globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejobratnější moto na české silnice ?
Ahoj všem,
mám dotaz pro zkušenější. Chci si pořídit novou (z druhé ruky) mašinu. Chci po ní krom výkonu obratnost, jistotu v zatáčkách, aby rychle měnila směr jízdy a podvozek si i v zatáčkách poradil s našimi podmínkami. Další věc je, že rád skočím na mašinu a chci na ni strávit víkend...týden při mých 195cm . Maximalka mi je jedno, zda to pojede 280 nebo 3xx spíš ta kontrola, pocit jistoty v zatáčkách a zábava (na normální úrovni tedy ) Předem díky za tipy a duskusi.
Anketa: co myslíte?
ZX 10 R
10%
10
CBR 954
9%
9
GSXR K4
3%
3
GSXR K5
16%
17
R1 02
1%
1
R1 04
3%
3
Nějaký V-2
32%
33
CBR 1000 RR Fireblade
27%
28
Předchozí
1 2
Následující

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 21:51 | Nahoru | #1
Ideální výber na cestování :D:D

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 21:58 | Nahoru | #2
to je teda výběr Ani jedna.

Co třeba litrovej Fazer?

Naposledy editováno 23.06.2011 22:05:03

1 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 21:59 | Nahoru | #3
To spis bude asi chtit spis nejake enduro

Naposledy editováno 23.06.2011 21:59:48

(reakce na) Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 22:00 | Nahoru | #4

SVSkritek píše: To spis bude asi chtit spis nejake enduro


supermoto

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 22:00 | Nahoru | #5
všechny ty motorky, které máš ve výběru, dobře a rychle méní směr,jsou obratné a jisté v zatáčkách, není tam ani jedna která vybočuje z lajny kterou tam máš. jsou de facto stejné. alespon co se obratnosti týče, není tam ani jedna extremně jiná pokud ale chceš i trochu " cestovat ", tzn. strávit na tom víkend v tahu, je tam jedna, ktereá to umožní lehce lépe, a to Fároš jako vždy
majitelé ostatních Ti ale zase napíšou, že se dá strávit víkend v klidu na všem co tam máš . ( a je to pravda )

pokud chceš navíc trochu vybočit, a chceš aby Ti motorka i lahodně zněla, vem V2. pojede nejmíň, ale nejde ti o rychlost a zbytek to má taky.

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 22:03 | Nahoru | #6
Co taková K1200R nebo S?

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 22:12 | Nahoru | #7
K1200R je spíše "cestovnější" a S-ko zase sportovnější na té naší je to v pohodě, ale naplno jí snad vyzkouším příští týden v Alpách

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 22:39 | Nahoru | #8
Enduro, cendoru. Nic jinýho na českjech silnicích jistý nebude. VYzkoušej Tigera 1050. Do terénu to není, ale podvozek to má o dost lepěší jak supersporty a výkonově za nima moc nezaostává. Na delší cesty by mohl bejt taky v cajku.

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 22:40 | Nahoru | #9
Z toho výběru jasně CBR1000RR rv 04-07

Dá se na tom lítat, ale i jezdit kochačku. Já ho hodnotím jako takovej "univerzál" na všechno. S výškou jsem na tom podobně jako ty a na Fároše jsem se poskládal parádně.

Na cestování nejvhodnější z toho tvého seznamu. Pohodlný posez i pro většího člověka, super podvozek, brzdy, motor s lineárním průběhem výkonu. Já třeba ocenil hydraulickou spojku, která je mnohom "přátelštější" než lanko a po několika dnech ježdění v alpách neumíráš s křečí v prstech

Nejobratnější moto na české silnice ?

