globalmoto_kveten





Téma: Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007
 
4.6.2007 v 11:47
16. ČESKÁ TOURIST TROPHY HOŘICE 16. - 17. 6. 2007
OLDTIMER GRAND PRIX

STARTOVNÍ LISTINY JÍZDY PRAVIDELNOSTI



KATEGORIE B VINTAGE vyrobené 1920 - 1930
bílé tabulky - černá čísla


B01 Langr Petr CZ RUDGE 350 Whitworth 1928
B03 Kőhler Wolfhard D BMW 500 R 47 1927
B04 Maier Peter D ARIEL 500 Special 1929
B07 Šimek Pavel CZ SCOTT 600 Flying Squirrel 1930
B08 Hojgr Lubomír CZ BSA 500 Slopper 1929
B35 Kamann Ralf W. D DKW 500 SS 1929
B48 Čipera Jiří CZ AJS 350 Big Port 1927
B64 Hlavsa Jiří CZ RUDGE 500 Whitworth 1930
B87 Zatloukal Jaroslav CZ BSA 500 Slopper 1929






KATEGORIE C POST VINTAGE do 350 ccm vyrobené 1931 - 1949
černé tabulky - bílá čísla


C12 Kratochvíl Marek CZ MATCHLESS 350 G3 KM 1947
C17 Braun Michael D VELOCETTE 250 MOV 1935
C19 Spychala Sabine D GILERA 350 Lanciata 1945
C22 Oulehla Jaroslav CZ OGAR 250 1934
C30 Bagshaw Dennis GB TRIUMPH 250 Tiger 70 1939
C44 Spychala Gerhard D GILERA 350 SS 1943
C45 Nitsche Peter D DKW 350 SB 1937
C47 Long Harry GB RUDGE 250 Rapid 1937
C69 Metelka Petr CZ MATCHLESS 350 G3L 1947
C79 Šnajberk Jaroslav CZ NSU 250 OSL Sport 1946
C86 Tománek Ladislav CZ JAWA 350 OHV Sport 1937
C88 Havránek Michal CZ NSU 250 OSL Sport 1937
C92 Pour Martin, Ing. CZ NSU 250 Sport 1939
C96 Havránek Miroslav CZ NSU 350 OSL 1936
C97 Exner Jan CZ NSU 250 OSL 1938
C98 Kříž Luboš CZ NSU 250 OSL 1943
C99 Matoušek Josef CZ TRIUMPH 250 1936





KATEGORIE E POST VINTAGE přes 350 ccm vyrobené 1931-1949
černé tabulky - bílá čísla


E10 Spychala Sabine D GILERA 500 Competitione 1941
E16 Wallach Tadeusz A NORTON 500 Manx 1947
E44 Spychala Gerhard D GILERA 600 SS 1942
E59 Cirman Karel CZ NSU 500 DS 1935
E62 Špína Jiří CZ STANDARD 500 Rex 1939
E77 Kupka Karel CZ RUDGE 500 Ulster 1934
E82 Gobelli Christian CH RUDGE 500 Ulster 1932
E86 Odehnal Marek CZ RUDGE 500 Replica 1933
E92 Pour Martin CZ NSU 500 Sport 1936
E93 Svoboda Vladimír CZ COVENTRY 500 Eagle 1947
E94 Blight John Peter SK NORTON 500 30M Garden Gate 1947






KATEGORIE F CLASSIC do 175 ccm vyrobené 1945 - 1967
žluté tabulky - černá čísla


F02 Petr Oldřich CZ ČZ 175 1965
F05 Kean Peter GB HONDA 160 CB 1962
F06 Cirnfus Jiří CZ KLEVA ČZ / MZ 125 1966
F08 Platte Franz Walter D AERMACCHI 175 Ala Verde 1964
F09 Jurák Patrik CZ GILERA 150 Sport 1956
F11 Tomšej Jaromír CZ TATRAN - OK 125 1967
F12 Klimek Eduard CZ KOVROVEC 175 1967
F24 Seidl Horst D HONDA 125 CR 93 1962
F39 Schőbel Ralph D MOTOBI 175 Catria 1956
F43 Rudolf Vratislav CZ JAWA 125 1967
F48 Kopecký Ondřej CZ MOTO MORINNI 175 1960
F52 Srovnal Drahomír CZ ČZ 175 1951
F64 Vrzáň Libor CZ ČZ 175 1964
F67 Beran Jindřich CZ MOTOBI 175 Catria 1962
F74 Gagliardi Angelo I MONTESA 175 Impala 1963
F79 Tázler Jaromír, jun. CZ ČZ 175 1962
F85 Šnajberk Jan CZ ČZ 125 OHC 852 1956
F88 Hanulík Josef CZ ČZ 175 1958
F90 Hyneček Rudolf CZ ČZ 175 1961
F91 Tomšej Jan CZ RAVO 125 1967
F96 Kvasnička Luboš CZ ČZ 150 1950
F98 Málek Ladislav CZ MOTO MORINI 150 Corsaro 1963





KATEGORIE L Motocykly do 50 ccm
bílé tabulky - černá čísla


L01 Svoboda Václav CZ SACHS 50 1978
L15 Heldes Vladimír SK KREIDLER 50 1980
L21 Fojtík Zdeněk CZ MOTO MORINNI 50 1974
L36 Fokkema Dick NL SIMSON 50 1972
L73 Weise Peter D KREIDLER 50 ZM 1978
L78 Chalupský Josef CZ JAWA TATRAN 50 1968
L84 Müller Peter D KREIDLER 50 ZM 1978
L99 Rathouský Karel, Ing. CZ AHRA 50 1972




KATEGORIE H CLASSIC do 250 ccm vyrobené 1945 - 1967
žluté tabulky - černá čísla

MEMORIÁL RUDOLFA HÝRKA


H02 Baláž Peter SK JAWA 250 Junior 1966
H06 Prokop Oldřich jun. CZ JAWA 250 OHC R 1959
H09 Šrámek Milan CZ ČZ WALTER 250 OHC 1954
H11 Tázler Jaromír, sen. CZ ČZ - JT 250 1967
H12 Jirouš Josef CZ JAWA 250 Junior 1964
H15 Heldes Vladimír SK ČZ 250 Junior 1967
H19 Žiška Dalibor SK ČZ 250 Junior 1967
H23 Práger Jiří CZ JAWA 250 šoupátko 1958
H24 Míl Jiří CZ ČZ 250 1965
H28 Bachar Vladimír CZ ČZ 250 Junior 1967
H30 Valtera Martin CZ JAWA 250 1965
H43 Jadrníček František CZ RAVO 250 1962
H44 Vojáček Tomáš CZ JAWA 250 1952
H48 Vorel Břetislav CZ JAWA 250 Pérák 1950
H54 Bičiště Jaroslav CZ JAWA 250 1954
H56 Baklík Miroslav CZ JAWA 250 Pérák 1954
H60 Heider Robert CZ AERMACCHI 250 Ala Verde 1963
H63 Křížek Josef CZ JAWA 250 Banán 1967
H70 Vorel Václav CZ JAWA 250 Pérák 1950
H77 Hill Karol SK JAWA 250 Junior 1965
H78 Vyhnálek Vítězslav CZ ČZ 250 Junior 1967
H82 Škoda Karel CZ OGAR 250 1960
H86 Škoda Jan CZ ČZ 250 Junior 1967
H87 Vrbová Yvetta CZ JAWA 250 Pérák 1955
H88 Loicht Martin A JAWA 250 Junior 1967
H89 Ženíšek Jan CZ JAWA 250 1958
H97 Kvasnička Luboš CZ JAWA 250 Pérák 1953
H98 Fingerhut Josef CZ JAWA 250 Pérák 1963
H99 Antoš Michal CZ ČZ 250 Junior 1967




KATEGORIE J CLASSIC do 350 ccm vyrobené 1945 - 1967
žluté tabulky - černá čísla


J01 Cowban Peter GB NORTON 350 Manx M40 1961
J02 Laible Eberhard D AERMACCHI 350 Maltry 1965
J03 Stolz Gerhard A AERMACCHI 350 Ala ď Oro 1964
J08 Michot Marc B AERMACCHI 350 Ala ´d Oro 1967
J17 Zachovalová Marie CZ ČZ WALTER 350 OHC 1954
J24 Gagliardi Angelo I MONTESA 350 1966
J26 Lechner Werner D HONDA 350 CB 77 1964
J28 Seidl Bernd D HONDA 350 CB 72 1963
J30 Bělič Lukáš CZ IŽ JURITER 350 1967
J36 Tenk Jiří CZ JAWA 350 Pérák 1952
J41 Hyneček Rudolf CZ OGAR 350 1948
J47 Svoboda Jaroslav CZ AERMACCHI 350 1967
J48 Baklík Miroslav CZ JAWA 350 Pérák 1955
J62 Moreton Mick GB SEELEY 350 7R MK 3 1968
J63 Kosnáč Roland CZ AERMACCHI 350 Ala ´d Oro 1964
J64 Paznocht Zdeněk CZ AERMACCHI 350 Ala ´d Oro 1966
J66 Bänsch Steffen D JAWA 350 RS 1967
J68 Chalupník Lubomír CZ JAWA 350 1956
J69 Vojáček Jaroslav CZ JAWA 350 Bol´d Or 1957
J75 Medek Jiří CZ JAWA 350 1962
J83 Stínil Jiří CZ JAWA 350 1950
J86 Vařacha František CZ IŽ JUPITER 350 1967
J89 Ženíšek Jan CZ JAWA 350 1950





KATEGORIE K CLASSIC přes 350 ccm vyrobené 1945 - 1967
žluté tabulky - černá čísla


K01 Hallin Helge S MATCHLESS 500 G 50 1961
K02 Platte Franz Walter D KATZOR BMW 500 1968
K07 Webber David GB BSA 500 Gold Star 1956
K09 Michot Marc B PETTY NORTON 500 Manx 1967
K11 Amelang Manfred, Prof.,Dr. D NORTON 500 Manx 1962
K12 Seydewitz Rudolf D NORTON 500 Dominator 1962
K21 Zachoval Ilja CZ JAWA 500 DOHC 1954
K22 Brand Stéphane CH JAWA 500 OHC 1953
K23 Bagshaw Dennis GB NORTON 500 ES Manx 1957
K30 de Monte Klaus D BMW 500 R 50 S 1957
K39 Dolejší Karel CZ ESO 500 1961
K43 Tenk Jiří CZ ESO 500 1966
K63 Schmidt Hermann D Zabrocky BMW 500 R50
K68 Svoboda Vladimír, Ing. CZ ESO 500 1966
K73 Capel Jean-Pierre B SEELEY 500 G 50 1967
K79 Schleifer Franz D NORTON 500 Manx 1960
K86 Odehnal Marek CZ JAWA 500 OHC 1951
K93 Turek Jiří CZ SEELEY JAWA 500 1967
K95 Frohnmayer Karl D MATCHLESS 500 G 50 1962
K97 Šmolík Karel CZ ESO 500 OHV 1967





KATEGORIE R Motocykly Grand Prix do 250 ccm vyr. 1968-1978
zelené tabulky - bílá čísla


R05 Minschke Peter D YAMAHA 250 TD 2 1969
R10 Roscher Joachim D HD - YAMAHA 250 TZ 1976
R12 Tomšej Jaromír CZ MZ - OK 125 1976
R18 Koudelka Marek CZ YAMAHA 250 TD 2 1972
R19 Kleemann Franz A JAWA 125 Junior 1970
R20 Svědiroh Miroslav CZ JAWA 250 Junior 1968
R22 Vajdl Martin CZ JAWA 250 1V 1970
R31 Polák Jan CZ JAWA 250 2V 1976
R33 Stanick Paul D SUZUKI 250 TR 1968
R34 Chábera Petr CZ YAMAHA 250 TZ 1976
R55 Kružík Antonín CZ YAMAHA 250 TZ 1975
R56 Kaděrka Libor CZ JAWA 250 Junior 1967
R59 Matějka Milan CZ MAICO 125 RS 1972
R92 Rathouský Václav CZ AHRA 125 1969
R94 Průcha Jiří CZ JAWA 250 2V 1976
R98 Zemánek David CZ JAWA 250 1V 1970













KATEGORIE S Motocykly Grand Prix nad 250 ccm vyr. 1968-1978
zelené tabulky - bílá čísla


S03 Seidl Bernd D SUZUKI T 500 Daytona 1968
S06 Švihnos Jiří CZ YAMAHA 350 1978
S08 Reutlinger Thomas D YAMAHA 350 TZ 1977
S10 Roscher Joachim D YAMAHA 350 TZ 1977
S17 Virág Jiří CZ JAWA 500 1975
S20 Svědiroh Miroslav CZ JAWA 350 Junior 1972
S33 Dousek Stanislav CZ YAMAHA 350 TZ 1976
S50 Sedlák Zdeněk CZ YAMAHA 350 1978
S51 Svatoš František CZ JAWA 350 1V 1974
S52 Chábera Petr CZ YAMAHA 350 TZ 1975
S59 Matějka Milan CZ YAMAHA 350 DS 7 1972
S75 Wainwright Mick GB SEELEY 500 G 50 MK 4 1972
S76 Koudelka Lubomír CZ YAMAHA 350 TR 2 1972
S77 Moreton Mick GB SEELEY 500 G 50 MK 4 1970
S82 Meinhardt Walter D YAMAHA 350 TR 2 1969
S85 Nechanický Jiří CZ ČZ 380 1972
S88 Loicht Martin A YAMAHA 350 TZ 1976
S90 Půda Rostislav CZ ČZ 350 Junior 1969
S92 Russ Roland CZ YAMAHA 350 R5 1971






KATEGORIE T Clubsport do 1978 pro 175ccm / 2T a 250ccm / 4T
červené tabulky - bílá čísla


T01 Svoboda Václav CZ HONDA 250 CB 1976
T03 Tichá Lenka CZ MINARELLI 125 RS 1978
T07 Sachslehner Christian A BENELLI 125 Corso 1975
T09 Geisslinger Karlheinz D HONDA 250 CB 1968
T12 Moosmann Alfred D DUCATI 250 MK 3 1968
T19 Stínil Jiří CZ BENELLI 125 1972
T21 Fojtík Zdeněk CZ YAMAHA 125 1978
T26 Hejzlar Pavel CZ BENELLI 125 1972
T28 Schőbel Ralph D MOTOBI 250 SS 1969
T33 Veselý Martin CZ BENELLI 125 1972
T35 Šimon Josef CZ VOSCHOD 175 1967
T37 Fiala Miroslav CZ BENELLI 250 Quatro 1975
T43 Kolář Jiří CZ JAWA MZ 125 JT 1972
T58 Šorf Milan CZ HONDA 250 CB 1976
T63 Patra Stanislav CZ HONDA 250 CB 1972
T76 Juráček Josef CZ HONDA 125 CB 1978
T77 Borůvka Jindřich CZ KLEVA 125 1972
T81 Antoš Radek CZ ČZ 125 1970
T82 Jílek Vladimír, jun. CZ HONDA 250 CB 1967
T85 Pavel Tomáš CZ HONDA 250 CB 1974
T93 Pokorný Karel CZ ČZ 125 1972
T96 Roudný Petr CZ JAWA 90 MTX 1977
T98 Plevák Antonín CZ JAHA 125 1972
T99 Beran Karel CZ HONDA 250 CB 1974






KATEGORIE U Clubsport do roku 1978 pro 250 / 2T +350 /4T 1V.
červené tabulky - bílá čísla


U04 Hrnčál Zdeněk CZ SUZUKI 250 T 1969
U10 Dostál Josef CZ YAMAHA 250 RD 1973
U13 Virt Radek CZ ČZ 250 Junior 1968
U18 Koudelka Marek CZ BENELLI 250 1972
U20 Walter Marian D ČZ 250 1972
U22 Kulhánek Luděk, Ing. CZ YAMAHA 250 RD 1974
U25 Vitvar Ladislav CZ BENELLI 250 1972
U41 Urválek Pavel CZ YAMAHA 250 RD 1973
U45 Švihnos Jiří CZ YAMAHA 250 DS 7 1972
U46 Neef Ronald D YAMAHA 250 RD 1976
U47 Kafuněk Petr CZ ČZ 250 1971
U61 Kubíček Bohuslav CZ ČZ 250 1975
U62 Falta Michal CZ YAMAHA 250 RD 1974
U70 Stanick Paul D DUCATI 350 Corsa 1968
U81 Šimon Josef CZ BENELLI 250 1975
U84 Thér Miloš CZ ČZ 250 1972
U87 Beran Jindřich CZ MOTO GUZZI 250 1972
U88 Bango Milan CZ SUZUKI T 250 1971
U90 Krsek Petr CZ ČZ 250 1972
U92 Russ Roland CZ YAMAHA 250 RD 1975
U94 Košťál Petr CZ YAMAHA 250 RD 1974
U95 Varga Daniel CZ YAMAHA 250 RD 1976




KATEGORIE V Clubsport do roku 1978 pro 500 / 2 vál.
červené tabulky - bílá čísla


V01 Poljack Hans D YAMAHA 500 SR 1978
V08 Synek Josef CZ YAMAHA 350 RD 1973
V10 Velkoborský Miran CZ DUCATI 450 1969
V23 Macchi Giovanni I DUCATI 450 Desmo 1971
V27 Bednář Jan, jun. CZ HONDA 500 HBR 1972
V32 Holík Josef CZ DUCATI 500 1977
V33 Veselý Martin CZ YAMAHA 350 R 5 1971
V44 Kučínský Marcel CZ DUCATI 500 Desmo Sport 1976
V46 Neef Ronald D YAMAHA 350 RD 1976
V54 Jančík Pavel CZ YAMAHA SR 500 1978
V55 Kružík Antonín CZ YAMAHA 350 RD 1975
V61 Dvořák Václav CZ YAMAHA 500 1978
V65 Suvitie Jari FIN LAVERDA 500 1978
V68 Macháček Pavel CZ DUCATI 500 Desmo Sport 1977
V71 Rokyta Michael A YAMAHA 500 SR 1978
V74 Lajbner Vítězslav CZ ČZ 350 1972
V77 Serbousek Jiří CZ HONDA 450 CB 1972
V79 Gréč Luboš SK DUCATI 500 1977
V81 Vysloužil Alexandr CZ YAMAHA 500 SR 1978
V82 Prager Vratislav CZ HONDA CB 500 T 1975
V83 Vrzáň Libor CZ YAMAHA 400 RD 1976
V88 Havlíček Karel CZ YAMAHA 400 RD 1974
V89 Geisslinger Karlheinz D HONDA 450 CB 1970
V90 Sladký Petr CZ YAMAHA 500 SR 1978
V92 Hledík František CZ HONDA 500 CB 1975
V93 Šulc Petr CZ HONDA 500 CB T 1978
V94 Pavel Tomáš CZ YAMAHA 500 SR 1978
V96 Winkler Ladislav CZ YAMAHA 350 RD 1974
V97 Červeňák Milan CZ YAMAHA 400 RD 1976
V98 Břízek Radoslav CZ DUCATI 350 1974
V99 Holman Karel CZ SUZUKI 350 T 1972









KATEGORIE W Clubsport do roku 1978 pro 750/ 2v+500 víceválce
červené tabulky - bílá čísla


W01 Wainwright Michael GB SEELEY NORTON 750 1969
W02 Bregger Bernhard D BENELLI 500 1974
W03 Volák Jan CZ HONDA 500 CB 1971
W04 Nespěšný Jiří CZ BENELLI 500 Quatro 1974
W05 Prager Vratislav CZ HONDA 500 CB 1971
W06 Valda Arnošt CZ HONDA 400 CB 1974
W07 Jeřábek Michal CZ HONDA 400 CB 1974
W08 Přibyl Ivo CZ BENELLI 500 1974
W10 Vacek Ludvík CZ KAWASAKI 350 1971
W11 Vlach Bohumil CZ BENELLI 500 Quatro 1974
W12 Hejzlar Pavel CZ HONDA 400 CB 1974
W17 Walla Manfred D HONDA 500 CB 1972
W19 Králík Ivan CZ BENELLI 500 1975
W21 Polák Jan CZ LAVERDA 750 SF 1972
W22 Kukla Oldřich CZ HONDA 350 CB F 1972
W31 Vysloužil Alexandr CZ YAMAHA 650 XS 1971
W41 Venc Stanislav CZ HONDA 500 CB 1972
W42 Havel Stanislav CZ HONDA 500 CB 1971
W43 Kopecký Ondřej CZ BENELLI 350 1975
W47 Kotland Vladimír CZ HONDA 500 CB 1972
W55 Schejbal Tomáš CZ HONDA 400 CB 1974
W61 Civín Jan CZ HONDA 400 CB 1976
W63 Sotolář David CZ LAVERDA 750 SF 1972
W69 Čálek Richard, Ing. CZ HONDA 400 CB 1974
W71 Kafuněk Karel CZ HONDA 500 CB 1971
W72 Chvojka Josef CZ HONDA 350 CB 1974
W73 Manz Albert CH NORTON 685 Domiracer 1965
W74 Jílek Vladimír, jun. CZ HONDA 400 CB 1974
W75 Jílek Vladimír sen. CZ HONDA 400 CB 1974
W76 Juráček Josef CZ HONDA 500 CB 1972
W77 Sachslehner Christian A NORTON 750 Comando 1971
W80 Slavíček Rostislav CZ HONDA 500 CB 1970
W81 Leuthold Timo D BMW 750 1971
W84 Doutlík Stanislav CZ HONDA 400 CB 1974
W87 Prokeš Václav CZ BENELLI 500 Quatro 1975
W90 Jančík Jaroslav CZ HONDA 500 CB 1971
W91 Pavlata Michal CZ HONDA 350 CB 1972
W92 Varmužka Martin CZ HONDA 400 CB 1974
W93 Velev Tomáš CZ BENELLI 350 1974
W95 Velev Štěpán CZ BENELLI 350 1973
W97 Vavrouch Michal CZ HONDA 500 CB 1972
W98 Kalina Pavel CZ HONDA 400 CB 1974
W99 Reil Rudolf CZ HONDA 400 CB F 1974





KATEGORIE X Clubsport do roku 1978 do 1000 ccm
červené tabulky - bílá čísla


X03 Volák Jan CZ HONDA 750 CB 1971
X07 Civín Petr CZ TRIUMPH 820 Trident 1975
X11 Velkoborský Miran CZ LAVERDA 1000 Bol d´Or 1972
X12 Cimburek Petr, Ing. CZ SUZUKI 1000 GS 1978
X13 Lefan Jiří CZ HONDA 750 CB 1970
X31 Reusser Hans CH SUZUKI RE 5 Wankel 1974
X50 Jančík Jaroslav CZ KAWASAKI 900 Z 1 1973
X78 Vyhnálek Vítězslav CZ HONDA 750 CB 1971
X91 Čálek Richard CZ HONDA 750 CB 1972
X95 Vavrouch Michal CZ HONDA 750 CB 1972








SIDEKARY


KATEGORIE M Sidekary do roku 1949 a side s koly od 18" do 1967
černé tabulky, bílá čísla



M02 Ettwein Siegfried D BMW 750 R 51 1954



M07 Klimeš Stanislav CZ URAL 650 1950
Klimeš Zdeněk CZ


M17 Braun Michael D TRIUMPH 650 Thunderbird 1955
Braun Claus D


M11 Fischer Gerhard D TRIUMPH 650 6T 1954
Markmann Gerhard D


M96 Hlavsa Jiří CZ RUDGE 500 Ulster 1937
Snop Jiří CZ


M98 Zatloukal Jaroslav CZ BSA 500 Slooper 1931
Exner Jan CZ





KATEGORIE N Sidekary Classic - sedačky vyrobené 1950 - 1967
žluté tabulky, černá čísla


N10 Prchal František CZ BMW 500 R 51 1953
Černý Zdeněk CZ


N21 Zachoval Ilja CZ JAWA 500 OHC 1952
Zachovalová Marie CZ


N36 Born Quido D BMW 600 R50 1960
Born Ira D


N46 Elsässer Willi D BMW 600 R 51/3 1952




KATEGORIE P Sidekary Classic - klekačky vyrobené 1950 - 1967
žluté tabulky, černá čísla


P63 Kunz Heinz D BMW 500 Kneeler 1964
Reil Rudolf CZ


P72 Tramsen Horst D BMW 600 1967
Schichtenberg Walter D


P78 Schrőder Stefan D BMW 600 Kneeler 1967
Peters Susanne D


P89 Grondort Norbert D WINDLE - BSA 820 1968
Grondort Marion D




KATEGORIE Z Sidekary INTER do 750/2T + 1000/4T vyrobené do 1978
zelené tabulky, bílá čísla


