globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XV 1600 WildStar
21.6.2011 v 09:56
Po delší úvaze jsem se rozhodl založit téma pro všechny bývalé, současné a třeba i budoucí majitele (dle mého názoru) velmi osobitého stroje Yamaha XV 1600 WildStar.

Proč?
1) není nás moc. Na majitele tohoto kladiva narážím spíše sporadicky, čímž se dostávám k druhému bodu -
2) Wild je svou koncepcí (mohutný motor v trubkovém rámu s minimem plastů) jako dělán na přestavby a úpravy všeho druhu, od radikální přestavby po decentní customizace, čímž volně přecházím k dalšímu bodu
3) zkušenosti. Sdílení, nadávání, chválení, stěžování, chlubení, doporučení, rady a zkušenosti všeho druhu dle hesla "Wildstaristi všech zemí, pokecejme si!".
4) přestavovali jste? Překopávali? Máte díly na Wilda, ať koupené či vyrobené, a válí se vám doma? Sháníte naopak něco? Nebo jste s tím nedejbože švihli a nějaké originál díly by se vám náramně šikly? Sem s tím!
5) máte dobrou zkušenost se servisem? Nebo naopak, Servis NEVER MORE? Podělte se!

Záhlaví budu pravidělně updatovat, jak mi vletí pod ruku cokoli, co by majitelům tohoto osobitého stroje mohlo pomoci.



WildStar webovky
wildstar.cz - mrtě a mrtě opravdu dobrých rad stran XV 1600
galerie Custom staveb - přestaveb Wildstar tamtéž, skvělá inpirace
manuál ke stažení pro US verzi, pdf

WildStar customizace, díly
hellriser customs - asi největší databáze a prodej custom dílů na WildStar, US shop
němečtí ThunderBike dobrá dostupnost, vysoká kvalita materiálů i provedení
Erik Zeman Cycles, zakázkové stavby a přestavby motocyklů, s WildStary mraky zkušeností

Kam se nemusíte bát dát vašeho mazlíka servisovat?
Praha MV2
Olomoucko AngelRacing
Ostravsko pan Jiří Ježek, telefon 602 569 724; dále Moto AV Bílovec, Petr Vavrečka 774 893 120



Naposledy editováno 29.06.2011 20:20:58

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

10.8.2011 v 23:13 | Nahoru | #61
pelouch> dostal sem pár tipů,ale nejsem si jist :D za 1 je možnost ráfek rozříznout a navařit dva pásky nerez plechu z každé strany po obvodu na požadovaný rozměr.Za 2 našel sem firmu která po dodání automobilového ráfku patřičného rozměru vylisuje důlky na nyple a díry si už vyvrtáš sám.Jenže musíš první vyřezat střed a zabrousit do hladka a ve finále to celé nechat pochromovat.Tak nevim,ale určitě to celé vyjde levnějc než u Fleka za 12200kč jen za ráfek!!

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

17.8.2011 v 03:48 | Nahoru | #62
No bylo toho víc. Já to dělal celkem poctivě asi 7 let a už jsem toho měl fakt moc.
Na tu tvorbu to chtělo celé překopat na redakční systém (to co tam je a bylo - to bylo celé dělané ručně ve wysiwyg editoru) a prostě jak jsem začal 100% dělat Touratech, tak nebyl čas se tomu věnovat. Uvidíme... Každopádně motorku pořád mám, nechci jí prodat za 250 tis a 500 za ní nikdo nedá, takže mi asi zůstane a třeba až se budu v zimě nudit, vytvořím nějaký nový web we wordpresu a třeba s pár lidma by se to dalo provozovat jako info portál pro majitele apod. Když se někdo nabídne tak proč ne ale sám do toho nepůjdu. Jak mě kontaktovat víte a když tak stačí se stavit na kafe do Touratechu a pokecáme, jsem tady denně (i nočně...) :)

Yamaha XV 1600 WildStar

22.8.2011 v 12:04 | Nahoru | #63
Zdravím chlapáci
Také sedlám to naše kladivo už čtvrtou sezonu a jsem s ním velice spokojený, nikde mě nenechal a to jezdím né málo. Nevzpomínám,že by nějak zazlobil. Chci se kluci optat,nevíte někdo o řadící páce s táhlem?, ale aby to byla jen jedna páka a né kolíbka. Díkec za info.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

28.9.2011 v 14:31 | Nahoru | #64
Ahoj, stranky by se urcite sikly, mam manual k Wildovi a porad z nej nemuzu vycist urcite zakladni informace :D Je tam treba ohledne zazimovani bod, ve kterem se pise, ze mam vypustit palivo z karburatoru vypoustecim ventilem, jenze nevim, kde jej najit :D To se musi oddelat nadrz? Ja to jako vul zatim resil tak, ze treba jednou tydne v zime nastartuju v garazi moto a necham ji bezet par minut a tak to opakuju az do sezony . Dalsi vec, ktera me zarazi a zajima.. V jakych rychlostech prerazujete na yvssi stupen? V manualu je napsano, ze bych mel radit z 1 na 2 ve 20km/h, 2-3 30 km/h, 3-4 40 a 4-5 v 50 km/h. Bohuzel nevim, jestli mam kyt v karburatoru, ale filtr sani mam original a koncovky jsou otevrene a ctverku tam zaradim tak v 65 km/h a petka mi pod 80-85 km/h proste cuka s remenem, idealni kolem 90 km/h, aby to necukalo, je to normalni? V padesatce lizu plyn na trojce. A dalsi vec, je normalni ze kdyz mam rozjeto a jedu treba z kopecka, tak pustim plyn a brzdim motorem, ze mi to obcas zastrili do vyfuku? Diky za tipy a rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

28.9.2011 v 20:15 | Nahoru | #65
moogr> na vypouštění benzínu z karburátoru se vykašli, to bys musel parkovat na Sibiři.. stejně tak je nesmysl co týden nahodit motor na pár minut, pomalu mu tím více uškodíš než kdybys to prostě nechal být. Vyhoď ven baterku a neřeš.
Řazení - na tacho se vykašli, řaď posle citu jak to motor pobere. Mě to na pětku motá od šedesáti nahoru (spíš mi chybí šestka), pokud pod devadesát cuká, něco je špatně. To něco jsou buď nevhodné laděné výfuky, nebo rozštelovaný karburátor.

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

29.9.2011 v 18:31 | Nahoru | #66
Tak to by chtělo na tohle téma borci vyvolat diskuzi, protože já teda mám obdobné řazení jako Moogr. zkrátka pětku dávám taky až tak 75-80 níž mi to rabluje řemenem, prostě jsem pod otáčkama....

Yamaha XV 1600 WildStar

30.9.2011 v 10:06 | Nahoru | #67
Mám to samé, neřeším, mám i čtyřku

Yamaha XV 1600 WildStar

5.10.2011 v 12:06 | Nahoru | #68
Musím se přidat: pětku řadím jako vy. Mám seriový karbec, tlumiče i sání. Řadim podle citu. A je fakt, že když si člověk zvykne jezdit v nízkých otáčkách, tak mě ta 6 taky chybí, občas jí tam cpu a ona tam potvora není
Co se zimování týká, souhlasím s PetremXX
Střílení do vejfuku u karburátorový motorky je úplně normální. Tím, že máš otevřený laufy to jen víc slyšíš než já se sériovkama. Ale vnímám to taky

Naposledy editováno 05.10.2011 12:10:39

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

5.10.2011 v 22:20 | Nahoru | #69
Apropo zimování: vřele doporučuji před posledním vypnutím motocyklu uzavřít palivový ventil a nechat vysát benzín z karburátoru až do chcípnutí motoru žízní. Pokud necháte zaplavený karburátor, riskujete vznik téměř neodstranitelného bordelu v karburátoru (takový modrozelený maglajz, tuhý jak Rus).

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

13.10.2011 v 22:21 | Nahoru | #70
Ahoj, no já pětku taky dávám až téměř v devadesáti. Pokud je v tahu a mám míň, tak škube a nelíbí se mi zvuk motoru. Mám tam otevřené laďáky a údajně karbec a sání původní. Jinak při brzdění motorem to do výfuku pálí jak u Verdunu. A není to jen sem tam prsknutí. Možná to není úplně v cajku, ale líbí se mi to. Na zimu uvažuji o nějakém podrobnějším servisu, tak uvidím potom. Se zazimováním si hlavu nikterak nedělám. Zvednu ji na zvedáku, zapnu nabíječku a pokud se udělá počasí, tak ji projedu. Nic nevypouštím a problém jsem neměl. Akorát nevím proč mi nedrží vytáhnutý sytič.Momentálně to řeším kolíkem na prádlo,ale moc estetické to není.Čím to, že přestal držet?
Jinak - PetrXX jak to vypadá s tou parabolou na Wildu. Padlo to?
Mějte se fajn a na zimování je ještě brzo. Kaštan

Naposledy editováno 14.10.2011 21:23:57

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

14.10.2011 v 09:20 | Nahoru | #71
R.kaštan> ahoj, domlouval jsem se na tu parabolu. Jen je teď počasí na prd. Chtěl jsem se projet na Wildovi. Zitra mám den volna, tak pokud bude počasí, chci pro ní jet. Jaryn

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

14.10.2011 v 21:17 | Nahoru | #72
jarymoto> Fajn. Já jen jestli to ještě platí. Ty jsi z Bohumína?Jezdíš někdy na tu stranu k nám?Třeba do motobaru Hanka v Bravanticích? V neděli se chci projet,ale kámoši jedou na druhou stanu-do Tošovic. Tam chci za něma. Když, tak třeba později. Zatím hoj

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

14.10.2011 v 21:23 | Nahoru | #73
jarymoto> tak teď v tom mám hokej. Zpětně koukám,že tu parabolu nabízel PetrXX a ozýváš se mi na to ty. Nebo ta parabola putuje mezi Vámi? No předpokládám, že se bavíme o jedné a té samé. S čirým sklem a že daleko víc svítí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

14.10.2011 v 22:55 | Nahoru | #74

jarymoto píše: R.kaštan> ahoj, domlouval jsem se na tu parabolu. Jen je teď počasí na prd. Chtěl jsem se projet na Wildovi. Zitra mám den volna, tak pokud bude počasí, chci pro ní jet. Jaryn



No cinkni tatovi, jestli bude doma. Ať nejedeš zbytečně.

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

15.10.2011 v 09:12 | Nahoru | #75
PetrXX> Jasně, tel. na něho někde ještě mám. Venku to sice moc pěkně nevypadá, snad neumrznu.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

15.11.2011 v 15:36 | Nahoru | #76
Inspiraci a informace všeho druhu na téma XV lze najít zde a u nás doma zde

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

16.11.2011 v 13:13 | Nahoru | #77
Mašer> Chci se zeptat jestli někdo pojedete na to evropské setkání 2012 v Estonsku?

Yamaha XV 1600 WildStar

18.11.2011 v 08:23 | Nahoru | #78
Zatím jsem na fóru SRCZ postřehl dotazy ohledně zájmu o květnový Star sraz v Holandsku. O Estonsku zatím nikdo nepsal. Já zatim ještě nevim zda vůbec a kam pojedu.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

27.12.2011 v 11:44 | Nahoru | #79
Servis v MV2????No nevim.Měl jsem tam Dragstara 650 na kompletní servis a výsledek??Po kontrole v jiném servisu,kdy jsem byl u všeho přítomný je závěr takový.Oleje hrubý s pilinama,vzduchový filtr použitý,lanovody nepromazané,karburátory nesladěné,ventily neseštelovaný,svíčky původní,trisky v karburátorech okousané od šroubováku a špatně nasazený sání na jeden z karburátorů a tím zníčené značkové výfuky.A to vše po ujetí 5000 km.Nemožné.Takže z komplet servisu koupena zadní pneu,opravený výplet,zásuvka na navigaci a zapojení jiného klaksonu.Při ceně cca 14 000 kč a slíbenému kompletnímu servisu bída.Hlavně mě ale ujistily,že motorka má jen dvě kola a vše musí být na 100%.Děkuji.

Yamaha XV 1600 WildStar

3.1.2012 v 19:55 | Nahoru | #80
Zdravim všechny přatele jedne stopy. A přeji všem rok plný skvělých km.
Nechci psát žadné romány. Jako jeden z majitelu servisu MV2 jsem nemohl nereagovat na
kritiku Vlasty našeho servisu, neřikam, že nejsme neomylní, ale toto je opravdu od Vlasty příliš. Mám k nahlednutí montažní list Vlasty, co jsme na motorce dělali.
Přijel jsi s totalně rozhašenou mašinou skoro bez zadniho výpletu
a s blatnikem na jednom šroubu. Zadní pneu k 555 cena 3500Kč, zadni výplet 600Kč, zásuvka na gps 490Kč, vypínač na přídavná světla 185Kč, vzduchač 445Kč, přední kotouč nový 4000Kč, destičky přední 985Kč,šrouby 120 Kč takže součet je 10 325Kč. A to je pouze material teď k té práci, co jsme údajně dělali. Výměna zadní pneu, výplet zadního kola, zasuvka na gps, zapojení přidavných světel, namontovat klakson, kontrola předního kotouče hodně špatný - nový ,celková kontrola, poslechnout motor, uvolněný zadní blatník, výměna předních destiček
doplnění šroubů, vše co na moto chybělo. To to je souhrn všech věcí, které jsme na této moto dělali a cena práce je 4000Kč. Takže celkem 14 325Kč. Pokud bychom měnili olej, jak píšeš, ventily, štelovali karburátor sinchrotest, svíčky, cena by byla zhruba o 4000Kč vyšší. Montážní list mám samozřejmě uložen. S pozdravem Martin Vachule, MV2moto.

Yamaha XV 1600 WildStar

4.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #81
Co tohle?
Kompletni airbrash - plameny, KN filtr ven - včetně vnitřnosti, opěrka pro dlouhé cesty pro spolujezdce, nebo i ke krátkému spaní, přídavné štíty z leštěného hliníku - fakt nefouká, zadní padák a tak dál...








No a dávali jí dohromady zrovna v MV2 a bez problému

Naposledy editováno 04.01.2012 22:37:57

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

18.1.2012 v 10:45 | Nahoru | #82
Zdravím všechny Wilíky sice už jako bývalý majitel,ale moc rád jsem si tu početl a to z toho důvodu,protože Wilda byl můj první obr po Jawičkách,takže srdcovka.Najezdil jsem s ním spousty tisíc km a dal se mnou i Faro,jinak mám ho stále v profilu.Servisoval jsem bez problémů přímo v yamaze Mladá Boleslav,mohu jen doporučit.

Jinak válí se mi doma zadní rozeta,tak kdyby někdo chtěl chromovat a nečekat na to bez ježdění nebo jí máte rozsekanou,je k dispozici.Chtěl bych za ní litr.(777 348574)
Takže všem hodně brzy moc a moc sluníčka a štěstíčka


Budu to tu sledovat,a pokud mohu pomohu,manuál je u mě také ke stažení.

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

18.1.2012 v 10:49 | Nahoru | #83
jiri.nikl> pěkný kousek.. z té megaroury mohl jít hodně zajímavý zvuk

Yamaha XV 1600 WildStar

17.2.2012 v 21:52 | Nahoru | #84
Zdravím chlapi, potřeboval bych poradit co vozit sebou, při píchnutí gumy. Mám také Wildu a tem můj má duše. Nevím jak ostatní. Zatím jsem najezdil asi 7000 a to bez jakékoliv opravné sady. Opravdu nevím co bych dělal, kdybych píchl třeba za 200 km od domu. Prosím poradťe co s tím. Hledal jsem zde na foru, ale nějak mi to nesedí. Můžete poradit co je asi tak nejlepší. Díky jumbok

Yamaha XV 1600 WildStar

13.3.2012 v 13:10 | Nahoru | #85
Musím prodat, ale nikdo nezavolá, nenapíše.... Taková super mašina. Proč?

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

6.4.2012 v 20:58 | Nahoru | #86
Neznám Vlastu Havrana, takže nevím, co svým příspěvkem sleduje, vlastně ani nevím, kde jsou Tišice, ale znám servis MV2, a vím, že tihle kluci dokážou opravit nemožný, že jsem tam vždycky pochodil i s věcma, nad kterýma v jiných servisech jen bezradně krčili ramenama, že když tam dám něco nalakovat, tak nepoznám, jestli je to nový nebo nalakovaný, kde mi dosud ještě nic nezkurvili, že je to zkrátka jeden z opravdu mála servisů, kterýmu se svý motorky nebojím svěřit. Howgh.

Yamaha XV 1600 WildStar

6.4.2012 v 22:24 | Nahoru | #87
Rozplýváte se nad motorkou a co se rozplývat nad jízdou s kamarádama z kategorie C&C ?
http://www.chopperstart.cz/

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

11.6.2012 v 12:35 | Nahoru | #88
ahoj kluci nevíte náhodou, nebo nemáte někdo doma origo. svod na Wildu k zadnímu válci?

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

12.6.2012 v 08:22 | Nahoru | #89

říďa píše: ahoj kluci nevíte náhodou, nebo nemáte někdo doma origo. svod na Wildu k zadnímu válci?



Mám. Jen mu předchozí majitel malinko zkrátil kvuli laďákům ten krycí plech. Pokud ti to nebude vadit, je tvůj.

Yamaha XV 1600 WildStar

3.7.2012 v 09:53 | Nahoru | #90
Zravím všechny. Prosím o radu, vážně už nevím co s tím. Zadní válec nepálí, až po důkladném zahřátí a ujetí cca 6 km. Jinak střílí cuká. Svíce Ok, měnil jsem je všechny, ventily dle servisu ok, ani oni nemůžou příčinu odhalit. Po rozebrání zadní svíčky černé. Odpozoroval jsem, že když nepoužiji sytič, tak je vše Ok. Toto se projevilo po výměně výfuků. Dyno sada byla instalována.
Děkuji za každou radu, nebo vodítko k odstranění závady.
Dík
Sumodiver
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr
znak na nadrz xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar panbuhpupek 12 2.1.2024 v 19:29 LuckerD
Zadní stupačky spolujezdce, přední ... Yamaha XV 1600 WildStar LuckerD 4 2.1.2024 v 19:15 LuckerD
táhlo řazení Yamaha XV 1600 WildStar Anulu 2 13.9.2023 v 16:52 Anulu


TOPlist