paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XR 400 - CRF 450
29.7.2011 v 10:23
Prosím o názor.
Začal jsem poptávat XR400 coby strojek na vyježdění, pochycení techniky (kdysi jsem lítal endurka a moc mi to chybí). Takže fajn endurko které mi umožní se soustředit na jízdu, nakopat do sebe techniku a případně se posunout k ostřejším endurům.
Honda (podle toho co jsem našel) ukončila výrobu XR400 a nahradila ji CRF. Jenže to je už v kategorii "ostřejších".

ALE: novější CRF stojí pomalu stejné peníze jak starší XR. Kupříkladu CRF dvačtyřka za 69 tisíc.
Mám brouka - jít do novějšího CRF s tím, že je ostřejší, náročnější na údržbu, nebo vzít za podobné peníze (slušné XR jsou kolem 60) o několik let starší XR? Je CRF opravdu "náhradou a nástupcem" XR, nebo je to diametrálně odlišný stroj?

(Jde mi čistě o srovnání těchto dvou strojů pro "znovuzačátek" lesy/kopce, postupně dost možná na dráhu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 400 - CRF 450

29.7.2011 v 19:36 | Nahoru | #1

StrejdaGC píše: PetrXX> hele na ty ceny těch XR400 se nedívej, ti lidé jsou blázni, pokud si myslí, že jim někdo dá za 10 roků starou motorku 65tisíc za tu cenu seženeš EXC v dobrém stavu ...



..ehm, jenže 10let staré XR po nastartovaní jen ševelí, kdežto z pět let staré EXC se linou zvuky jak z kovadliny

Jinak já bych bral CRF 450 X. Jenže pak si představím preventivní výměny pístu, někdy i ventilů a navíc mít strach o nikasil.. To se pak taková GO pěkně prodraží.. U XR koupím nový píst za 3.5tis, výbrus ocelové vložky za 500Kč a GO mám hotové za jedno odpoledne, kdyby k tomu došlo. Ale na má bývalé XR250 vydržel původní motor 19 let bez výměny pístu, ale to už začal kouřil a brát olej. GO vyšlo na 4tis.

JE to o prioritách, co od toho člověk čeká. Nejde srovnávat CRF či EXC 450 s XR400, je to úplně jiné. XR je vedle nich velká, těžká, neohrabaná. Ale nadruhou stranu amatéra méně unaví, lze na ní jet "odpočinkově", netahá za ruce, výhoda v jednoduchosti, žádné vodní chladiče, není co se rozbít, delší servisní intervaly.

XR je prostě kompromis, motorka s minimalními náklady, s malým výkonem, přijatelnou váhou, jde s tím projet v podstatě vše co s ostřejšími, jen pomalejším tempem.

Dane, schválně - kdy se stalo, že by XR nestíhaly nebo že by něco nezvládly?
(ano, jsem vždy poslední.. ale dojedu )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 400 - CRF 450

29.7.2011 v 20:39 | Nahoru | #2

c.j. píše:
Dane, schválně - kdy se stalo, že by XR nestíhaly nebo že by něco nezvládly?
(ano, jsem vždy poslední.. ale dojedu )



jasný, není problém s XR v terénu vždycky to je o rukách a fyzičce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 Petan.vut 7 7.10.2023 v 06:33 krokoš
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416
Jakou může mít cenu Honda XR 400 amb 12 7.1.2022 v 22:29 Koudy01


TOPlist