globalmoto_kveten





Téma: Video: testy Phillip Island
 
2.2.2007 v 01:24


Docela pěkné pokoukání, ale 990 byly o něčem jiným.. :| Aspoň, že Nicky s tím pořád umí jezdit bokem :)

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 10:04 | Nahoru | #1
Ten zvuk ??? *no* *no* *no*

Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 10:07 | Nahoru | #2
=o

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 10:14 | Nahoru | #3
Krajinkář> normál, ne? Akorát je zkreslenej od kamery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 12:17 | Nahoru | #4
Vespa> Pokud ti to prijde normal... :lol: nevim, pro me dost rozdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 12:19 | Nahoru | #5
Krajinkář>podel mě to je tím že to víc točí a jak říkám, záznamu se nedá úplně věřit..

(reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 12:30 | Nahoru | #6
Vespa> TO mas pravdu, zaznam muze skreslovat, ale tak dustojne jak litry maji byt to uz nebude, vzdyt to je temer 750...jak by taky mohlo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 12:41 | Nahoru | #7
Stargater> jednim slovem nuda...naco mit dva serialy, ktere jezdi skoro stejne rychle...v gp muzou byt radi, ze ve wsbk je monopol pirelli a dalsi technicke omezeni...ten kdo podepsal konec litru podepsal konec motogp...tfuj.... :( to mi zase zkazilo den...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 13:16 | Nahoru | #8
michal fojtik> No to je taky pravda *no* , me tady vzdy vice brali WSBK, ale motoGP bylo uplne neco jineho...ale tedka...no nevim, mozna to zase zvyssi.

Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 13:18 | Nahoru | #9
Je FUCKt,,že litr je prostě litr !!!!!
A ten zvuk už mi taky nepřijde jako v loni :/
Mám záznam z Brna na mobilu,,a KUWA je to ůplně jiná liga,,i když zkreslenej,,tak z něj jde mráz po zádech.Tenhle zvuk semnou moc nedělá :mad:
(tak to prostě vidím(slyším))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 13:35 | Nahoru | #10
Krajinkář>naivko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 14:07 | Nahoru | #11
michal fojtik> No co? Proc to snizili ?? Kdyby na to proste lidi z prostestu nechodili...tak co udelaji, proste to zvysi...jenze lidi na to chodit porad budou...jednoduche pravidlo

1 reakcí na tento příspěvek Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 14:14 | Nahoru | #12
zas to budou víc točit a za 2 roky bude víkon na úrovni litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 14:35 | Nahoru | #13
Jurawood>vic tocit??voe tohle nejsou zakony fyziky pro materskou skolu:o) ducati se diky desmo rozvodu dostala s litrem na 17 tisic...kam myslis, ze se s tim da dojit??:o) a nejde jen o vykon v extremu, ale i o prubeh o tah a bla bla bla...staci se podivat na ty casy..a to tam jiste byly q gumicky:o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 14:51 | Nahoru | #14
michal fojtik> F1 tocila 20-22 tis ne ?? Kdyz byli jeste V10 3litry....tedka kdyz jsou V8 2,6 ( nevim presne, nesleduju to je to nuda ) tak taky musi tocit

Vim ze to jsou trosku rozdilne motory :shy: .

Ale zase kolik tocila ZX-250 R ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 15:00 | Nahoru | #15
michal fojtik>ten faros, co tam jezdi je tedy stazeny na 750? proc to stahli?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 15:05 | Nahoru | #16
jacobo>faros...?

(reakce na) Video: testy Phillip Island

2.2.2007 v 21:30 | Nahoru | #17
Tak jsem to skouknul pořádně ještě jednou a jsem fakt docela zklamanej... Ze se mi motorky moc nelibi designove - muj problem, ale ze me ten zvuk rve docela usi, tak to me fakt mrzi...

Kdyz tak nad tim premyslim, jsem zvedavy na sezonu 2008 - podle me WSB letos ujdou takovy kus cesty, ze MotoGP zase budou jezdit litry...

(reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 01:03 | Nahoru | #18
Krajinkář>nesmysl naaaprosto nerealny:o)to nejsou superbiky aby je k tomu primelo ze lidi jezdi na litrovych sportech:o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 01:10 | Nahoru | #19
Krajinkář>hehe:o) tady tohle je vazne ponekud slozitejsi tema..ano pamatuju na veci jako bylo rgv 250 co tocilo skoro 21 tis...ale tohle jsou motorkove motory 4T...rozdil v hmotnosti a velikosti pistu coz je podle meho jedna z hlavnich veci u poctu otacek je dale limitovan vecma jako rovodem , ventily atd..proto desmo mela vyhodu v otackach napro proti honde, ikdyz honda mela mensi pisty a tudiz lehci...kam to jde posunout???podle me o moc ne, pri zmenseni objemu jen o 19O....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 06:11 | Nahoru | #20
michal fojtik>no mel jsem za to, ze ta motorka v barvach repsolu je v podstate stazeny litrovy fireblade - resp nejaka jeho velmi vzdalena odnoz pro zavody ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 10:00 | Nahoru | #21
jacobo>je to gp, nic z toho se v seriove vyrobe objevit ani nemuze...stejne tomu bylo u litru, honda delala pro gp petivalce. odnoz byt porad dost vzdalena je treba ve wsbk (lonsky winston ten kate honda) tyhle veci se serii nemaji vazne nic spolecneho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 11:30 | Nahoru | #22
michal fojtik> určitě otáčky budou okolo cca 20 000 ;) ,protože přecházej na pneumatické ovládání ventilů atd. A z historie dvouvál 50 ccm točil přes 20, pětivál 125 okolo 20, šestivál 250 točil 18 000!!!.Vše Honda čtyřtakty 60.léta.
Honza :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 11:57 | Nahoru | #23
michal fojtik>Jako jasne, ze je. Zalezi kolik pocet valcu jaky motor atd. Takze tezko o tom polemizovat, ale tak nechme se prekvapit, uvidime kam az to pujde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 12:00 | Nahoru | #24
JV> Nemas nekde fotky tech motorek, to by me celkem zajimalo...

(reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 13:31 | Nahoru | #25
JV>vsak jsem psal, ze vse neni jen o objemu, ale hlavne o ovladani ventilu...docela me zajima, jak to pujde s tou hydraulikou:o)

(reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 13:31 | Nahoru | #26
Krajinkář> :thmubup:

Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 15:53 | Nahoru | #27
Letošní GP7 točí skoro 20 000 RPM ale tohle nebudou určitě používat. V závodech podle mě tak 19 000..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 17:43 | Nahoru | #28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 17:53 | Nahoru | #29
JV> Super a tohle je jako 6valec ? a toci to 20tis jo ? :cool:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: testy Phillip Island

3.2.2007 v 18:09 | Nahoru | #30
Krajinkář> Divíš se, to je dobře ;) Data: řadový 6v, 6 karburárorů, vzduch, 7 kvaltů, 2x OHC,4 ventily na válec, 60k/18 000, hmotnost 112 kg.Verze 300 / 297 ccm / měla 65k / 17 000 a 6 kvaltů, hmotnost 114 kg. Maximálky 245 a 255 km/h. To byl závodní stroj, žádná serie!
Honza :)
PS: To moje doufání znamenalo,že jsem tu fotku sem dokázal dostat,nikoli tedy jestli je správně ta mašinka.To si piš, že tohle jezdilo v Brně!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist