - celkem casto odchazej)
druhej typ ukazatelu je tzv "univerzalni" - jde namontovat i na motorky co senzor kvaltu nemaji a zarazenou rychlost si vypocita z otacek a rychlosti - datatool ukazatel je myslim tenhle druhy pripad. Nejspis ale pouziva vodic pro kontrolku neutralu a kdyz vi jiste ze je tam neutral (podle kontrolky) nesnazi se dopocitat rychlost podle ostatnich udaju - rychlost,otacky - tzn nejdriv budes muset dat dohromady tu indikaci neutralu
assassin píše: elbunda: suzuki ma v prevodovce primo senzor zarazene rychlosti... je tam v podstate 7mi polohovej "prepinac" kterej v jednotlivejch polohach radi ruzny odpory mezi ridici jednotku a kostru a podle toho ridici jednotka pozna jaka je tam rychlost a podle toho pouzije zapalovaci/palivovou mapu. Z nejakeho duvodu jsou prvni 3-4mapy seskrcene na predstihu, takze se s tim snimacem delaj ruzny "kouzla"... od nejjednodussiho ustrihnuti/rozpojeni tohodle snimace (jede to vlastne na neutralovou mapu, ta obcas vypada jakoze je lepsi nez ty skrcene, ale neni to OK) pres naletovani odporu odpovidajiciho 6ce primo na odpovidajici vodic (ridici jednotka si mysli ze jede stale na 6ku - tohle funguje nejlip) az po slozitejsi obvody ktere na neutral tento odpor odpojuji, protoze ta bohatsi sestka pri stani na neutral muze delat blbosti (tzv ATRE obvody, prodavane taky jako G-pack apod)
z prevodovky jdou tudiz tri vodice, cernej - kostra, ruzovej - na ten se pripinaj ty ruzny rezistory a modrej - ten prepinac v prevodovce na neutral "ukostri" - je to vodic pro kontrolku neutralu.
u tebe je bud celej ten senzor zarazene rychlosti spatnej (na tom modrym vodici ma byt kostra jen na neutral, ne stale) nebo nejakej kouzelnik ve snaze "odskrtit" ty prvni tri kvalty tam kouzlil, ale uplne se mu to nepovedlo...
to ohledne te stale svitici kontrolky neutralu.
ukazatele jako GIPRO ctou primo tenhle senzor v prevodovce, tam je uceni prevodu a funkce bezproblemova(pokud je senzor v prevodovce ok - celkem casto odchazej)
druhej typ ukazatelu je tzv "univerzalni" - jde namontovat i na motorky co senzor kvaltu nemaji a zarazenou rychlost si vypocita z otacek a rychlosti - datatool ukazatel je myslim tenhle druhy pripad. Nejspis ale pouziva vodic pro kontrolku neutralu a kdyz vi jiste ze je tam neutral (podle kontrolky) nesnazi se dopocitat rychlost podle ostatnich udaju - rychlost,otacky - tzn nejdriv budes muset dat dohromady tu indikaci neutralu
dobře ty!
Naposledy editováno 16.08.2011 19:11:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |