globalmoto_duben_nolan





Téma: Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
 
24.7.2011 v 17:36
Otevírám vlákno, abychom dále nemuseli spamovat bratrský fiber pražských chuligánů.

Diskutovat budeme na téma:

Jsem vyježděnej z fichtla a maminka mi koupila suprbajka, abych byl krutej husťák před ZŠ i před venkovskou diskotékou. No a samozřejmě taky abych tu Annu z kravína konečně dostal na kolena a konečně se zbavil panictví!

Vše je o tom, co máš v hlavě. Nic neni o vyježděnosti a postupném přechodu na silnější kubatury - to je pro sráče a měkejše! Stačí sledovat džípí/ghostridera a řídit se rady tohoto vlákna.

Střízlivej nezrychlíš! Známá to pravda, strach jenom zpomaluje a i zabíjí. Když kalím nebo fetuju jsem free a tím pádem ready to race!

Ženský a věčný problémy s nima! Prozatím bez komentáře...(modří už vědí)

V neposlední řadě budem plánovat hustý illegal street racing nebo vyměklý okruhy.
(ale tady bych radši zůstal jen u plánování, myšlenka topicu jsou silná slova a žádně činy!)



Naposledy editováno 15.07.2013 20:36:02

2 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 00:59 | Nahoru | #8281
Co ten zas predvadi... ufoporno!



Naposledy editováno 13.04.2014 00:59:19

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 10:16 | Nahoru | #8282
dejf.> Tomu se říká mít to pěkně fpíči.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 10:22 | Nahoru | #8283

dejf. píše: Co ten zas predvadi... ufoporno!



No, mně se to moc nelíbí. Myslím vzhledem, prostě tato póza vypadá spíše tak, že motorka je splašená a elektronika jí drží na uzdě, na to koukat vážně nemusím.
Beztak si myslím, že nemít motorku narvanou elektronikou, tak si neškrtne. Bohužel zvyk je železná košile a ti starší jezdci si asi těžko zvykají na to, co všechno za ně počítadlo vychytá .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 10:30 | Nahoru | #8284
Mr.Dreamer> Já si myslím, že tohle není o elektronice, ale o perfektní rovnováze kdy i se zadním kolem ve vzduchu a motorkou v náklonu dokáže držet rovnováhu a nespadnout. Úžasný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 10:38 | Nahoru | #8285

pylot píše: Mr.Dreamer> Já si myslím, že tohle není o elektronice, ale o perfektní rovnováze kdy i se zadním kolem ve vzduchu a motorkou v náklonu dokáže držet rovnováhu a nespadnout. Úžasný.



No, tak to moc nesouhlasím, toto je spíš o velké rychlosti a dobrých gumách. O to, aby nespadl na bok se už postará setrvačnost.
Ale nejsem proti, osobně by se mi nejvíce líbilo, kdyby tyto závody skutečně byly jen ukázka, kdo umí postavit nejlepší motorku a kdyby pak skutečně výrobci tuto techniku montovali (hlavně elektroniku) i do sériové výroby. Teď je to tak, že Honda má v závodech nejlepší elektroniku a na CBR tu nejhorší (téměř žádnou). To pak člověku moc informací nedá. A koukat se na to také nemá smysl, protože ten styl jízdy stejně nevyužiju, protože má motorka toho většinu neumí a to je to rok 2010...

Naposledy editováno 13.04.2014 10:38:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 10:48 | Nahoru | #8286
Mr.Dreamer> Tak ty máš hlavně motorku úplně jiný kategorie a neber si to osobně, ale myslím, že nemáš ani takový ruce, abys mohl aplikovat jejich techniku jízdy. Takový ruce tady asi nemá nikdo z nás široko daleko. I když Radek Lamich coby novej MČR ukazuje, že má od boha taky naděleno až až.
Ono to MotoGP je asi spíš pro fanoušky, než pro nějakej vývoj silničních motorek. Oni jim beztak už z toho vývoje moc nedovolej. Já to nijak nesleduju, ale když jedou a já to náhodou odchytím, tak to sleduju a fandím Valentinovi.

1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 11:02 | Nahoru | #8287
Jen počkejte, až mi příjdou nové kotouče a závodní desky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 11:02 | Nahoru | #8288

pylot píše: Mr.Dreamer> Tak ty máš hlavně motorku úplně jiný kategorie a neber si to osobně, ale myslím, že nemáš ani takový ruce, abys mohl aplikovat jejich techniku jízdy. Takový ruce tady asi nemá nikdo z nás široko daleko. I když Radek Lamich coby novej MČR ukazuje, že má od boha taky naděleno až až.
Ono to MotoGP je asi spíš pro fanoušky, než pro nějakej vývoj silničních motorek. Oni jim beztak už z toho vývoje moc nedovolej. Já to nijak nesleduju, ale když jedou a já to náhodou odchytím, tak to sleduju a fandím Valentinovi.



No, tak se zase jednou neshodneme, alespoň tu není takové ticho .
Motorku mám stejné kategorie, ta s dvěma koly co jezdí po silnicích. Že to má mizerné brzdy, slabý podvozek a občas z toho něco upadne neznamená, že na ní neplatí stejné fyzikální zákony.
Jasně, u jejich motorek se ti vyplatí to do zatáčky zalomit dříve, protože jsi schopný mít velmi dobrou rychlosti i v zatáčce, což se ostatně už přenáší do nižších soutěží a často tam, kde byla dříve motorka v zatáčce pomalejší než auto už teď vyvine vyšší rychlost, zatímco pro mě je nejlepší to držet rovně dokud můžu, pak to rychle zalomit a co nejdříve být zase na plynu. Nějaké brzdění ještě v zatáčce pro mě nepřipadá v úvah, protože se motorka hned rozvlní, u nich je to běžná praxe, protože to ten stroj a ty pneumatiky poberou. Proto také člověk pochytí více v nějakých nižších soutěžích nebo ze starších podniků.
Co jde o ruce, tak pokud bych to uměl jako oni, nemusím se to učit. Když se učím basket, sleduji profi basketbalisty a snažím se něco pochytit, když volejbal, sleduji volejbalisty etc.
Osobně mi sledování těch, co to na motorce umí více než já pomohlo dost.
To, že to MotoGP už není moc o vývoji ale je to jen pořad pro fanoušky souhlasím a to mě právě mrzí, škoda, že asi lidí, kteří chtějí vidět to co já je málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 11:09 | Nahoru | #8289
Mr.Dreamer> Hele, zvlast u litru jde o to co nejdele jet rovne, protoze nemaji zase problem tu rychlost nabrat. To spíš malé objemy se soustředí na to aby v zatačce tolik rychlosti neztratili.

Jinak mi není jasné jak by mohla motorka v zatáčce zvýšit svoji rychlost vývojem ? Má nějakou váhu a těžiště, takže na ní působí pořád stejná odstředivá síla a ta se musí vyrovnávat náklonem. A ono už to víc klopit nejde, vysedat víc nejde tak jak by mohla zrychlit ? Jedině snad snížením hmotnosti a užšíma pneumatikama. Pak ještě tím, že když má lepší pneu, tak může v zatáčce víc brzdit a víc přidávat. Ale rychlost v apexu asi vývojem už moc není jak zvýšit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 11:11 | Nahoru | #8290
Mr.Dreamer> No on i chopper má dvě kola a přesto bych netvrdil, že je to stejná kategorie, jako motoGP. Mě na SV brždění poměrně daleko do zatáčky šlo. Ona to vlastně vůbec nebyla špatná motorka. Rozdíl je v odezvě od toho podvozku a v konstantním výkonu komponent. Samozřejmě fyzika je pro všechny stejná, ale vzhledem k odlišný geometrii a rozložení hmotností se to určitě nebude chovat stejně.
Ovšem na takový Hondě CBR 954 RRRRR takhle nepůjde jezdit vůbec. Žádná stabilita, mizernej výkon, věčnej strach z rozskočený převodovky a přitom žádný emoce. To je lepší na to radši nesedat.

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 11:12 | Nahoru | #8291

SVSkritek píše: Jen počkejte, až mi příjdou nové kotouče a závodní desky



To mi připomnělo, že jsem vás zde neinformoval. Takže cesta Mladkov - Jablonné - Červená Voda je jednoznačně lepší než Mladkov - Králíky - Červená Voda.
Cesta Mladkov - Jablonné je místy super, místy průměr. Má pár hezkých zatáček a krásnou scenérii, jedete podél železnice, chvilku je nad vámi, chvilku po vámi, je to více méně cesta údolím, po stranách kopce, super cesta.
První část trasy Jablonné - Červená Voda má krásný nový povrch, má pár hezkých pomalých zatáček, pár dost rychlých zatáček, také dvě hnusně nepřehledné. Ale je to hezká cesta. Pak je přibližně kilometr dlouhý dost hrozný, zvlněný úsek.
Poslední úsek, kde jsou ty serpentiny je částečně opravený. Ty rovinky, které byly v ucházejícím stavu nechali. Jede se po tom dobře, není problém jít na brzdy, neustřeluje se to, ani kawa se tam nevlnila, pohoda. Zatáčky a místa s horším stavem vozovky kompletně vyfrézovali a dali tam nový povrch. Udělali to dost dobře, ten přechod ani necítíte. Bohužel je to celé v lese a drží se tam vlhkost, takže plně využít to půjde v létě nebo po delším suchu.
Problém celé cest Jablonné - Červená Voda je bohužel kupa špíny, je to dost hrůza. Naštěstí do zatáček předem vidíte (ty serpentiny jsou krásně přehledné), ale i tak to dost pokazí cestu. Ale to je dočasný problém, až se to smyje a uschne, bude to super trasa .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 11:18 | Nahoru | #8292

pylot píše: Mr.Dreamer> No on i chopper má dvě kola a přesto bych netvrdil, že je to stejná kategorie, jako motoGP. Mě na SV brždění poměrně daleko do zatáčky šlo. Ona to vlastně vůbec nebyla špatná motorka. Rozdíl je v odezvě od toho podvozku a v konstantním výkonu komponent. Samozřejmě fyzika je pro všechny stejná, ale vzhledem k odlišný geometrii a rozložení hmotností se to určitě nebude chovat stejně.
Ovšem na takový Hondě CBR 954 RRRRR takhle nepůjde jezdit vůbec. Žádná stabilita, mizernej výkon, věčnej strach z rozskočený převodovky a přitom žádný emoce. To je lepší na to radši nesedat.



No, tak k těm chopperům řeknu snad jen:

Jde mi o to, že se prostě hodně z toho ježdění dá přebírat. Jen toho, co se dá přebrat bohužel ubývá a proto pro mě má stale menší a menší smysl se na to koukat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 11:53 | Nahoru | #8293

pylot píše: Ovšem na takový Hondě CBR 954 RRRRR takhle nepůjde jezdit vůbec. Žádná stabilita, mizernej výkon, věčnej strach z rozskočený převodovky a přitom žádný emoce. To je lepší na to radši nesedat.


Ale alspon brzdit by to uz konecne mohlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 12:01 | Nahoru | #8294

SVSkritek píše: Ale alspon brzdit by to uz konecne mohlo

No to nevim nevim, každopádně provoz to brzdí celkem pravidelně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 12:06 | Nahoru | #8295

pylot píše: No to nevim nevim, každopádně provoz to brzdí celkem pravidelně.


Tak mi najdi neco jinyho, co ma vic jak 110kw a dosahnu na řídítka , ma to kapoty a pod sedlo dam alspon piti, kdyz jsi tak chytrej

Naposledy editováno 13.04.2014 12:06:58

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 12:30 | Nahoru | #8296

SVSkritek píše: Mr.Dreamer> Hele, zvlast u litru jde o to co nejdele jet rovne, protoze nemaji zase problem tu rychlost nabrat. To spíš malé objemy se soustředí na to aby v zatačce tolik rychlosti neztratili.

Jinak mi není jasné jak by mohla motorka v zatáčce zvýšit svoji rychlost vývojem ? Má nějakou váhu a těžiště, takže na ní působí pořád stejná odstředivá síla a ta se musí vyrovnávat náklonem. A ono už to víc klopit nejde, vysedat víc nejde tak jak by mohla zrychlit ? Jedině snad snížením hmotnosti a užšíma pneumatikama. Pak ještě tím, že když má lepší pneu, tak může v zatáčce víc brzdit a víc přidávat. Ale rychlost v apexu asi vývojem už moc není jak zvýšit...



