Téma: Výsledky 300 ZGH 2007

20.5.2007 v 23:31
Byla to palba, počasí přálo - zase sem spálenej *no* , diváků tolik, že nestačily vstupenky a programy, pivo jako křen, maxiklobásky jedna báseň...
No prostě Hořice jak maj bejt... *yes*

A jak to dopadlo ?
Veterány vynecham, ty jsou na řadě za měsíc a vrhnu se hned na ostrý.

Dakšny vyhrál domácí vítěz tréninku Radek Chlíbek, který se v pátém kole přehnal přes Zbyňka Soukupa a nedal mu šanci, třetí skončil Radek Lamich, čtvrtý Michal Savinkov a pátý mladý Michal Salač.

Němec Johannes Kehrer ve třídě Supermono nenechal nikoho na pochybách a o svém úmyslu zvítězit všechny přesvědčoval jasným vedením od prvního kola a stálým navyšováním náskoku. Za ním se držel Franta Loučka, ale jeho plány na stříbro zhatily technické problémy ve čtvrtém kole a tak druhé místo přepustil domácímu Liboru Kamenickému a pro třetí místo si dojel skoro domácí rakušan Martin Loicht. Čtvrté místo získal němec Michael Funke a páté Mario Wilhelm.

Ve volné třídě do 600 ccm dlouho vedl druhý muž tréninku "Indy" Michal Dokoupil následovaný vítězem kvalifikace Romanem Bočkem a "Green cowboyem" Jirkou Brožem. Když už to vypadalo, že Roman zaútočí a dorazí do cíle šestého kola na čele, najednou se z Kudrnáčovky vynořil Indy s Cowboyem v zádech a Roman s uctivým odstupem...
V posledním kole ještě Jirka Brož zaútočil na Michala Dokoupila, povedlo se a dojel si tak pro vítězství. Čtvrtý skončil Kamil Holán, pátý pak Stefan Holz z Německa.

Ve spojené kubatuře MEZ 125 a MEZ 250 si pro vítězství suverénně dojel vítěz kvalifikace Henrik Voit před domácí hvězdou Oldou Podlipným, který do posledního kola bojoval o vítězství ve stopětadvacítkách s Patrikem Kolářem, čtvrtý (a druhý v 250 ccm) dojel Erik Lucas, pátý (třetí v 250 ccm) Michal Ježek, šestý Karel Matuš a sedmý (třetí ve 125 ccm) Steffen Graemer.

A pak to přišlo !
Sobotní přetahování o poleposition nakonec vyhrál Jiří Dražďák, před Petrem Čermákem a vítězem dopolední části tréninku Romanem Bočkem. Přemek Glinz se po sobotním ranním rozkoukávání (zajel dvacátý čas) odpoledne přetahoval s Markem Červeným (chvílemi se přetahovali i o řízení) a přestože byl v jednu chvíli i třetí, nakonec z toho bylo "až" šesté místo.
Start nejsilnější kubatury zvládl nejlépe Jirka Dražďák a až do cíle už před sebe nikoho nepustil, i přestože se Petr Čermák snažil co mu síly stačily a vystřihl k tomu i fantastický nový traťový rekord 2:19.000. Jenže i Jirka Dražďák zajel čtyřikrát pod 2:20, neudělal žádnou chybu a tak s přehledem zvítězil. Na třetím místě se po prvním kole objevil Přemek Glinz, následován Michalem Dokoupilem a Romanem Bočkem. V třetím kole už ale bylo pořadí Dražďák, Čermák, Dokoupil, Boček, Glinz, Holán, Červený, Brož, Bican, Bouma. V pátém kole šel před Glinze Kamil Holan, v šestém Mára Červený, kterého ale v předposledním kole Přemek Glinz opět předjel a chvilku po něm se to podařilo i Jirkovi Brožovi. V tomtéž kole se na třetí místo před Indyho dostal i Roman Boček a pořadí v cíli nakonec vypadá takhle:
1.Dražďák (nejlepší kolo 2:19.024), 2.Čermák (2:19.000), 3.Boček (2:22.136), 4.Dokoupil (2:22.843), 5.Holán (2:23.135), 6.Glinz (2:23.725), 7.Brož (2:23.337), 8.Červený (2:23.775), 9.Bican, 10.Holz, 11.Bouma, 12.Řezníček, ... , 22.Duchoň, 27.Fojtík.

Za zmínku stojí ještě kompletní sbírka pohárů Martina Loichta za umístění ve třech třídách ze čtyř, kterých se zúčastnil a start třináctiletého Lukáše Fikkera ve třídě 125 ccm.
Pánové před všemi smekám !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výsledky 300 ZGH 2007

21.5.2007 v 14:57 | Nahoru | #1
Po prvním tréninku jsem se bál jak malej kluk a byl jsem zralej na odjezd. Jenže na jeho konci jsem slyšel jak na mě lidi řvou a to je neskutečná vzpruha! Měl jsem podobné problémy jako Přemek - podvozek byl tvrdý a motorka skákala jak splašená kobyla, ale do druhého tréninku jsem podvozek přenastavil a snažil jsem se něco okoukat od těch rychlejších a hned to bylo lepší. V závodě jsem měl dva krásné souboje dole ve městě a na výjezdu z vodojemu a lidi na konci zase řvali jak blázni...

(reakce na) Výsledky 300 ZGH 2007

21.5.2007 v 15:25 | Nahoru | #2

Jakub od X-bikers píše: Krajinkář> Jak jednou zkusíš jet rychle, nemáš čas sledovat, jestli je balíků málo nebo hodně... Sám jsem v jedné zatáčce balíky stavěl a přišlo mi to dostatečné... Jinak musím taky poděkovat za príma závody, ještě včera v noci jsem pořád projížděl "křížek"... :D

Abych ti rekl pravdu mam tedka nejaky problem s motorkou. Takze muj start je vylouceny. ( JSEM JEN RAD ) V horicich jsem nebyl, protoze jsem neco delal do skoly :mad: , chci ji mit brzo skrku, aby byl klid. Ale kamosi tam byli a dostal jsem veskery report. *yes*
Jeste jsou pred nami RADVANICE, coz mam 15min od baraku. Projizdel jsem to. Ale potom co mi kluci rekli jak to vypadalo v horicich ( KDYZ RIDIS BERES TO JINAK NEZ DIVAK U KRAJE ). Tak jsem si to asi rozmyslel. Laka me to zkusit, atmosvera musi byt bezkonkurecni, ale je tam velke ale....
Na okruhy jsem se dal proto, abych nejezdil "svizne" na ceste. A kdyz si vezmu to tam chlapci predvadeli...co k tomu rict??? PALICE, PILA, KUDLA...no proste jak chcete byl to MASAKR.

A reknu to takhle, sam vim, ze kdybych tam prisel tak bych nemohl jezdit jak nekteri co dostali kolo nebo dva. Jooo maji muj respekt, ze jeli ( UKAMENUJTE ME, svest se muze kazdy ), ale ja bych tam potom vubec nelezl.
PRotoze pro takove lidi to dle me neni.
Takze by mi urcite pulka start. pole ujela A TO JA BYCH ASI NEUNES a jel bych pilu, protoze to proste mam v sobe. Vse bych hodil za hlavu, jak rikas zda tam je nebo neni pytel a jel PALICI. Ale vim me zkusenosti nejsou takove, abych se o sebe nebal, takze je dost pravdepodobne, ze bych to tam nekde nechal.
Nedala mi problem to poslat za hranici, protoze na okruhu vim, ze to nej. bezpecnejsi misto kde muzes s motorkou jezdit rychle. Sklouznes se a tot vse ( pokud neni nejaka brutalni havarie ). Ale v Horicich nevim nooo.
Tot muj nazor, pytle bych dal vsude...