paolo_novy Přidat reklamu

Téma: enduro do 40tis.
Ahoj všichni rozhodl jsem se že prodám starou motorku a koupím nějakej silnější stroj. Rozhodl jsem se pro enduro protože ty naše ,,pozemní komunikace,, ani nedovolují jízdu na silničním stroji. Cenově tak do 40 tisíc a výkonem 25kw. Chtěl bych převážně bezstarostnej a bezůdržbovej stroj(kromě základní údržby). Jezdit potřebuju do práce, po městě a v lese a občas nějakou tu štreku. Říkal jsem si že by nebyla špatná třeba cagiva W16 nebo tak něco. Jakej máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek enduro do 40tis.

28.6.2011 v 22:28 | Nahoru | #1
Mirbub: To je nesmysl,..že by to byla nějaká "nemoc" Dominátorů.O kolika lidech tady víš, nebo i mimo fórum,...nebo i na Dominátor fóru, že mu praskla u Domina hlava?Že se to stalo zrovna tobě a Wácovi a ještě jednomu s XL?Víš kolik těch Domino motorů po světě lítá?...a to nemyslím jen Dominátorů, ale všech motorek s tímto motorem (SLR, XL, FX, FMX atd).Já o prasklé hlavě u Domina poprvý slyšel tady od Wácy a o dvou na Dominátor foru.To jsem slyšel o daleko častějších poruchách u jiných strojů a nikdo z toho žádnou "davovou psychózu" nedělá. Serou se různý věci na všech značkách světa,...a ikdyby tady bylo dest lidí, co jim praskla hlava,...tak se v poměru motorek, kolik jich lítá jen u nás v republice nedá říct, že by to byla nějaké specifická poruchovost "bolest" Dominátorů. Alě těch pár lidí, co se jim to stalo chápu, že jim to tak připadá.Zkus si to ale představit v tom poměru, co těch Domino motorů lítá po světě (nebo jen u nás v republice),....tak těch pár prasklých hlav, co se daj počítat na prstech,...je opravdu jak kapka v Balatonu. Kamarád má motoservis a říkal,...na můj dotaz, že problém prasklé hlavy u Domina zažil za nějakých 10 let co to dělá snad jen dvakrát.
Tam jde totiž taky dost o to,...možná o tom nevíš, že si spousta lidí na Domina, či SLR, nebo FX dávají blatník nahoru,...tím pádem zacloní chlazení nádobky oleje v rámu a vlastně celé palice a sníží se o krapet schpnost uchlazení motoru.Všimni si, jak je u těchto motorek blatník dole na kole a chlazení válce a rámu-nádobky je otevřené.Není to sice nic děsnýho,...ale při dlouhodobém namáhání při větších teplotách než jaké by měly být-stačí o pár stupňů, může nějaký takový problém jako prasklá hlava nastat.Pokud si pamatuju,...tak myslím zrovna Wáca měl na svém Dominu blatník nahoře (nevzpomínám si ale jistě),...tak třebas od toho vznikl ten problém.
Já už mám dnes ty "Domina" motory docela prokoumaný.Když se podíváš do mého profilu, měl jsem SLR a celkem jsem ho potunil,...samozřejmě i předělání předku-také jiný blatník než origo.A teplotu při různém zaclonění nádobky v rámu a palice jsem dlouhodobě sledoval a nakonec jsem přidal na SLR přídavný chladič oleje.To samé jsem udělal i teď na FMX,...ikdyž to chladí o něco lépe než Domino, SLR, FX,...díky plastům-sběrákům na nádrži. U těch Domino motorů je ten přídavný chladič oleje věc, která motoru velice prospěje.Kluků na Dominator foru co maj přídavný chladič je už celkem dost.Už taky proto, že každý ten jednobuch honí do maxima a je to přeci jenom vzducháč, který se hůř uchladí než vodník při maximálním výkonu.O tom motoru by se toho dalo napsat daleko více,...jak o nějakých těch neduhách, tak o zvedání výkonu-mimochodem, moje SLR které má všude psanou maximálku tuším 145 km/h mi mastilo 160 jako nic.Ale motorka potřebovala nějaké úpravy, aby se na ní dalo vůbec bezpečně tak rychle jezdit. Hlavně přední šavle na to není stavěná. Přiložím video, když jsem těch 160 km/h na SLR točil,...a to ještě nebyla maximálka.S kamarádama na dálnici-jeli se mnou dva (FJ 1100 a CBR 600R) aby to bylo přesnější,jsme naměřili maximálku 165 km/H. Přiložím i nějaké foto chladiče, který jsem dal i na to FMX pro lepší uchlazení,....páč dnes už mám to FMX výkonem také jinde a dávám mu celkem sodu. Mám někde i foto chladiče, co jsem měl na SLR,...možná bych to pak někam pro kluky s EseLérama mohl dát.



















Naposledy editováno 28.06.2011 22:36:16

(reakce na) enduro do 40tis.

29.6.2011 v 09:06 | Nahoru | #2
Matess727x> toto všecko beru mě hlava praskla a to sem domino právě vubec neštval jezdil sem polní cesty asfaltky šotolinu prostě klasicke enduro ale v klidu žádné honění, není to žadny závodní stroj,v servisu mi řekli že to je už unava materialu prasklo to v místě kde totiž není ždné maso tam je toho materialu tak malo že sa tomu ani nedivím.v poměru kusu co jezdí po republice je těch pár prasklych hlav jakože nic ale vem to tak o kolika hlavách víme a nevíme???navíc když jsme volali do servisu kde tu hlavu dělají a to ji neviděl tak řekl že ví přesně o jakou zavadu sa jedná to taky o něčem svědčí,minimalně o tom že sa stím potkal na víc strojích.navíc sehnat hlavu na domino je opravdu nadlidsky ukol všude jsou miliony dílu na domina s bouraček a starych vraku at jde o díly do motoru válce písty,nebo třeba rámy plasty všeho je habaděj ale hlavy nejsou,ty su pryč jako první tak proč asi?nebudem sa dohadovat jestli je to nemoc nebo ne ja sem na to svuj nazor řekl a myslím si o tom svoje,podla mna je toto závada ktera by sa dít neměla u takového motoru.jinak kdyby si třeba o hlavě věděl koupil bych jednu do foroty jinak chladič máš udělany vkusně budu ho takej dávat kdyby pomohl i o deset stupnu tak motoru to jen prospějě

Naposledy editováno 29.06.2011 09:08:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva w16 nestartuje hází jiskru Cagiva W16 600 Stepa97 4 25.11.2023 v 20:15 Stepa97
Cagiva w16 Starter Cagiva W16 600 RaptorMc 10 15.11.2022 v 02:01 Vy-mi
Startér Cagiva W16 600 MK46 1 2.10.2022 v 09:56 Ariete
Shodnost dílů Cagiva W16 600 a dalš... Cagiva W16 600 Elvisbojar 3 1.10.2022 v 17:28 MK46
W16 mi po výměně oleje nemaže Cagiva W16 600 chrzja 14 28.12.2016 v 12:28 Frantas


TOPlist