23.6.2011 v 22:46 | Nahoru | #10
.... Super výběr...
Budeš na tom vypadat jak vosa na bomboně...
Teď při WSBK nějak komentátoři zveřejňovali starou a
vyzkoušenou věc že :
Optimální výška na Supersport je mezi 169 - 175 cm.
My všeci vyšší sme prostě trochu na tyto motorky OUT..
Vlez nekam do salonu a sedni na to, budeš mít kolena pod bradou nebo aspoň u loktů ...
S obratností v zatáčkách to se SS taky není kdo ví jaké.
A hlavně se na tom se svou výškou ve vracáku zamotáš...
Jezdec na silnějším naháči kdy budeš mít dostatek výkonu aby
Ti SSp. neujel na rovinkách a který to má v ruce, to každému
SSp. v pohodě natře, protože prudší pomalé zatáčky a vracáky pro SSp. moc nejsou.
Takové K-čko, GS-o, Ale i Hornet, Bandit, ZX-11, B-King Ti poslouží daleko víc
a s tím cestováním to bude to pravé ořechové.
Sedni na SSporta a skus na tom sedět cca 5-10 hodin, budeš nadřený už po 2 hodinách.
Jel sem na to chorvatsko ( VFR ) kde ten posed není až tak
agresivní a další den sem se nemohl skoro hýbat...
A pok ještě je to při cestování otázka kufrů, vaků a BAŤŮŽKŮ.
Na SSp. toho moc nenarvež A BAŤŮŽEK Tě prokleje...
Tak si vyber...

1 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.6.2011 v 22:59 | Nahoru | #11
Nejlepsi je ZX10R 04, najel sem na ni za 4 roky 52tis km (ma ted 64tis) a i dovolena parada, 800km za den bez problemu, tyden v sedle super, i bych na ni spal kdyby to slo.

(reakce na) Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 06:29 | Nahoru | #12

Bubrak ZX10R píše: Nejlepsi je ZX10R 04, najel sem na ni za 4 roky 52tis km (ma ted 64tis) a i dovolena parada, 800km za den bez problemu, tyden v sedle super, i bych na ni spal kdyby to slo.



Ty to jednou dotáhneš k dokonalosti,budeš spát i s ní,nejen na ní...

Naposledy editováno 24.06.2011 06:31:19

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 06:30 | Nahoru | #13
Jinak pro tyhle účely bych se připojil k BlackDevilovi,vezmi něco s přirozenějším posezem,tudíž naháče,nebo naháče s polokapotou,při tvý výšce by Tuono myslím bylo ideální volbou....

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 06:47 | Nahoru | #14
Na český silnice tak jedině enduro, je to sice tvá věc ale spíš si někoho kdo má 195cm dokážu představit na R 1150 GS než na firebladu.

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 07:23 | Nahoru | #15
nejvic obratna mašina bych řekl z tveho vyběru je zx10 04 05 kvuli kratkemu rozvoru, nejstabilnějši mašina je 1000rr 04 05 kvuli vaze na předek a nema tolik vykonu.. projed si všechny.. na zx10 sem nejel ale na gsxr 1000 04 jo a tak moc velky rozdil motorově nebyl ale stabilita, brzdy, a posez je pro mě lepši rr.. jo a hlavně si nekupuj r1 02 03 tam i ja a to sem prcek mam problem a je tam nejhorši pozice sezeni jako sem zažil

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 07:38 | Nahoru | #16
koukal bych opravdu spíš po naháčích, speedtriple, tuono, superduke...

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 09:16 | Nahoru | #17
Pridam se k ostatnim, kdyz si koupis litrover motard treba od KTM tak bude pekelne rychlej teda ne pri jizde rovne samozrejme a zaroven pohodlnejsi a popere se s nasima silnicema

1 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 09:19 | Nahoru | #18
na nase silnice bych bral neco s vetsima zdvihama

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 09:24 | Nahoru | #19
KTM SMT990
Multistrada
Benelli TreK
Morini Grandpaso
BMW 800 neznám přesný typ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 09:34 | Nahoru | #20

assassin píše: na nase silnice bych bral neco s vetsima zdvihama




Kup si nějakej pořádnej superbike a pak to jeď projet před Dobřichovice, Černošice....a pak rovnou dáš inzerát na prodej a koupíš motárda :)

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 09:41 | Nahoru | #21
Já mám cestovního motarda a když to vidím, jak to hezky funguje ... bral bych buď motard či enduro v litrovém provedení .

Mám 187 a občas mě bolí nohy a to mám 875 výšku sedla myslím a rozhodně to extra malé není ;o). Nechápu, jak se chceš naskládat na SS . Osedával jsem to a nic moc ... všechno malé a nepohodlné. Jediné kde chrochtám blahem "relativně" je právě ten můj stroj a ostrější endury a krosky ;o). Sedl jsem třeba na Transalpa 700 nebo kolik to má a překvapilo mě, jak je to malé oproti mé motorce. Uzoučká řidítka, stupačky jsou relativně blízko sedlu - no nečekal bych tom, ale nebylo to nic moc.
Mám tu kolegu v práci, co má asi 197 a je "zvrácený jako ty :p" ... jezdí Kawu 990 ZXR či co to je a pochvaluje si, jak je to velký. Já nato sedl a přišlo mi to malé ;o) ... jemu nevadí, že má kolena u huby, mně teda jo ... takže věc vkusu .
Po 250 km v kuse jsem ale i na té mé, relativně pohodlné a vysoké motce cítil kolena :-/ ... a ke konci jsem teda jel domů už ve stupačkách a sedal jen k řazení a bždění - to ještě ve stoje neumím, jinak bych to fakt odjel takhle ... Jak chápu, chceš i cestovat, tak bych vybíral něco "obrovského" a pohodlného ... jinak tě ta jízda bude srát. Zkazilo mi to den, když mě bolela ta kolena :/// si pak neužiješ. Takže jsem změnil posez, volím cesty, kde musím do stupaček a jezdím cca 200 km štreky a pohoda :).

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 09:44 | Nahoru | #22
KTM SMR pokud chceš zažít kurva zábavu na silnici

to je i na příjemný cestování a je s tím taky fakt prdel a na naše silnice jak stvořený SMT




Naposledy editováno 24.06.2011 09:47:30

2 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 10:02 | Nahoru | #23
Ahoj díky všem za super rychlou reakci. Chci supersporta nebo něco podobnýcho jako asi K1200s, protože ten posez je pro mě prirozeny. Na ninje ZX9 to bylo fine, ale do zatacek se to muselo hodne prekecavat. Nejell jsem na K cku a nevim, jak je obratnej. Jestli 2-V tak mi prosím poradte jakej. Mel jsem firestorm, a tam me stvali kolena zezadu odreny z kombinezi. Diky za reakce.

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 10:04 | Nahoru | #24
tak to zkus k4

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 11:57 | Nahoru | #25
a co ERJEDNAPIČOWOE!

(reakce na) Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 12:12 | Nahoru | #26
Santamike> zkus popremejslet na sport touring, napriklad blackbird, ja se na nej poskladam v poho a je pohodlnej, ale mam jen 185cm, udelam si tu reklmau, takze ten muj je na prodej. Sice to neni tak lehky jao SS, ale da se, obratnost je taky v poho a vykon je nesmyslnej, takze rezerva vzdy a vsude

Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 12:54 | Nahoru | #27
Litrovej Fazer, ZRX1200S, Blackibird, SV1000S..hele ono je to těžký, bud chceš pohodlnost nebo ovladatelnost. Nic není ideální ..Já jezdím VTR-F a co se týče pohodlnosti tak pecka, ale ovladatelnost je trošičku horši. Neje je podle mě ten litrovej Fazer. Pohodlný, táhne to odspodu, dobrá spotřeba a s tím spojenej dojezd, bzrdy z R1,takže taky dobrý. takovej polykač kilometrů

(reakce na) Nejobratnější moto na české silnice ?

24.6.2011 v 17:24 | Nahoru | #28
Sefo> jj,to máš pravdu, tam to na toho motarda je jako delany .. Nevim, jestli umim ridit moto, kde se sedi skoro na nadrzi

Nejobratnější moto na české silnice ?

11.7.2011 v 12:52 | Nahoru | #29
Fakt by mě zajímalo, jak si někdo může myslet, že Faryk 04-07 je ideální kompromis mezi sportem a cestování...Měřím 180 cm, takže výrazně míň než zadavatel tohoto tématu a i když si myslím, že je to skvělá motorka, tak o nějakém pohodlí nemůže být zrovna řeč...

(reakce na) Nejobratnější moto na české silnice ?

11.7.2011 v 13:03 | Nahoru | #30
Santamike> Hele asi to musíš někdy zkusit...ale osobně jsem teď po projíždce (konečně nějaké delší) zvažoval, že bych vyměnil za nějakýho naháče.....uvidim
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35323 Dnes v 09:10 Ghostik
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist