globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na VTR:Rakousko, Itálie, Slovinsko 7/2011
22.6.2011 v 17:03
Minulý rok jsme si sjeli Moravu a PL 1200km. Letos ve druhé polovině července se chystáme na našem VTRku projet tuhle trasu dali jsme si na to 16 dní (min. 3 dny válení u moře). Nocování kempy, jen tak, apři velké nepřízni penziony. Připomínky, rady, náměty na rozumné(levné , odzkoušené) spaní, pěkná místa poblíž. Cestopisy jsem si prolezl myslím všechny. Díky všem za konstruktivní odpovědi.

trasa

Naposledy editováno 22.06.2011 17:03:57

1 reakcí na tento příspěvek Na VTR:Rakousko, Itálie, Slovinsko 7/2011

Skvělá odpověď, děkuji! 22.6.2011 v 22:32 | Nahoru | #1
Tak my máme naplánované skoro to stejné Vyrážíme z Brna a vychází to zhruba na 2000 km. Máš už trochu projeté Rakousko? Zkusím napsat napsat pár cestiček a nechám to na tvém zvážení ... Z Scheibbs bych to vzal doleva na č. 28 ( masakrální silnice ) přes Mariazell ( po č. 20 ) a potom na č. 24 s názvem Wildalpen. Po č. 25 z Scheibbs dolů jsem jel loni a na mě je to moc "rovné" Od Treiben dolů po č. 114 je to good ( je tam jedno prudké stoupání, nová silnice, skály, sráz ). My pak točíme do prava směr Predlitz. Z Prdedlitz dolů po č. 95 ( táhlé zatáčky okolo 100 km/h ) a hlavně se míjí Nockalmstrasse ( moc hezký úsek, asi 36 km, 8é vlezný ) atd. atd. Kdybys chtěl můžu ještě něco napsat Slovinsko jsem jel předloni a vcelku silnice nic moc, ale zas příroda nádhera. Jo ještě po Grossglockneru to vem nahoru do Saalfelden a tam doprava na č. 164 do Bischofshofen ( moc pěkná cestička ). V Itošce ( po loňské zkušenosti ) beru raději všechno kolem moře po dálnici. Děsný vedro a na okreskách jsem to nemohl vydržet . Jinak teda zatím moc netuším, kde budume u moře spát ( namáme stan )a zatím nemůžu sehnat nic na přespání, bohužel asi udeme muset do hotelu ... Jinak spíme po "zimmerfrei" a dá se sehnat i do 20é. Jízdě zdar

Naposledy editováno 22.06.2011 22:38:51

(reakce na) Na VTR:Rakousko, Itálie, Slovinsko 7/2011

22.6.2011 v 22:52 | Nahoru | #2
ojojo> Rakušáky vůbec. VTRko mám od minulého jara. Takže jsem si s ním potykal a pak jsme se vydali na tu Moravu a Polslo. Ještě pořád dovybavuju orig. výfuky a podobné nesmysly . Myslím, že budu zbitý jak pes, ale těšíme se A díky