Sadu na lepení jsem kupoval na jaře a pokaždé jsem to nechal zaschnout dýl než 15 min. které píšou v návodu. Tak ocením každou radu co dělám blbě a nebo doporučení lepidla a knotů které opravdu drží. Všem moc díky
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
No..ten obr asi nebude, imgshack chce nějakou registraci nebo co... Prostě guma na kaši.
Naposledy editováno 14.07.2011 20:51:12
laďa prášil píše: No, na moto bych knotu nevěřil a to proto, že mi na mondeu knot vypadl ve 130 na dálnici z PP kola a jel jsem zrovna v levém pruhu, z gumy byly cucky, stáhlo mě to doprava až do odstavného a jen díky tomu, že nikdo nebyl okolo, tak to dopadlo dobře, mohl jsem i brzdit.. Tak rychlý únik na moto by byl průser, když beru v potaz možnou rychlost... Zase je fakt, že kostra moto pneu je tuhá a něco udrží i bez vzduchu... Knot bych viděl jako nouzové řešení na dojetí.
No..ten obr asi nebude, imgshack chce nějakou registraci nebo co... Prostě guma na kaši.
Kamosovi utekl knot z predni gumy na moto ve 240km/h a ustal to v pohode prej. Ale zas nepouzil vulkanizator. Me nevypadl knot, ktery jsem natlacil do diry prstem a nevedel sem jestli je skrz, lital sem 250+, pak gumu pro jistotu sundal, a videl teprv ze je skrz, tak sem ji pak pozdejc zas nazul a dojezdil do platna. Zadek neni problem ani kdyz knot vylitne, guma drzi vzduch sama o sobe diky rotaci, kamosovi utekl zadek na dalnici kdyz mel 2. platno (gumoval v Hrensku az na 2. platno a jeli sme pak na Prahu po D8) a nad 150 to ani nepoznal. Ja jel s poloprazdnou z Pribrami na Prahu, a taky nad 150 to bylo jak kdyz je plna.
Dojel sem i 2x lepenej predek, i pri 280km/h , ale to bych si dneska uz rozmyslel, ale zadek je bez problemu.