No, to, že už zcela změnili styl a hondě brzdění se děje až v zatáčce ti asi nejlépe doložím přímo záběry z těch motorek:



Ta videa se mi dost líbí, protože jsou tam i krásně vidět rozdíly mezi značkami. Zatím co Duc musí dlouho držet konstantní plyn, Yamaha i Honda už jsou dávno na plynu a mizí v dáli. Také je tam hezky vidět, že obzvlášť hodna je na apexu už hodně na plynu a pak logicky tou rychlostí v zatáčce všechny dost ničí.
Ale u všech je tam vidět, že notnou část zpomalování dělají až v náklonu a do náklonu chodí hodně brzy.
A jak by mohla motorka zvýšit rychlost v zatáčce? No, brzdění v zatáčce má na motorce jediný problém, pokud brzdíš, tak se ti orientace vektoru celé soustavy motorka - jezdec stočí ven ze zatáčky, musíš to proto kompenzovat natočením předního kola, na které už je zatížené brzděním a výsledkem bývá klasické ustřelení předního kola. Pokud ale shodíš váhu celé soustavy, zvýšíš tření gum, zlepšíš geometrii, dokážeš nějak regulovat rozložení brzdného výkonu, tak si v tu chvíli můžeš dovolit mnohem více.
Krásně je to vidět třeba tady:

Prostě elektronika motorky posílá neuvěřitelně dopředu, ještě mnohem více než auta .

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 12:38 | Nahoru | #8297

SVSkritek píše: Tak mi najdi neco jinyho, co ma vic jak 110kw a dosahnu na řídítka , ma to kapoty a pod sedlo dam alspon piti, kdyz jsi tak chytrej



Tak takový kufr pod sedlem asi jinde neseženeš. Všechno ostatní splňuje jak nový Fireblade, tak nová R1, to jsou ještě menší motorky než 954RR, resp. mají řídítka ještě blíže sedlu, jen se člověk lépe vejde za plexi, protože ho mají kratší.

Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 12:53 | Nahoru | #8298
Kluci ona ta hmotnost nemá zase takovej vliv na rychlost v zatáčce. Zvyšuje se sice odstředivá složka výsledné síla, ale zároveň se zvyšuje normálová složka výsledné síly vůči povrchu. Podstatnější je hmotnost rotujících hmot, protože ty vytvářej parazitní gyroskopické síly. Tam je taky ten rozdíl mezi stopětadvácou a litrem.

To s tím vektorem něčeho co se stáčí někam moc nechápu...

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 12:56 | Nahoru | #8299
Mr.Dreamer> _Covece tak jesi potrebujes dycky z toho co vidis si neco "prebirat" tak to mas asi hodne omezenej rozptyl veci, ktery maj pro tebe smysl sledovat. A z MGP teda nepreberu ani hovno, ale bavi me to asi tak 10x tolik jako tebe, vas, dyz to tak ctu. Ostatne jakozto i ostatni sampionaty, ktery pravidelne sleduju -> WSBK, WSS, STK (mimochodem Ježek na skvelym druhym miste na roštu, startovat budou uz brzo na E2, tak fandete!) BSB, sem tam proctu vysledky IDM, pac to nikde nedavaj, a obcas naky Roadracery - IOM, Macau... Proste me to strasne bavi a to ze z toho nic nepreberu, protoze nejezdim okruhy a ani na sportu a ani nemam sikovny ruce, me netrapi

Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 13:06 | Nahoru | #8300
a este k tomu Marquezovi a elektronice. Ano, dnes sou MGP napechovany elektronikou ktera jim chrani prdel a uz to neni tak vyzivny na trati jako driv. Spicka jezdi jak po kolejich a na vyjezdech maluje uplne kazdej presne kontrolovatelnou caru pac je TC vic nepusti. Jenze nekoho min, nekoho vic, podle toho jak to ma nastaveny. Prece jenom i dnes, se obcas nakej ten hasoš nekomu v MGP povede. A tim se dostavam k MM, kterej ma udajne elektroniku z velky casti pry hodne "vypnutou" a vic mu vyhovuje kdyz do toho moc nekeca. Stejne jako to mel treba Stoner apod. Jasny, nema to na BSB, kde ji zakazali uplne v ramci financi tymu a taky to pridalo dost na atraktivite a vyrovnanosti. Ale proste oznacovat zrovna MM za dite elektroniky mi prijde trochu vedle. Samozrejme ma nejlepsi material v poli, ale je to strasnej demon a hranu ma este dal nez ostatni jezdci, proto palec nahoru pro nej.

e: a kdyz vidis jak pedrosa jede jak po kolejcih a pod MM se motorka vzpouzi, tancuje a hopsa ze strany na stranu, tak mas pocit, ze furt ji zdime clovek a ne stroj/elektronika.

e2: ve 13.15 druha runda SBK .

Naposledy editováno 13.04.2014 13:11:10

1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 14:34 | Nahoru | #8301
Tak nic nakej tech. problem ma ježura.skoda

1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 15:50 | Nahoru | #8302
teda z těch MGP onboardů jsem nepoznal vůbec nic :D Jen to, že Honda řve ze všech nejvíc a že ta Yamaha vypadá hrozně neklidně

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 19:49 | Nahoru | #8303

WenCa píše: teda z těch MGP onboardů jsem nepoznal vůbec nic :D Jen to, že Honda řve ze všech nejvíc a že ta Yamaha vypadá hrozně neklidně



Je pravda, že já to všechno stahuji, ze zvukové stopy si vytáhnu otáčky, různě si to zpomaluji, porovnávám rychlosti (všechno to jde dost snadno na pár kliknutí, netrávím u todo desítky minut), tak tam z toho vytáhnu víc. Ale třeba když si to pustíš souběžně, tak je tam vidět, že honda je vždy první na plynu a v apexu je často už dost roztočená. Je to podobně i na jiných okruzích. Bohužel nevím, jestli je to u všech značek stále ten samý jezdec .

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

13.4.2014 v 20:08 | Nahoru | #8304

dejf. píše: Tak nic nakej tech. problem ma ježura.skoda



Rychle jsem to pročetl, ale vyšlo mi z toho, že jeli oba velmi hezky. Pešek ze začátku až na 12. místě, pak se propadl, nepsali proč, ale zjevně se dopředu dostat umí (jaké pozice jsou bodované?) a že Ježek umí je asi jasné. Škoda té závady, ale svému týmu ukázal, že to má v ruce a bude určitě předvádět hezkou podívanou.
Ty "superstock", to znamená že jsou jen s nějakou homologovanou výbavou? Nebo jaké to má specifikace? (vím, že to bude na netu, ale zrovna sedám do auta a letím ke kamarádovi, do zítra doděláváme ještě dva projekty) .

1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

14.4.2014 v 10:28 | Nahoru | #8305
Safra, tady je to samej technickej sef datarecordingu.

Do debaty, gyroskopickych nezadoucich sil (vibraci) u motoru tridy GP se poustet fakt nebudu.
i kdyz jsem presvedceny, ze ta motorka jede jak silnicni zavodni "galuskáč"...

Pylote> Jses si fakt jistej, ze mluvis o SV?

Mě na SV brždění poměrně daleko do zatáčky šlo. Ona to vlastně vůbec nebyla špatná motorka. Rozdíl je v odezvě od toho podvozku a v konstantním výkonu komponent.


Vdyt ta motorka ma strasne blátivej predek s totalne nefungujicimi brzdy. Tak to trochu hlava nebere.
Ja nemam problem rict, ze K6 ma (nepatrne) horsi seriovy central nez Honda, Yamaha (na vyjezdu to jde znat, pod palbou se vic vlni zadel), ale takto prechvalit motorku, co japka vyrobili na zabavnejsi dojizdeni do prace?

Prijed nekdy se Skritkem do Brna na drom.

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

14.4.2014 v 10:43 | Nahoru | #8306

Mr.Dreamer píše: zatímco pro mě je nejlepší to držet rovně dokud můžu, pak to rychle zalomit a co nejdříve být zase na plynu. Nějaké brzdění ještě v zatáčce pro mě nepřipadá v úvah, protože se motorka hned rozvlní, u nich je to běžná praxe, protože to ten stroj a ty pneumatiky poberou. Proto také člověk pochytí více v nějakých nižších soutěžích nebo ze starších podniků.


Ono to vlastne ani jinak ani nejde, nez brzdit do zatacky. Jasne v myte kde mas male polomery to neni moc treba, ale to neni okruh pro silnicky.

V Brne, hned ta první za cílovkou, tam to nejde nejak jen tak zalomit. To se utahuje postupne a musis tam najet treba dejme tomu 180-200 a postupne brzdit skoro az do pulky. Jinak te vsichni v najezdu preleti.

Sleeper> On uz se pylot asi do Brna nedostane (leda si vzit dovolenou), chce byt hned pracovne cinny po skole

1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

14.4.2014 v 10:52 | Nahoru | #8307
A ted neco pro šetřílka, Mr. Dreamera. Mám teď hodně zasviněné auto od písku a bordelu, jak jsem jel v desti a přemýšlel jsem jak ho umýt abych moc nedorasil lak.

A slyšel jsem, že nejlepší je použít dva kýble se sítkem, v jednom namáčet šampon a v druhém prát hadru. To se zdalo jako dobrá metoda. Než jsem zjistil, ze ty dva kýble stojej 1400 . Co na to říkáš, je to dobrá cena ?

Vubec ten shop je docela vtipnej, kdyz tam za hadru chtejí třeba 300 i vic KČ. A moc takovejch obchodu tu neni, tak na tom rejzujou asi slusne -> Namet, v cem se da taky podnikat.

No nakonec jsem objednal wapku, která sojí jako pár těch kýblů

Naposledy editováno 14.04.2014 10:56:28

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

14.4.2014 v 11:03 | Nahoru | #8308

SVSkritek píše: A ted neco pro šetřílka, Mr. Dreamera. Mám teď hodně zasviněné auto od písku a bordelu, jak jsem jel v desti a přemýšlel jsem jak ho umýt abych moc nedorasil lak.

A slyšel jsem, že nejlepší je použít dva kýble se sítkem, v jednom namáčet šampon a v druhém prát hadru. To se zdalo jako dobrá metoda. Než jsem zjistil, ze ty dva kýble stojej 1400 . Co na to říkáš, je to dobrá cena ?

Vubec ten shop je docela vtipnej, kdyz tam za hadru chtejí třeba 300 i vic KČ. A moc takovejch obchodu tu neni, tak na tom rejzujou asi slusne -> Namet, v cem se da taky podnikat.

No nakonec jsem objednal wapku, která sojí jako pár těch kýblů



Já na čištění používám (když už něco čistím) sadu z Lidlu. Stojí to podobně jako hadr v tom obchodě a funguje to bezvadně. Ale moc to s tím mytím nepřeháněj, nezapomínej, že špína konzervuje!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

14.4.2014 v 16:02 | Nahoru | #8309

SLEEPER píše: Safra, tady je to samej technickej sef datarecordingu.

Do debaty, gyroskopickych nezadoucich sil (vibraci) u motoru tridy GP se poustet fakt nebudu.
i kdyz jsem presvedceny, ze ta motorka jede jak silnicni zavodni "galuskáč"...

Pylote> Jses si fakt jistej, ze mluvis o SV?

Vdyt ta motorka ma strasne blátivej predek s totalne nefungujicimi brzdy. Tak to trochu hlava nebere.
Ja nemam problem rict, ze K6 ma (nepatrne) horsi seriovy central nez Honda, Yamaha (na vyjezdu to jde znat, pod palbou se vic vlni zadel), ale takto prechvalit motorku, co japka vyrobili na zabavnejsi dojizdeni do prace?

Prijed nekdy se Skritkem do Brna na drom.

Jsem si vážně jistej, že mluvím o SV. Hele vy tu motorku strašně podceňujete a přitom jste na ní snad ani nikdy nejezdili ne? Ona má měkkej předek, tak si vic grcne, ale to přece neznamená, že na tom nejde brzdit dál do zatáčky. Nevím co by to dělalo třeba v rychlostech přes 150, ale s Dreamerem jsme oba jezdili v Mýtě a tam ten podvozek neměl moc problémů. Nájezdový rychlosti do zatáček byly celkem nízký a nehoupalo to, nevlnilo se to, akorát při překlápění z jedný do druhý bylo cejtit, že ten vysokej zdvih předku trošku rozhazoval stopu. Ale nic co by nešlo lehce srovnat, když o tom člověk věděl.
V žádným případě tu motorku nepřechvaluju a taky nemám problém s popsáním jejich nedostatků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

14.4.2014 v 16:08 | Nahoru | #8310

pylot píše: Jsem si vážně jistej, že mluvím o SV. Hele vy tu motorku strašně podceňujete a přitom jste na ní snad ani nikdy nejezdili ne?



ale jezdili.
Prave, kdyz ji rozkotlis nekde k top speedu a jdes tvrde na brzdy, tak je to fakt zlo.

Jo, do Myta je charakter motoru bezvadnej, ale rozhodne bych nikde nechvalil chovani podvozku. Ve vyssich rychlostech bych na tom blbnout ani nechtel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist