globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ukazatel zařazené rychlosti
15.8.2011 v 21:01
Zdravím. Před pár dny jsem si koupil ukazatel zařazené rychlosti Datatool.Po zapojení a dvoudenním bádání se mi ho nepodařilo naprogramovat tak, aby ukazoval rychlosti. Pořád mi to ukazuje nulu. Až dneska mně napadlo, jestli by to nemohlo být tím, že mi kontrolka ukazatele zařazeného neutrálu svítí pořád i když zařadím a jedu a jelikož je to napojené i na čidlo neutrálu, ukazatel si myslí, že je tam pořád neutrál. Ještě by mně zajímalo, jak se pozná špatné čidlo neutrálu, když mi svítí kontrolka pořád. Když to čidlo odpojím z konektoru, koontrolka svítí dál. A nebo je možné, že čidlo je v pořádku, ale je někde prodřený drát na kostru a tím svítí kontrolka pořád? A nebo tam může být ještě něco jiného? Díky za odpovědi.

2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti

16.8.2011 v 09:25 | Nahoru | #1
elbunda: suzuki ma v prevodovce primo senzor zarazene rychlosti... je tam v podstate 7mi polohovej "prepinac" kterej v jednotlivejch polohach radi ruzny odpory mezi ridici jednotku a kostru a podle toho ridici jednotka pozna jaka je tam rychlost a podle toho pouzije zapalovaci/palivovou mapu. Z nejakeho duvodu jsou prvni 3-4mapy seskrcene na predstihu, takze se s tim snimacem delaj ruzny "kouzla"... od nejjednodussiho ustrihnuti/rozpojeni tohodle snimace (jede to vlastne na neutralovou mapu, ta obcas vypada jakoze je lepsi nez ty skrcene, ale neni to OK) pres naletovani odporu odpovidajiciho 6ce primo na odpovidajici vodic (ridici jednotka si mysli ze jede stale na 6ku - tohle funguje nejlip) az po slozitejsi obvody ktere na neutral tento odpor odpojuji, protoze ta bohatsi sestka pri stani na neutral muze delat blbosti (tzv ATRE obvody, prodavane taky jako G-pack apod)

z prevodovky jdou tudiz tri vodice, cernej - kostra, ruzovej - na ten se pripinaj ty ruzny rezistory a modrej - ten prepinac v prevodovce na neutral "ukostri" - je to vodic pro kontrolku neutralu.

u tebe je bud celej ten senzor zarazene rychlosti spatnej (na tom modrym vodici ma byt kostra jen na neutral, ne stale) nebo nejakej kouzelnik ve snaze "odskrtit" ty prvni tri kvalty tam kouzlil, ale uplne se mu to nepovedlo...

to ohledne te stale svitici kontrolky neutralu.

ukazatele jako GIPRO ctou primo tenhle senzor v prevodovce, tam je uceni prevodu a funkce bezproblemova(pokud je senzor v prevodovce ok - celkem casto odchazej)

druhej typ ukazatelu je tzv "univerzalni" - jde namontovat i na motorky co senzor kvaltu nemaji a zarazenou rychlost si vypocita z otacek a rychlosti - datatool ukazatel je myslim tenhle druhy pripad. Nejspis ale pouziva vodic pro kontrolku neutralu a kdyz vi jiste ze je tam neutral (podle kontrolky) nesnazi se dopocitat rychlost podle ostatnich udaju - rychlost,otacky - tzn nejdriv budes muset dat dohromady tu indikaci neutralu

(reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti

16.8.2011 v 10:14 | Nahoru | #2
assassin> Díky, tak nějak jsem si představoval odpověď. Takže je to v podstatě tak jak si to myslím já. Seženu jiný čidlo neutrálu, vyměním ho a potom napíšu jaké změny se udály. Pokud to nebude čidlem, půjdu po drátech. Ještě mě trochu zaráží, že pod nádrží jsou některé konektory /našel jsem dva/ nepřipojené. Asi budu muset zjistit kam vedou. Jinak motorka jede normálně, kontrolky a vše ostatní taky funguje. Našel jsem schéma zapojení elektriky takže až bude nepříznivé počasí tak to prozkoumám. Ještě jednou díky za vysvětlení.

(reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti

16.8.2011 v 19:11 | Nahoru | #3

assassin píše: elbunda: suzuki ma v prevodovce primo senzor zarazene rychlosti... je tam v podstate 7mi polohovej "prepinac" kterej v jednotlivejch polohach radi ruzny odpory mezi ridici jednotku a kostru a podle toho ridici jednotka pozna jaka je tam rychlost a podle toho pouzije zapalovaci/palivovou mapu. Z nejakeho duvodu jsou prvni 3-4mapy seskrcene na predstihu, takze se s tim snimacem delaj ruzny "kouzla"... od nejjednodussiho ustrihnuti/rozpojeni tohodle snimace (jede to vlastne na neutralovou mapu, ta obcas vypada jakoze je lepsi nez ty skrcene, ale neni to OK) pres naletovani odporu odpovidajiciho 6ce primo na odpovidajici vodic (ridici jednotka si mysli ze jede stale na 6ku - tohle funguje nejlip) az po slozitejsi obvody ktere na neutral tento odpor odpojuji, protoze ta bohatsi sestka pri stani na neutral muze delat blbosti (tzv ATRE obvody, prodavane taky jako G-pack apod)

z prevodovky jdou tudiz tri vodice, cernej - kostra, ruzovej - na ten se pripinaj ty ruzny rezistory a modrej - ten prepinac v prevodovce na neutral "ukostri" - je to vodic pro kontrolku neutralu.

u tebe je bud celej ten senzor zarazene rychlosti spatnej (na tom modrym vodici ma byt kostra jen na neutral, ne stale) nebo nejakej kouzelnik ve snaze "odskrtit" ty prvni tri kvalty tam kouzlil, ale uplne se mu to nepovedlo...

to ohledne te stale svitici kontrolky neutralu.

ukazatele jako GIPRO ctou primo tenhle senzor v prevodovce, tam je uceni prevodu a funkce bezproblemova(pokud je senzor v prevodovce ok - celkem casto odchazej)

druhej typ ukazatelu je tzv "univerzalni" - jde namontovat i na motorky co senzor kvaltu nemaji a zarazenou rychlost si vypocita z otacek a rychlosti - datatool ukazatel je myslim tenhle druhy pripad. Nejspis ale pouziva vodic pro kontrolku neutralu a kdyz vi jiste ze je tam neutral (podle kontrolky) nesnazi se dopocitat rychlost podle ostatnich udaju - rychlost,otacky - tzn nejdriv budes muset dat dohromady tu indikaci neutralu



dobře ty!

Naposledy editováno 16.08.2011 19:11:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist