Téma: Beta 350 rr
29.6.2011 v 22:02
Ahoj, chci se zeptat na tuhle motorku. Líbí se mi a nikde sem o ní nenašel nic kloudnýho. Hledal sem ve foru a všude. Zaujal mě hlavně obsah 350, že je nová a moc lidí ji tady nemá tuším, ale zkušenosti se značkou Beta? Co si myslíte o tom motoru? Pište názory. (Nechci ji kupovat, mám svoji a nemám na takovou chechtáky, ale zajímá mě a myslím že nejsem sám)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 350 rr

31.12.2011 v 17:59 | Nahoru | #1
cedo> Tak já bych z dvojice Beta 350rr a KTM 350 exc-f bral jednoznačně Betu.Abych stále myslel na ten pitomý vstřik no děkuji pěkně,jdeš mýt wapkou zasrané moto tak šup nasadit punčošku přez vstřik,jdeš měnit olej tak šup měnit sítko vstřiku,jdeš lít benzín tak jen superčisto jinak zase punčoška na palivovém čerpadle,filtr na palivové hadičce a vůbec si nedokážu představit celodenní enduro ve sračkách s tímhle pokrokem,který zatím jen ukazuje že je náchylný.Druhá kapitola jsou plasty prsou pro modely 2012,to si snad dělají srandu v KTM,zase se našel nějaký chytrolín co si řek ušetříme,budou nám je dělat jinde.Praskají jako by byly v prvopočátku výroby plastů,zajímavé je že to dělají jen prsa a né po ranách ale obyčejných sklouznutích k zemi.Jet to jede bezvadně(když jede),ale hotový produkt to není.Betka 2011/12 určitě hotová je a po sundání startéru i lehčí než KTM.
Solidní kanál testů různých modelů


Naposledy editováno 31.12.2011 18:11:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 350 rr

1.1.2012 v 11:21 | Nahoru | #2
marko> Já mam vstřik u Husqvarny a rozhodně tomu nevěnuji žádnou pozornost a nedělám nic co si tady popisoval.Funguje to úplně normálně. Vubec nevím kudy a kam by se měl dostávat bordel.

(reakce na) Beta 350 rr

1.1.2012 v 13:38 | Nahoru | #3
marko> naštěstí tyhle problémy se vstřikováním mají především KTM a Husabergy (neboli stejná "líheň"). japonci už to zdá se vychytali,taky jsem se toho bál, ale jediný,co z těch tvých zmiňovaných ochranných prostředků používám, je filtr paliva pod víčkem nádrže (a to spíš jen preventivně). Stříkačka na mé RMZ mě zatím (nechci to tedy zakřiknout) nezklamala ani při brodění řek, ani při závodech, kde byly takový sračky, že po dojetí prakticky nebylo možné najít motor. Zcela upřímně řečeno,konstrukčně je samotné vstřikování několikrát jednodušší než slavný karburátor Keihin FCR - s tím si naopak "užil" své kolega, kterému se ho správně podařilo doladit až asi po třech měsících. Ale je fakt,každej má to svý oblíbený,na stříkačce zas je rizikem spousta snímačů, kabelů,atd. Až to doladěj a vychytaj i rakouští soudruzi, na karbec už nikdo ani nevzdechne, protože ta motorka s tím prostě funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 350 rr

7.1.2012 v 17:01 | Nahoru | #4
marko> asi se da souhlasit, ze nove KTM 4T motory od 08 uz nejsou takovy drzaci, ale jaky modernim 4T motor (s titan ventilami, vstrikem => cerpadlo v nadri a dalsi moderny...) vydrzi 100Mth bez sahnuti a spokoji se jen s vymenou oleje a filtru?

Beta jeste nedavno pouzivala KTM RFS 4T motory, ne? to je motor, ktery jede 500mth jen s vymenami oleju + filtru a jen lejes benzin a pak mozna vymenis rozvodak, saci ventily, rolny, loziska na vacce,pist, ale kdyz to neudelas tak on se mota furt, tomu ja rikam drzak motor, ale ty uz dnes nekoupis, tak je resenim 2T motor nebo novy 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padací rámy Beta Euro 350 Betaeuro 2 3.2.2016 v 12:53 Betaeuro
Znáte a máte někdo s tímto motem z... Beta Euro 350 Jakube 10 22.9.2012 v 18:03 c.j.


TOPlist