Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ozzy_> za tepla asi, vid... Jinac nevim, radsi bych zkusenost vod nekoho se sportsmartama, nikdy sem ntec nejel a ta m5 to nema. Noa nerad bych se kvuli tlaku vymlel, nebo se cejtil nahovno za ty prachy:)
Netvrdím, že je to správně, ale jezdím na nich 1,85 zadek a 2,0 předek za studena. Pro mě dobrý čitelný, náznaky highsideru cítím zatím včas. Ale při výjezdu na cílovku v Brně už to bylo párkrát na hraně....
Smolkin: jop, za tepla. Vzydky sem zacal tim ze upustim predek a zadek o 0.2, pak po prvni dvacetiminutovce to zkontroluju ohraty a pripadne jeste ufouknu krapet zadek.
Jarena> Planoval sem udelat takovej kompromis, no...
jinac tyhle continental road attack jezdim regulerka 2.4/2.4 (teplo), z mekcich sem nejak nemel dobrej pocit.. kor vzadu na vyjezdu.. ale mozna sem klouzal po zbytkach pryze na draze....
Ok... tak poznatek - funel sem je 2.1/1.9 za tepla a fungovaly celkem fajn...
Joa mokry bridge sem pral 2.2 a 2.0... fungovaly dobre, nez sem to zahodil...
To ja jenom tak, kdyby nekdo pozdejc hledal na foru nejaky podobny info...