globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s lepení pneu knoty
 
11.7.2011 v 06:57
Tak se mi povedlo píchnout pneu. Byl tam hřebík cca 2 mm v průměru. Napatlal jsem knot lepidlem a vrazil ho tam. Po cca 1,5 hod. jsem ho zaříznul kolo nafouknul a vyrazil. Ale po 30 km knot vylítnul. Tak jsem na knot dal lepidla podstatně víc, ale to vydrželo sotva 20 km. Při posledním lepení jsem se snažil nacpat lepidlo i přímo do díry + na knot. To zatím drží, ale mám pocit, že knot stejně pomalinku vylejzá. Jelikož ani po 70 km není zarovnaný s pneu, ale pořád trochu vyčuhuje.
Sadu na lepení jsem kupoval na jaře a pokaždé jsem to nechal zaschnout dýl než 15 min. které píšou v návodu. Tak ocením každou radu co dělám blbě a nebo doporučení lepidla a knotů které opravdu drží. Všem moc díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty

25.12.2017 v 18:17 | Nahoru | #1

Richard68 píše: Používá někdo tento systém? A jestli ano, je lepší než knoty? http://www.bmwmotop...eumatik-p346 [/quote]

letos jsem s tim lepil prorazenou zadni gumu v Rumunsku na polnacce a v pohode. Sadu jsem vozil pod sedlem asi deset let. Jediny co je problem, tak ty tri bombicky zadni 180 gumu nafouknou tak na 1,2, coz je dost malo, kdyz jedes ve dvou i na dojeti. Letos jsem tedy dokoupil minikompresor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty

26.12.2017 v 18:02 | Nahoru | #2
Honza-1400> Někde jsem právě četl, že by tady ty tělíska (žabky) měly lépe držet. Lepím knotama, ale zbyly mi ze starých motorek tyto originál sady BMW tak to chci vyzkoušet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist