všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
2 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Suzuki gsxr predni brzdy
Yamaha sporty hlučné převodovky. Yamaha T-cat jedna z motorek kde je převodovka 1-2stupeň nejdiskutovanější téma.
Ital obecně se prý sere...
Spousta z mýtů jsou jen omleté naučené fráze.
Já za sebe a co jsem měl možnost projet tak říkám:
Honda: CBR600 motorka pro prcky, která svým průběhem výkonu opravdu nějak extra adrenalin neudělá,ale na druhou stranu jede to stejně rychle, ale ten pocit tam občas chybí.
Yamaha T-cat: opravdu hlučná a problémová převodovku u 1. a 2. stupně
Suzuki GSXR srad nejvíc bídná přední brzda u K1 to bylo lepší, ale brzdy od Yamahy to je jiná liga.
tot výčet toho co můžu já kníže první,král parketu,lev salonu, půlič žen osobně potvrdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Suzuki gsxr predni brzdy
Yamaha sporty hlučné převodovky. Yamaha T-cat jedna z motorek kde je převodovka 1-2stupeň nejdiskutovanější téma.
Ital obecně se prý sere...
Naprostý souhlas.