Na jedné straně panuje přesvědčení, že pan Kozelka má platnou licenci, motorku dle řádů a zaplatí si startovné a vše ostatní tak jako ostatní, jde o nejmenší mistrák a tak je vše plně v pořádku, přestože je pomalý (orientačně Most něco přes 2:10, Brno 2:40), a protože ho to přes pokročilý věk (něco přes 60 let) stále baví, není co řešit, ať si klidně jezdí.
Druhá strana oponuje, že je tak pomalý, že je pro ostatní nebezpečný a nemá tam co dělat. Bohužel mu to dávají na jevo někdy nepříliš vhodným způsobem (velmi sprosté nadávky po závodě apod.)
Jaký máte na celou věc názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
- jedna sada pneu 5 - 8 tis. Kč (podle toho co jedeš za gumy a jak si poradíš např. s DPH
- startovné 3 tis. Kč (nevím to přesně, jezdím jen "cecky")
- benál cca 700,- Kč
- desky, řetězovka, oleje atd. cca 2 tis. Kč
- cesta na okruh 2 tis. Kč
<strong>To je celkem asi 13 až 15 tis. Kč na závod</strong>
Motka, která dá v Brně 2:20 (např. R1), se dá pořídit i s náhradníma kapotama za cca 100 tis. Kč. :thmubup:
Pavel WR+CBR píše: 2LEKO>Hodně záleží na tom, jak "moc vážně" ;) to závodění bereš. Pokud se chceš jen vozit, tak to taky není za darmo, ale náklady jsou úplně jinde, než když budeš chtít "na bednu". Na "pohodové svezení" :shy: bych to viděl asi takhle:
- jedna sada pneu 5 - 8 tis. Kč (podle toho co jedeš za gumy a jak si poradíš např. s DPH
- startovné 3 tis. Kč (nevím to přesně, jezdím jen "cecky")
- benál cca 700,- Kč
- desky, řetězovka, oleje atd. cca 2 tis. Kč
- cesta na okruh 2 tis. Kč
<strong>To je celkem asi 13 až 15 tis. Kč na závod</strong>
Motka, která dá v Brně 2:20 (např. R1), se dá pořídit i s náhradníma kapotama za cca 100 tis. Kč. :thmubup:
Přesně - 2 sady gum a platby za trénink a je to těch 25.t. a to je min. ..........prostě na naše poměry dost peněz na sezonu.A technika jde dopředu moto + doplňky = min.200.tis. - aby byly poháry.