Na jedné straně panuje přesvědčení, že pan Kozelka má platnou licenci, motorku dle řádů a zaplatí si startovné a vše ostatní tak jako ostatní, jde o nejmenší mistrák a tak je vše plně v pořádku, přestože je pomalý (orientačně Most něco přes 2:10, Brno 2:40), a protože ho to přes pokročilý věk (něco přes 60 let) stále baví, není co řešit, ať si klidně jezdí.
Druhá strana oponuje, že je tak pomalý, že je pro ostatní nebezpečný a nemá tam co dělat. Bohužel mu to dávají na jevo někdy nepříliš vhodným způsobem (velmi sprosté nadávky po závodě apod.)
Jaký máte na celou věc názor?
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Tato třída byla poprvé vypsána v roce 1997 - tzv. Volná nad 250ccm! S jediným cílem, stáhnout rychlíky ze silnic na okruhy. V tomto roce jel p. Kozelka MMR SBK!!! V roce 1998 dostala volná statut Pohár ČMF a dále jako dnes P ČR. P.Kozelka tuto třídu jede pravidelně. Od roku 1997 podstatně vzrostla účast / z 15 na cca 35 / a pochopitelně se také zrychlilo, vždyť zde startovali Práger, Svoboda, Zörkler, Červený atd. Ale výsledkové listiny jsou stále stejné. Polovina pole dojela v jednom kole, dále jezdci o kolo zpět, několik i o dvě! Tedy situace je stále stejná!!!!!!!!!!! Tady je tedy otázka, před několika lety předjíždění o kolo nevadilo nebo se bralo jako nutné zlo, které provází silniční závody od nepaměti na všech úrovních. Stačí se letos podívat na kartaře při MS. Ohledně Hořic, jestli se nepletu, tak p. Kozelka letos nestartoval! Ale zde si myslím je jádro pudla bezpečnosti úplně jinde. Jak napsal Perňa - je to dosti prestižní záležitost!!!!!!!!! A hlavně název nebo statut - Volná 250 -600 a Volná nad 600! Zde může startovat asi cokoli! A ohledně klasických přeborů, opět máte možnost řešení, podzim se blíží! Nejrychlejší povinný postup, zavedení limitu, přebor již není nějaký guláš okolo stodoly, nebo jezdec dojetý o kolo je odvolán ze závodu, atd!!!! Fojťas určitě něco vymyslí, že ;) ?????????????????????????? A další problém, ale to je určitě věc názoru, je inflace 4T tříd!!!!! 6 prakticky shodných kubatůr! A jen na okraj, během několika let, budeme mít v MS ve 125 možná jednoho jezdce, ve 250 nikoho, MOTO GP možná jednoho :shy: , SBK a SSP to možná zachrání, ale asi taky těžko!
Tedy výhled dle takto postavené základny MR nic moc :( !
Honza :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
nechapu proc vyhazovat nekoho kdo dostane kolo, jen bych byl pro kvalifikacni limit, to je cele.opravdu to neni zadny gulas kolem stodoly