Z01 Engelhardt Ralf D BUSCH BMW 1000 1969
Viecenz Winfried D

Z03 Suter Karl CH YAMAHA 750 kneeler 1976
Fausch Brigitte CH

Z04 Vařacha František CZ KOVA SUZUKI 750 GS 1978
Josefík Radek CZ

Z08 Capel Jean-Pierre B WINDLE NOURISCH 900 1972
De Vleeschouwer Muriel B

Z09 Voňka Petr CZ WINDLE BSA 720 1969
Vlček Lukáš CZ

Z12 Kokalj Aleš SLO MOTO GUZZI 750 S 1974
Zajc Robert SLO

Z19 Rolli Andi CH AYRES - WESLAKE 900 1969
Rolli Beate CH

Z25 De Monte Klaus D BUSCH BMW 1000 1974
Wőrner Michael D

Z27 Virág Jiří CZ VIHUR ČZ 750 1976
Menšíková Vladimíra CZ

Z31 Karásek Libor CZ SUZUKI 750 GT 1978
Rýdlo Karel CZ

Z33 Nechanický Zdeněk CZ JAWA 600 DT 1978
Boháč Robert CZ

Z37 Bednář Jan, sen. CZ HONDA 830 Berny 1972
Bednář Jan, jun. CZ

Z41 Bílý Richard CZ SUZUKI TAMARA 1000 1978
Vorel Milan CZ

Z44 Nechanický Jaroslav CZ JAWA 600 1976
Šimek Radek CZ

Z60 Lesjak Matjaž SLO BMW 1000 RS 1974
Luzar Silvio SLO

Z77 Verbík Petr CZ WESLAKE 900 1973
Panáček Marián CZ

Z97 Kalina Karel CZ DOUGLAS YAMAHA 650 1968
Koňařík Radek CZ

Z99 Civín Petr CZ SEYMAZ - YAMAHA 750 1976
Civín Jan CZ

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 12:13 | Nahoru | #31
Ta Tourist Trophy je na první pohled celá klidnější, ale jezdí se taky rychle a nic se nedá podcenit. Tak pro pořadatele pěkná honička. Ale pro diváky super podívaná v depu i na trati. Doporučuji dojet už v sobotu a vše si v klidu projít a prohlédnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 12:14 | Nahoru | #32
Larry> Není pravda, že by pořadatelé neměli takový nervy jako na ostrých !
Při tzv. "ukázkový jízdě" automobilů mám srdce až v krku...
Před pár rokama jsem byl ve Dvoře u tý bouračky dole pod depem a ta loňská panna-orel Oktávky pod startem u nás taky nebyla nic moc hezkýho. :rolleyes:
Popravdě řečeno, rok co rok se modlim za zrušení "ukázkových jízd" automobilů a furt marně...

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 12:24 | Nahoru | #33
demon73>No co jsem teď nedávno někde četl (myslím že na Fóru AMK Hořice) , tak letos by měla auta jezdit pěkně srovnaná za Safety carem , právě proto aby to byla ukázková jízda :P . Trošinku je to škoda , ale ono na té úzké trati (a po těch předešlých zkušenostech :| ) asi nic jiného nezbývalo...

2 reakcí na tento příspěvek Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 12:57 | Nahoru | #34
demone..ty hned nechytej za slovo...zcela určitě je to klidnější než při ostrejch...myslím z pohledu dosahovaných rychlostí a soubojů a z toho plynoucích případných problémů...traťáci mají práce možná eště víc než při ostrejch..ale jinak to klidnější je...a auta?..ať si říká kdo chce co chce, já jsem pro , aby auta byla...a za Safety carem..no to snad ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 15:45 | Nahoru | #35
Larry>Ale to snad jo :P , vždyť je to (navíc pod tvýn nickem :P ) na Fóru AMK , ale je tam podepsán "Ocelík" , abych ti nekřivdil.... ;) I odkaz na jejich stránky tam je..
www.mystic.cz/jrs

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 15:47 | Nahoru | #36
Jirka 97>jo to psal Železník a ne já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 17:52 | Nahoru | #37
Larry> Nechytám za slovo, jen oponuju.
Psal jsi, že nemáme takový nervy jako o ostrejch, tak ti oponuju, že to neni pravda.
Sajdy ti při tý svý "pravidelný jízdě" jezděj takovou kudlu, že vymetaj z krajnic a příkopů bordel, rozdrbávaj balíky, takže koště celej víkend nepoložim.
Na mojem úseku je při veteránech určitě víc pádů než při ostrejch a že nejsem klidnější, když se na mě řítí auto než když je to motorka, o tom tě taky asi nemusim přesvědčovat...
Klidnější z toho titulu, že jezděj pomalejš ? No budiž, u kategorie B možná, ale u tříd R nebo W určitě ne.
Navíc je nás o veteránech vždycky míň, takže logicky máme práce víc...

Tim si nechci stěžovat, dělam to dobrovolně...

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 20:00 | Nahoru | #38
demon73>
my v "erkách" jezdíme přímo úměrně ke stáří našich strojů ;)

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 20:01 | Nahoru | #39
Larry>>
a grog?

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 22:14 | Nahoru | #40
Kdo rozhoduje o zařazení motorky do kategorie? Mi přišlo potvrzení o startu, ale mám tam změněný rok a třídu.

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 22:31 | Nahoru | #41
Přeci testační komisař motocykl otestuje a zapíše do průkazu třídu, ale je možné, že může dojít k nově zjištěným okolnostech a motorka je zařazena jinam. To je věc výhradně technických komisařů. Třeba se zjistí, že některé prvky jsou novější, než jezdec původně udával a tak jde motocykl jinam.

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 22:33 | Nahoru | #42
Napiš pro zajímavost, jaký máš motocykl

1 reakcí na tento příspěvek Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 22:40 | Nahoru | #43
Jasný, já s tím počítám, že mě přepíšou, ale je zajímavé, že mě přepsali už teď, když nikdo neví, jestli seženu ty karbece nebo ne. Jsem se o tom bavil jen s p.Prokopem, tak jestli to už zařídil on?

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 22:44 | Nahoru | #44
Je možné, že Prokop kontroloval startovku v součinnosti s přihláškami do Dvora a opravil to, ale je mi to docela divné. Určitě je to věc neobvyklá. Ale ono stejně hodně motorek je zařazno uplně jinam, než kam podle řádá UEM patří, u nás se to dělá dost individuelně. Hodně podle toho, kdo se s ním zná, nebo koho se on z nějakých důvodů bojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

7.6.2007 v 23:19 | Nahoru | #45
L&B>
Já myslel že jedeš jéčka ne? Kam by tě potom dali?

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

8.6.2007 v 16:00 | Nahoru | #46
startovka aktuálně

v 15ti kategoriích 302 startujících na moto solo
jednotlivé kategorie
motocykly r.v. 1920-1930 (nejstarší z roku 1927 BMW a ASJ)
1931-1949 do 350cc
1931-1949 přes 350cc
1945-1967 do 175cc
do 500cc
1945-1967 do 250cc
1945-1967 do 350cc
1945-1967 přes 350cc
GP do 250cc 1968-1978
GP nad 250cc 1968-1978
Clubsport 2T/175cc a 4T/250cc
Clubsport 2T/250cc a 4T 1V 350cc
Clubsport 2V 500 do r.v.1978
Clubsport víceválce 500cc a 2V/750cc do r.v.1978
Clubsport do 1000cc do r.v. 1978

32 posádek side!!!!!!


mimo naše jezdce asi 50 jezdců z Německa
4 ze Švýcarska
7 z Rakouska
8 z Anglie
3 z Itálie
7 ze Slovenska
4 z Belgie
2 ze Slovinska
1 z Holandska
1 z Finska
1 ze Švédska
1 z Dánska

mimo to asi 40 automobilů...plechový a formulový


pro ty, co nebyli na České Tourist Trophy

jsou to sice motocykly staršího data výroby, ale jsou to bývalé závodní stroje ...to jenom aby si někdo nemyslel, že vytáhne ze stodoly po dědkovi nebo po Němcích nějakou motorku a že přijede závodit

i když straší motorky a i když na stálost výkonu,tak se stejně jezdí fest..málo kdo přemýšlí, zda jede kolo co kolo ve stejným čase...každej spíš tahá za plyn, aby jel co nejrychleji

takže přijďte si zavzpomínat a přivonět

čau Larry

Online

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

8.6.2007 v 18:03 | Nahoru | #47
Prusa #94>Musím jet S-ka,protože nemám karburátor do 1967. Takže místo, abych se honil a Pérákama, tak se nechám předjíždět Yamahama. Nikdo nesmí ohrozit Civína ve Dvoře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

9.6.2007 v 09:16 | Nahoru | #48
L&B>>
To je asi na jinačejší diskusi.
Vypadá to,že se asi potkáme. V Hořicích bysme měli jet R+S dohromady.

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

9.6.2007 v 21:16 | Nahoru | #49
Prusa #94>Tak to se teším :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

10.6.2007 v 23:20 | Nahoru | #50
Aha, ted jsem to pochopil, ty máš Jupiter 350. Nic ve zlém, ale pokud by se dodržovaly předpisy UEM, tak jak jsou jasně napsány a znova říkám, že u náís se nedodržují, tak tvůj motocykl patří do kategorie V a do J v žádném případě. A karburátory na to nemají žádný vliv.

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 00:05 | Nahoru | #51
bravuris> a můžu se zeptat kde si na to přišel? *no* Kalina jezdí s Jupiterem v J už nějakou dobu a nikomu to nevadí..

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 08:19 | Nahoru | #52
to L & B: možná se ještě budeš honit s pérákáma viz? http://www.amkhoric...ic.php?id=52&p=2

2 reakcí na tento příspěvek Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 14:40 | Nahoru | #53
To je právě ta chyba že to nikomu nevadí. Jupiter je motocykl, který nebyl speciálně postaven pro závody, ale upraven ze seriového motocyklu pro závodní použití. To znamená, že je to klasický klubsport, jako třeba Yamaha RD apod. Nebudeme tady řešit, že tyto Jupitery, které tady jezdí nikdy žádnou závodní trat v minulosti neviděly, ale do kategorie J může být podle řádů zařazen jen stroj, který byl v malé sérii vyroben pro závodní účely, to znamená speciální kartery, převodovka, zpravidla suchá spojka. Pokud vím, tak má Jupiter čtyři rychlosti a takovýto závodák by nikdo nevyrobil. Ale nevylučuji, že si je v Rusku přestavovali z cestáků, ale pak musí jet kategorii V.

Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 16:00 | Nahoru | #54
JAK SE POJEDE letošní ČTT

B + C 26 jezdců
E + F + L 41
H 36
J + R 42
K + S 40
T + U 42
V + X 40
W 40

side M + N + P 14 posádek
Z 18



das ist alles

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 16:24 | Nahoru | #55
bravuris>To by ovšem z těch Jéček museli vyhodit polovinu motorek, protože přestavěných je tam(jako všude) většina a Jupitera s RD bych moc nesrovnával, věkově by to asi moc nesedělo..

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 22:26 | Nahoru | #56
bravuris>. Kdo umí rusky,ať si to přeloží. Jinak nevím kdo jsi a co o tom víš, ale najdi si na netu, jak vypadá cesťák a zjistíš, že to má stejný možná tak ráfek. Ale toto není forum ani téma o tomto, takže bych to tu nerad řešil.

1 reakcí na tento příspěvek Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 23:20 | Nahoru | #57
Já vím přesně co máš za motocykl, jak se sem dostal. Ae jasné, že z Jéček by se musela vyhodit celá řada motocyklů i jiných. Ale chápu, že každý nemá peníze na závodní motocykl a tak jezdí s tím, co je po ruce. Mimochodem, skutečné jéčko, jako má třeba civín stojí 1.200 000 minimálně, další, např aermacchi 350 ccm 30 tisíc euro a tak dále. Ovšem to jsou stroje se suchou spojkou, dvojitým rámem, šestistupňovou převodovkou, speciálními kartery, např litými do písku. Ten tvůj Jupiter má sběratelskou cenu nula, protože tento typ jel max závody v SSSR. Cenu má CKB, Voschod, to nepochybně ano. Ale chápu, že chceš jezdit a řády to možnují, tak proč bys to takto nedělal. Ovšem podle pravidel patří do V. Do J bys mohl pouze tehdy, pokud bys předložil k motocyklu originální sportovní průkaz shodný s testační známkou na rám a motoru. Neber to ve zlém, ale tak to je. Já nevím, jestli tě stál 60 nebo 80 tisíc, ale chápej, že Civín může být oprávněně naštvaný, že závodí s motorkou která má obrovskou hodnotu a její provoz je neuvěřitelně drahý proti relativně bezcenným a za malé peníze udržovaným dvoutaktům.

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

11.6.2007 v 23:35 | Nahoru | #58
bravuris>
Neřekl bych, že udržovat dvoutakt je zrovna levná záležitost. I když asi jak kterej.....

2 reakcí na tento příspěvek Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

12.6.2007 v 00:14 | Nahoru | #59
Udržovat závodní dvoutakt, to znamená Jawu junior, dvouválec, domácí stavby jako Ravo apod je věc nesmírně drahá a náročná na seřízení, trysky apod. Ovšem udržovat přestavěné cestáky jako pérák, jupiter, nebo zetku s motokrosovým motorem tak náročné není. U nás došlo totiž k následujícímu problému. Závody veteránů byly původně určeny pro bývalé jezdce, nebo majitele opravdových závodních motocyklů. To se ale zvrhlo. Dnes kluci okolo dvacítky dělají přestavby cestáků a začínají jezdit závody až na veteránu, kde si léčí komplexy se staršími lidmi, nebo s majiteli závodáků, kteří jedou tak, aby klenot neponičili. Nevím, proč nejdou třeba do 125 SP nebo volné. A měli by ježdění levnější. Espéčko koupíš za 50, jednou či 2x do roka dáš píst a vozíš se. Jenže tam by dostali napráskáno, tak jezdí na různých hondách apod veterány. Ovšem to nemá s veteránskou problematikou nic společného. Prostě podle mě motorka, která nebyla vyrobena jako závodák nemá na trati co dělat. Ovšem to by zase bylo málo jezdců a chyběly by peníze za startovné. Takže je to zase jen o penězích na úkor kvality.

(reakce na) Startovka ČTT Hořice 16. a 17.6.2007

12.6.2007 v 00:17 | Nahoru | #60
Do volné koupíš šestikilo bez papíru už s lamináty za 60 a jen leješ benzin. Tam by tito kluci měli jít, a ne jezdit veterány.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist