globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Simson uprava motoru
18.6.2011 v 23:07
Aho mam sifla s51 enduro a chci zvíšit výkon co nejefektivněji asi dva měsíce stduju jak zvýšit výkon a dozvěděl sem se že veší válec s jiným karbecem je prý nákladná a složitá úprava která moc nepřinese tak jsem se chtěl poradit jestli mi neporadíte nějaký triky třeba jaký karbec s jakým filtrem nebo zvětšit sání nebo něco vyleštit nebo sem četl o klapkách v sáních ale něco co zvedne výkon a ne práce na měsíc a výsledek žádný fakt nechám si poradit díky .
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

18.6.2011 v 23:13 | Nahoru | #1
cože? větší válec že moc nepřinese? tak co teda? 70ccm válec je základ. objem ničím nenahradíš

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

18.6.2011 v 23:18 | Nahoru | #2
Asi tak, 70ccm bude víc než 50 a efektivnější úpravu těžko najdeš.
Z těch stávajících 50ccm žádným leštěním, karbcem apod. nic moc navíc nedostaneš.

(reakce na) Simson uprava motoru

18.6.2011 v 23:20 | Nahoru | #3

Capt.Spaulding píše: cože? větší válec že moc nepřinese? tak co teda? 70ccm válec je základ. objem ničím nenahradíš


přesně tak... ...jen na 70ccm si musíš předělat kartery,pak co třebas bezkontaktní zapálko?,jinej karbec? bo tohletu klikni... ..to je frajeřina,90ccm,viděl jsem i 125ccm ,5ti kvalt,2kanál..to musí mazat...

(reakce na) Simson uprava motoru

18.6.2011 v 23:37 | Nahoru | #4

dva_hrnce píše: Asi tak, 70ccm bude víc než 50 a efektivnější úpravu těžko najdeš.
Z těch stávajících 50ccm žádným leštěním, karbcem apod. nic moc navíc nedostaneš.



Ale třeba polepy s plamenama prej přidaj i 20 koníků
Přesně,jak říká Capt.Spaulding objem ničím nenahradíš ! ! !

Simson uprava motoru

18.6.2011 v 23:41 | Nahoru | #5
..

Naposledy editováno 18.06.2011 23:41:47

Simson uprava motoru

18.6.2011 v 23:52 | Nahoru | #6
Vím že tady kdysi kluci dělali myslím že 7-mi kanálovou úpravu válce. Snižovali a leštili hlavu a celkově zalícovávali vložku s kanálama. Ale už je to dávno.

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

19.6.2011 v 00:10 | Nahoru | #7
jak máš správnej vercajk jde všechno
jinak jak Capt.Spaulding 70ccm je základ
http://www.youtube.com/watch?v=hCAMeV8jO8c
http://www.youtube.com/watch?v=G8IiOzAMIPI

Simson uprava motoru

19.6.2011 v 00:50 | Nahoru | #8
Základ je buď přestavba na 70ccm , nebo alespoň výbrus na 60ccm K tomu výfuk , karbec, težší převod atd... otázka zní , jak moc se s tím chceš hrát a kolik chceš investovat?

Simson uprava motoru

19.6.2011 v 02:49 | Nahoru | #9
Já si teda simáka pamatuju jako neskutečnou raketu nechápu co by se na tom dalo ještě zlepšit Kup radši benzín.

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

19.6.2011 v 06:16 | Nahoru | #10
co mu tady radite takové koniny, hošík má 15 let..ať jezdí na 50 a ne na R1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 07:48 | Nahoru | #11
Než kupovat válec 70ccfm dvoukanál na kterej musíš nechat vyfrézovat kartry kvůli většímu průměru vložky tak radši kup 60ccm 4kanál s kterým dosáhneš většího výkonu. ale určitě začni tím že koupíš nnovou kliku s ojnicií aby ti to vydrželo ty tlaky pak nové ložiska a gufera. pak kup válec, dále karbec nejlépe bing nebo nějakej japoncke prodávaj přímo na simsona. Další možnost je koupit celou sadu je tam klika válec píst kroužky hlava, výfuk, karbec... aplno dalších techto dílu na tu přestavbu na simáka.

(reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 07:51 | Nahoru | #12

Simson uprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2011 v 08:41 | Nahoru | #13
nejjednoduší úprava bez úpravy kartrů(bloku motoru) je ta že to necháš přebrousit na 60 starý válec dobře zajet (cca 600kč) a je to ohromný rozdíl oproti 50 a druhá možnost si vyměnit v motoru řetězové kolečko za větší nebo menší standartně z výroby byla 14 kupíš teď od 12-18 (cca 40kč) ale 50 ti 18 zub neutáhne do kopca ale pojedeš rychleji
ja na 60ccm jedím už 4 roky a nedělám s ním pěkné věci nikdy mě výkon nechyběl v terénu

Naposledy editováno 19.06.2011 08:45:22

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

19.6.2011 v 08:56 | Nahoru | #14
já bych se na to vysral a pořídil výkonější motorku, než srát peníze do tohodle a prakticky zbytečně. Tuzing je na nic.

Naposledy editováno 19.06.2011 08:57:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 11:04 | Nahoru | #15
Harry007> třeba někoho to baví se v tom vrtat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 11:42 | Nahoru | #16
Afesto> šak to já nikomu nevyvracím, jen vím, že to je na úkor životnosti. Navíc autor píše, že nechce aby to trvalo měsíce ta úprava... z čehož já vyvozuju, že ho to asi nebaví se v tom vrtat a že chce mít za málo peněz hodně muziky a to prostě nefunguje. JEdiný čeho se snad dá s úspěchem dosáhnout je zvýšení spotřeby a zkurvení klikovky... ale to je na každým a je to čistě můj názor

Simson uprava motoru

19.6.2011 v 11:51 | Nahoru | #17
dej tam turbo

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

19.6.2011 v 12:19 | Nahoru | #18
Kua kde byly tyhle ůpravy když jsem měl 15
Jen si s tím hraj a buděš si víc všech ůprav vážit a zapojíš i hlavu.A né si tupě nakupovat hned R6 atd....

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

19.6.2011 v 12:32 | Nahoru | #19
Nevím jak přesně to má simák, ale když u originálního válce, který má zaoblené kanálky dolů ke klice, uděláte o 10ccm větší výbrus, tím se kanálky posunou dolů a změní se tím časování válce, tím pádem by to potom chtělo upravit kanálky, nebo-li časování kanálků. U 2T motoru je mnoho úprav, pokud chceš co nejjednoduší variantu, tak větší karbec, uprav to na sání s klapkama(pokud tam není), průchodnější filtr a hlavně ložiska a kliku, vetší kompres, tzn. snížení hlavy, upravení kanálků a nějaký laděný výfuk.

(reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 13:02 | Nahoru | #20
Harry007> tvoje teorie naráží na to že simson nejni jawa spotřeba se o trochu zdvyhne ale nepatrně kdy to má o 10ccm víc klika u 50ccm a 60ccm je uplně totožná karburátor taky na vyber má bud přetryskovat ale nemusí se
vybrus by měl udělat tak nebo tak to hodně pomůže a těch 600kč je podle tobe hodně? navíc vybrus može mět do 2 dne hotovy tak jaky měsíc, a kdy veme kus za kus tak ho má do minuty
nemám rad přemrštěný tuning ale drobné upravy motoru vzhledu na tom nic nejňi ja mám rad úpravy také co vypadají jako by tam byly od výroby nebo nejsou vidět a sou funkční
bys nazval třeba tuning moje upravy na simsonovi ram pod motorem, policajt, otáčkoměr(u starého 6Vnebyl), palubovka z jawy 350 kde ma zapojené kontrolky(světla, dálkové, blinkry,všude sou led diody vysoce svítíve aby to neodebíralo štávu kdy to je stary 6V), kufr, zmenšená rosteč u zadních blinkru, práškovy lak syntretiku popsaný přestříkaný transparentním autolakem - lesk to že je to převrtané na 60 ccm a vyhlazené kanaly bys poznal až bys to nastartoval a zatáhl za plyn

Naposledy editováno 19.06.2011 13:51:16

(reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 13:09 | Nahoru | #21
Chudaro> kanali ti po přebroušení udelají u jakoholi vybrusu a žadné klapky ani fitr pruchozí, ani karburátor nepotřebuje ani ladák(to je nejvetší kravina každy se jich zbavuje co znám co mají simsony si kupily ladak za 600 a prodavají ho za mesíctřeba taky tok ale z kamené prodejny u nas ) ani snížení hlavy jezdím na 60ccm už 4 rokem a ložiska sem tam měl puvodní ješte z vyroby

platí pro 60ccm

ps repas a výměnu všech ložisek a gufer sem dělal loni teklo 1 gufero tak sem to vzal všechno naráz vše ještě původní

Naposledy editováno 19.06.2011 17:09:42

(reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 13:12 | Nahoru | #22
luko850> tak tak aspoň se na tom naučí

Simson uprava motoru

19.6.2011 v 18:41 | Nahoru | #23
Díky lidi za odkazy a komenty ale ja se v tom vrtat umím ale nemám na to prachy asi jak píše afesto že má 60ccm to je asi nejlevnější zvětšení válce a taky na tom nebudu muset dělat generálku každejch pár km

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

19.6.2011 v 18:42 | Nahoru | #24
A jak tady někdo psal že je bezkontaktní zapalko lepší to přinese i výkon ?

(reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 18:58 | Nahoru | #25
Cesnek> 60 stačí bohatě oproti vydřené 50

Naposledy editováno 19.06.2011 19:03:45

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2011 v 19:14 | Nahoru | #26
Třeba takhle jak to mám já

Simson uprava motoru

19.6.2011 v 19:17 | Nahoru | #27
Cesnek> ty už by jsi na Símákoj bezkontaktní zapálko měl mít, a když 60 ccm, sežen si 4 kanálovej válec, výkon je dost podobnej 70 ccm, akorát to chce lepší kliku a karburátor a když to dobře zajedeš tak si myslim že budeš spokojenej

Simson uprava motoru

19.6.2011 v 19:17 | Nahoru | #28
Robinsson> ty bys tu hlavně měl poreferovat co se vrtání v motoru týče!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru

19.6.2011 v 19:37 | Nahoru | #29
Robinsson> a to uz si koupil s tim spesl sánim ?

(reakce na) Simson uprava motoru

20.6.2011 v 00:05 | Nahoru | #30
Cesnek> Ne to je dodělávaná, jak už jsi zminoval, klapka do sání. Jsou tam přidaný nějaký kanály a stávající upravený. Takhle je to celkem běh na dlouhou trať, ale dají se koupit válce už hotové. Třeba od RZT nebo různé metrakity. Zkus si vyhledat na netu RZT, Langtuning, AKF Ale zahučí do toho celkem ranec peněz.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist