Naposledy editováno 12.07.2011 21:57:17
Samozřejmě že není problém v ní jet 150, když nezakloním hlavu, tak mi to za kšilt netahá. ALE není už příjemný když to takhle profukuje. Na tratí je to chvilka, takže je to příjemný, ale jet v tom třeba 20 minut v kuse 150, mám hlavu vyfoukanou a jsem nemocný. Zatím jezdím po ose, takže to budu holt řešit tak, že na trať pojedu v integrálce a tam přehodím MX ...
Takže za mě, pokud plánuješ jezdit na trati - MX jinak se upečeš ... záleží, jak to snášíš. Ale i lidi, co byli na motardové trati s naháčem tam přezouvali na MX ... takže to nebude jen můj pocit ;o) ...
ja teda jezdim v MX helme i na silnicni moto (protoze mi integrala doslouzila) a ten vyhled v MX brylich fakt nic moc, 180+ taky docela nic moc, nesikovny vykouknuti za stitkem a vytahne ti to bradu pred oci i kdyz mas helmu dost utahlou :) 200 po okresce po slepu nic moc
Výhled je horší, ale nevím jak vy, ale když potřebuju, otáčím stejně hlavu a čučím do zrcátek (integrálka nebo MX ... to je jedno), takže nakonec mi to tak strašný rozdíl nepřijde, ale nehádám se - rozdíl tam je, to jo.
V helmě "cestovní enduro" ta MX s plexi nevidím přinos na cestě - to je to samé, jako integrálka, jen to je "horší" protože ve vyšší rychlosti je ten kšilt naprd a víc tam podfukuje ze spodu mi přišlo. Na trať - opět vadí plexi, které se musí otevřít ... Takže skutečně jen na enduro - kde je kšilt fajn, jsou tam silniční přesuny a člověk nechce mít vyfoukaný mozek z hlavy ...
Takže mám na tazatele doplňující dotaz - ty si chceš koupit ostrý motard na trať nebo si chceš koupit takové to Supermoto alá KTM 990 SM? .... Jestli ostrý - určitě MX, jestli něco alá KTM (cestovní), tak integrálku, protože budeš jezdit v podstatě jen na silnici a v MX si vyfoukáš mozek ... Záleží na nátuře. Já jel kolem 80-100 km/h výlet na asi tři hodinky s kamarádem v MX a druhej den jsem myslel, že budu mít rýmu jako prase ... (takže na běžný ježdění, výlety ... ee).
1 reakcí na tento příspěvek Cross Vs Integrální helma na Supermoto
Naposledy editováno 13.07.2011 19:58:26
Ale nevím, jestli jsi na tom seděl - KTM 690 má už rysy motárda - (sám jsem nato koukal jako na takový mezistupeň, který mě nezabije náklady, a můžu jet po ose). ALE :)… vyzkoušej si na tom sedle ujet 100 km ;o), abys nebyl překvapený, co to udělá se zadkem ... na dlouhý projížďky to není… Vyblbnout se kolem komína. Nakonec jsem to zavrhnul: p. Nikam daleko na tom nedojedeš a není to úplně ono :).
A ještě jeden poznateček - mám sice XT (těžký, nevýkonný motard), ale i tak to má něco společného. "Hravost" v zatáčkách :) a příšerný utrpení na rovinkách. Jet 150 je nudný záhul + se to tváří, že už tomu rupne karter ;o) a vždy se modlím, aby přišly zatáčky … Jezdím naštěstí úmyslně kolem komína po zatáčkách + teď jsem objevil kouzlo na trati . Jinak bych se podělal, kdybych na tom měl někam cestovat po republice :). Obecně si myslím, že motorky tohohle typu jsou jen a pouze na styl jízdy "plyn & brzda“… nic jiného . Jízda konstantní rychlostí je nudná… proto když jedu chvíli po rovince, vymýšlím kdejaké kraviny, abych se zabavil. Nemá to rychlost, ale má to obratnost - rozhlédni se dobře, kde budeš jezdit a co od toho čekáš . Vybírej tedy dobře … Tyhle motorky jsou supr do města a na klikaté okresky… na nic jiného to není (občas nějaký kousek dálnice přežiješ, ale nemáš tam dostatek výkonu a po chvíli ti brní ruce…) . (můj osobní názor, každý se nato dívá jinak…)
Tak šťastnou ruku a pak napiš, co jsi vybral :).