paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D
Ahoj kluci, chci se zeptat na jednu věc. Poslední dobou se mi zdá že mi fároš už netáhne tak jako dřív obzvlášť je to znám při trojce , asi to bude svíčkama pač už mají 27000km ty se brzy budou měnit ale motorům nerozumím příliš a zajímá mne jestli můžou mít svíčky vliv na výkon a v jakém měřítku, olej a podobné věci měním pravidelně po 6000, má najeto 27000, KN filtry které pochopitelně čistím zhruba po 4000, jeste by mne zajímalo mám tam koncovku MIG a asi už v ní bude vypálená vata jestli to může mít také vliv, popřípadě jsem si říkal jestli má někdo zkušenosti s firmou Dynojet kde by mi tam foukli powercomander a sladily motor na max výkon, jestli je to znát ? Odpovědi typu fároš je línej odjakživa prosím nepiště já to vím :D

1 reakcí na tento příspěvek Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 23:02 | Nahoru | #1
KN bez dalších úprav většinou funguje daleko hůř, než filtr originální. Třeba na 954ce spolu s laďákem udělá pěknou paseku. Vyrobí výkonové díry a sebere pěkných pár koní. Viděl jsem graf z brzdy od kamaráda, který 954měl a PWC se nevyhnul. Pak ovšem po odlazení naskočilo 158koní a 107Nm na motoru. Mě udělal na Hornetu KN paseku totální, takže jsem to musel řešit Dynojetem. Na VTR SP1 jsou fitry dva kulaté a jsou standartně od KN dodávány s restrikčníma vložkama. Po jejich oddělání motorka akorát méně žrala, ale tak se ochudila směs, že svíčky vypadaly jak ředitel vápenky. Toto jsou moje zkušenosti KN filtrama, takže ano, ale odbrzdit a něakou laditelnou jednotkou odladit. Jinak bych jej tam nedával, už jen za cenu minimálně možná hraničně ochuzené smesi. (toto je bod 1 ala línej fároš)

bod 2, už jsi si zvyknul. I podhuštěné pneu, svíčky před srmtí, vytahná řetězovka Ti těch 20koní, které by už možná šlo poznat neseberou

poslední postřeh: svíčky, které toho mají už plné zuby poznáš při studených startech. Buď motor blbě chytá, nebo naskočí a hned chcípne. Někdy se udrží až po třetím pokusu startování. Na výkonu, to, že dodělávají nemáš šanci poznat, ledaže by byly probitý, ale to by Ti haprovalo stylem např. 8tis otáček a dál ani krok, nebo cukatůra apod.

Naposledy editováno 10.07.2011 23:06:47

(reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

11.7.2011 v 11:34 | Nahoru | #2
..Roko..> Ok díky moc za tvé zkušenosti, zajímavé čtení, no potřeboval bych s tím někam na brzdu to je pravda a asi nechám vyměnit origo jednotku za dynojet nebo ten comander zkusím a uvidíme, co se svíček týče jediné co se změnilo od dřívějška je to že to chytá mnohem déle než dřív, během jízdy žádné negativní projevy, pneu mám ok ale řetězovka je ko to je fakt ale nejspíš bude opravdu problém v tom sladění filtru a ladáku :/ ještě jednou díky moc až budu mít nějaké výsledky hodím to sem, určitě se to bude hodit i jiným, ahojda :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist