1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
(mimochodem, jak se dá čekat-po tom, co to takhle naměří, motorka okamžitě ztratí povolení k provozu, leckdy jsem viděl i nějaké zabavování,jak je to přesně bohužel nevím) a ten jezdec s tím má docela problémy. Ale věc se má trošku jinak, oni totiž nejdou primárně po 45 km/h, ale po tzv. "MOFA", což jsou skútry a 50tky s 25Km/h v TP, malinkou značkou a smí je řídit fakt snad každý, něco jako motokolo (původně má být MOFA výlučně "babetózního" typu, ale i ostré 50tky se dají získat s tímhle TP). Jenže, jak se dá čekat, skoro všechny tyhle MOF-y jsou plnovýkonové a leckdy i laděné, na skútrech typu Yamaha Aerox, Aprilia SR aj. (o Sendách, TZR nemluvě) se dá laděním udělat i 10-20 HP na zadním kole.
Nicméně Němci, Rakušáci a i Holaňdani z toho dělají fakt hroznou tragédií, na youtube je x reportáží typu "Na vlastní oči" o strašně zlých skútristech, jak prchají poldům parkem apod (viz. přiložené video, doporučuji zkouknout).
Myslím, že k nám se to nedostane, 1) rollerbanky jsou velká investice 2) kdyby se vydali na lov 50-tek, čekali by na jeden úlovek 2 dny, narozdíl od západu, kde to mají kluci běžně místo kol už od 14-ti, tady to moc tradici nemá.
Naposledy editováno 02.08.2011 23:00:11
Skuhi píše: oni totiž nejdou primárně po 45 km/h, ale po tzv. "MOFA", což jsou skútry a 50tky s 25Km/h v TP, malinkou značkou a smí je řídit fakt snad každý, něco jako motokolo
Heh a to je k čemu dobré? To už fakt snad raději pěšky/koloběžka/brusle/skate/cokoliv jiné a tyhle kokotiny předjíždět Motokolo bych možná chápal, ale "skútroidní" a víc už fakt ne - je rozměrnější, širší, a řidiči kde čeho musí být s takových pojízdných překážek fakt unešeni, a škrtit je na rychlost je blbost. Nebo náhodou nevíš, není to určeno třeba na jízdu pouze a jen po cyklostezkce? To by odpovídalo Jak vidět, do sraček to jde všude a kocourkov není jen ČR, teď kde si to vybrat
Naposledy editováno 03.08.2011 06:20:34