Ahoj chlapi, tak se musím podělit o svoji zkušenost se svým X-téčkem. Koupil jsem ho loni na podzim r.v. 1997, na tachu 42000km. Jako první jsem vyměnil olej a najel jsem cca 1500 - 2000 km asi do letošního dubna. Vůbec mě nenapadlo v průběhu těchto km kontrolovat olej, žádný hulení z vejfuku jsem nepozoroval. No a když jsem v dubnu vytáhnul měrku, byla na suchu. Tak jsem tam zvrhnul 3/4L oleje a na měrce nic. Postupně jsem tam nalil další 2L a hladina byla po vypnutí motoru na konci měrky. Tak jsem dal ruku za vejfuk a mastný kolo, ale nijak nehulila. Tak jsem vypustil olej a vytekly 3L. Tak jsem jí asi dorazil, pán mi nějak pozapoměl při prodeji říct, že papá olej. Tak jsem ji rozebral a na válci ani na gufírkách ventilů nebylo nic extra vidět. Akorát kruhy měly ve válci mezeru 0,9 mm (max. je asi 0,45), stírací mě připadaly zapečený. Proběh sem fórum a rozhodnul jsem se pro výbrus a nový gufera na ventily. A udělal jsem dobrou zkušenost na motoline.cz, za supr peníze jsem měl za 10 dní válec i s origo výbrusovým pístem, čepem a kruhama doma. K tomu jsem vzal neorigo sadu těsnění na vršek motoru a novej olej a filtr zase za supr peníze. Podle toho španělskýho manuálu jsem to dal dohromady a jezdím a zatím dobrý!