globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost
Ahoj. Kolik můžu jet třeba na dálnici v kuse km/h a v kolika otáčkách. A jaká je optimální rychlost? Aby se mi neničil motor...

Také mě zajímá, co udělat proto, abych místo např.: 100km/h v 10.000 otáčkách, měl v rychlosti 100km/h jen v 9000otáčkách. Také jsem četl, že v nějakém servisu upravují motorku a ta motorká dostane nějaký koník navíc, jak to vidíte? Klidně kritizujte, jsem rád za každou odpověď :)

Díky moc za odpovědi !!!

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 16:58 | Nahoru | #31
Zpátky k tématu. Ten motor, pokud se nebude přehřejvat, by měl vydržet třeba i 110, ale pro dobrej pocit tomu víc než 100 nedávej. Za prvý už to pak hodně křičí a za druhý to pak taky víc žere. Nejlepší cestovku uváděj všude kolem 90 km/h, já jezdím ve dvou rychlostí 60 - 90 se spotřebou do 3,5 litrů, když jedu sám tak stejným tempem jedu za něco malinko přes 3. Jestli chceš, aby ti vydržel, tak ho buď nech tak 10 minutek zahřát na místě na volnoběh, nebo ho prvních cca 10 kilásků pořádně zahřej pozvolnou jízdou do max. 6-7 tisíc otáček.Howgh

(reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 17:03 | Nahoru | #32
Bass> Jo děcka, že o 2T se musíte také občas starat, dále že do nádrže patří správný olej v definovaném poměru, to vám ve škole ještě neříkali? Jednou to přijde. Neboj Ono "jeden matlal povídal" vs "prošlo mi rukama" je také trochu rozdíl...

PS: Ono už jen to jak se tak až teatrálně dětinsky divíš, že někdo s litrem nemusí točit motor jak rozzuřené včely, také o lecčem vypovídá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 18:03 | Nahoru | #33
PajaVikůPyčo> najeť z 2t 55 000km bez výbrusu a budu ti říkat pane

Naposledy editováno 13.07.2011 18:03:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 18:21 | Nahoru | #34

Bass píše: PajaVikůPyčo> najeť z 2t 55 000km bez výbrusu a budu ti říkat pane



Hele, moje sekačka má přes čtvrt mega, výbrus jeden a ložiska na klice ještě původní Sice je to docela anomálie a zní jak rozvášněnej ruskej tank, ale i tohle jde

Rychlost

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 18:51 | Nahoru | #35
v klidu 100-110km/h..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 18:58 | Nahoru | #36

Skalda82 píše: Zpátky k tématu. Ten motor, pokud se nebude přehřejvat, by měl vydržet třeba i 110, ale pro dobrej pocit tomu víc než 100 nedávej. Za prvý už to pak hodně křičí a za druhý to pak taky víc žere. Nejlepší cestovku uváděj všude kolem 90 km/h, já jezdím ve dvou rychlostí 60 - 90 se spotřebou do 3,5 litrů, když jedu sám tak stejným tempem jedu za něco malinko přes 3. Jestli chceš, aby ti vydržel, tak ho buď nech tak 10 minutek zahřát na místě na volnoběh, nebo ho prvních cca 10 kilásků pořádně zahřej pozvolnou jízdou do max. 6-7 tisíc otáček.Howgh



Tady se dovolim nesouhlasit s tim ohříváním na místě - 10 minut mu rozhodně neprospěje, nechal bych ho na volnoběh minutku, dvě a pak klidnou jízdou zahřál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 19:09 | Nahoru | #37
FiFi.> OK já taky na místě nezahřívám = ztráta času a peněz, alespoň pro mě. Ale vím, že existujou lidi, který nejsou schopni krotit se ani prvních pár kilometrů a motorku pořádně ohřát, pro ty platí to zahřívání na místě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 19:15 | Nahoru | #38

Skalda82 píše: FiFi.> OK já taky na místě nezahřívám = ztráta času a peněz, alespoň pro mě. Ale vím, že existujou lidi, který nejsou schopni krotit se ani prvních pár kilometrů a motorku pořádně ohřát, pro ty platí to zahřívání na místě



A ti to pak dokurví na místě Při bublání na volnoběh bez zátěže se to ohřívá pomalu, nerovnoměrně a díky neexistujícímu proudění vzduchu se ti můžou přehřát a zabarvit svody atd.

Odpodstatnění to má akorát tehdy, pokud mrzne tak, že se to nedokáže po startu a pár desítkách sekund brblání vlastní silou hnout z místa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 19:31 | Nahoru | #39
Enthropy>

bez zátěže se to ohřívá pomalu, nerovnoměrně a díky neexistujícímu proudění vzduchu se ti můžou přehřát a zabarvit svody

všecko co píšeš vím (jen jsem myslel, že svody se barvěj při moc bohatý směsi - při zapnutým sytiči)...Máš asi pravdu, ale přijde mi, že před ostrou jízdou lepší zahřát na místě, než nezahřát vůbec, asi tak jsem to od začátku chtěl říct.

(reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 20:26 | Nahoru | #40
Skalda82> jo, to asi jo.. Varana jsem minimálně minutku nechal, moc se mu nechtělo.. u Cebruše to nechám chvíli - mezitim si nandám helmu, rukavice a frčim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 21:18 | Nahoru | #41

Bass píše: PajaVikůPyčo> najeť z 2t 55 000km bez výbrusu a budu ti říkat pane

až ty něco najedeš na motoru HONDA za taiwan 55 tis km, také ti budu říkat pane...co by jsi chtěl po 2x silnější motorce?? 2x stejnou výdrž jako u 4T??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 21:22 | Nahoru | #42
Bass> A co že nenajedeš 55tis km Ty šašku...GOčko si udělaš v dilně (musiš být zručný samozdřejmě ) řekněme do 5-7 tis a jedeš dál,záleží co chceš všechno vyměníš , případně co musiš udělat. Ale ten požitek z jízdy ,měl jsem dvácu ve 4T dokonce o něco výkonější než ta tvoje,takže jsem v obraze , tak tu prosinmě nemudruj Je dost něco jiného když za bereš za heft na 4T nebo 2T

Naposledy editováno 13.07.2011 21:25:28

(reakce na) Rychlost

13.7.2011 v 21:25 | Nahoru | #43
PajaVikůPyčo> Jackpot

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost

14.7.2011 v 00:15 | Nahoru | #44
ten chlapec videl 2T tak mozna na obrazku meles hovadiny ..zamysli se nad sebou jinak muj prumer na NSR je 5 litru a kdyz jezdis s lehkou rukou tak se dostanes klidne na 4l a mrkni na inzerci na NSRa hodne jich tam ma kolem 40tis. Bez sahnuti na motor ..jedno takovy i znam

(reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 08:02 | Nahoru | #45

Enthropy píše: Hele, moje sekačka má přes čtvrt mega, výbrus jeden a ložiska na klice ještě původní Sice je to docela anomálie a zní jak rozvášněnej ruskej tank, ale i tohle jde


ty máš 350 jawu to je to něco jiního nemůžeš to srovnávat z dvácou nejen že to je 3x takovej obsah ale taky to netočíš tolik jak dvácu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 08:10 | Nahoru | #46
DuckerCZ> vidíš já mám spotřebu z lehkou ruko 2,5l na 100
a znám Varana kterej má najeto ted asi cca přes 65 tisic a taky v poho
a o výkonu se tady nebavím řeším kolik co snese
jinak výkon u 2t je krásnej ale tam to začíná ale boužel i končí
já jsem prostě na 4t už jen kvůli tomu zvoučku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 08:14 | Nahoru | #47
Donardson> s tím heftem máš pravdu ale mě se prostě líbý jak je 4t bezůdržbovej a spolehlivej držák

(reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 09:16 | Nahoru | #48

Bass píše: DuckerCZ>já jsem prostě na 4t už jen kvůli tomu zvoučku



Bavit se o motorech rozumnejch objemů, tak s tebou souhlasím. Ale jak se někomu může prskající štamprle chrastící ventilama líbit víc, než rozzuřenej dvoutaktní včelí roj, burácející skrz pořádnej výfuk (=expanzní komora a za ní jenom absorbční tlumič)?

Kurva, tahle debata mi zase způsobuje chuť našetřit si na Yamahu RD500

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost

14.7.2011 v 10:00 | Nahoru | #49
140km/h při 10000ot/min

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 14:26 | Nahoru | #50
Bass> 2T je taky spolehlivej :D A bezudržbovej taky . Narozdíl od toho tvojeho hardforda nemusim co chvili dolívat olej do převodovky

(reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 14:57 | Nahoru | #51
Lukeees> to jsi zkoušel volnym pádem?

Rychlost

14.7.2011 v 14:58 | Nahoru | #52
A debata 2t vs. 4t - klasika. At' si každej koupí, co mu vyhovuje. Samozřejmě, že náklady na dvoutakt jsou vyšší než na čtyřtkakt, to samé platí o spolehlivosti.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 16:29 | Nahoru | #53
Donardson> já olej nedolívám měním ho jednou za sezónu tekže bych řek že jsem na tom líp než 2t ten váš olej do benzínu
ale liješ olej do benzínu tak nevím kdo je na tom líp
jestli tam neliješ M2T tak bychřek že to máš dražší neš já s tím motorovým olejem

Naposledy editováno 14.07.2011 16:32:38

(reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 16:49 | Nahoru | #54
Bass> tak oni mají ještě převodový olej..

Rychlost

14.7.2011 v 16:50 | Nahoru | #55
Hodně lidí má čerpadlo dneska.

Rychlost

14.7.2011 v 16:52 | Nahoru | #56
No já proti pětiminutovému pobublání na místě před tím, než se doma obleču a nasadím blembák nic nemám, svod je černý snad už od výroby, především jde o dobrý pocit, že pro tu mášu něco dělám, nemluvě o tom, že pak další dvě minuty jedu z kopce dolu bez plynu na jedna :)

Rychlost Varouše: Originál poměr na zubech je 14-44 (přední kolečko "pastorek"-zadní "rozeta") V tom originálu to jede takových 110 ale hooodně utrápeně snad při 11 tisících (chtěl bych podotknout mých 100 kg ) Změna poměru ze 14-44 na 14-41 (to samé, nebo velmi podobné jako 13-44) měla za dopad 100km/h okolo 9,5-10 tisíc otáček a při 11 tisících už je tam okolo 115-120, když to ale moc honíš, dostaneš se na spotřebu 4-4,5. Mě dneska vyšla na 4,2 Minimum jsem měl 3,5 l/100 km.

První dlouhé cesty "rovně" mě čekaj teprve v srpnu (zatím jenom vyjížďky se skupinou kdy se najelo okolo 300 km ale hoňka ), kdy pojedu do Brna, takže furt rovně vpodstatě... Když pojedu kolem 90-100 km/h tak to bude luxus a když míň tak tam prostě dojedu o půl hodinky později a na metro nespěchám

Rychlost

14.7.2011 v 18:53 | Nahoru | #57
Taky máš dost vysokou spotřebu Já nikdy nešel přes 3,5l. A to ohřívání motoru na místě delší dobu - třeba těch 5 min, tak to mu taky neprospívá.

Rychlost

14.7.2011 v 18:57 | Nahoru | #58
2T bohužel hned nejede.

(reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 19:15 | Nahoru | #59

Bass píše: Donardson> já olej nedolívám měním ho jednou za sezónu tekže bych řek že jsem na tom líp než 2t ten váš olej do benzínu
ale liješ olej do benzínu tak nevím kdo je na tom líp
jestli tam neliješ M2T tak bychřek že to máš dražší neš já s tím motorovým olejem



Jo, ale za ty prachy to zase oproti nízkoobjemovýmu 4t chrastítku jede jak střelený (Ne, teď vaše chrastítka nesrovnávám s Jawkou, ale třeba s otevřeným Planetem nebo Mitem)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

14.7.2011 v 19:17 | Nahoru | #60

Bass píše: DuckerCZ> vidíš já mám spotřebu z lehkou ruko 2,5l na 100
a znám Varana kterej má najeto ted asi cca přes 65 tisic a taky v poho
a o výkonu se tady nebavím řeším kolik co snese
jinak výkon u 2t je krásnej ale tam to začíná ale boužel i končí
já jsem prostě na 4t už jen kvůli tomu zvoučku


4T má zvuk hnusnej ..jak udušená sekačka ..4T neni nic pro mě ..nejede to,neklepe se to nic ..na houno a k čemu mi bude,že pojedu za 2,5L kdyz si tu jizdu vubec neuziju?
BTW. donardston konecne dostal rozum a koupil poradnej 2T
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha


TOPlist