Pri cestovani nalozenej a treba ve dvou.
V terenu.
Dalnice.
Vim,ze se to nekde resilo,ale to bylo na starsi modely a tato ma jiny motor a vetsi vykon,tak mne zajima jestli je spotreba cca stejna,nebo bere jeste vic? Dost vazne o ni uvazuju,ale za 8 se mi jezdit proste nechce-v terenu mi je to fuk,ale jde o cestovani.
Diky
Naposledy editováno 23.06.2011 18:44:46
Jinak si sám sobě dávám banána v tomhle fóru, protože diskuse dopadla jako všechny tady.
Tak čus.
Edit: To Hugila> Vtipné. Že ty už sis srknul z té třešňové bečky ?
Naposledy editováno 22.06.2011 13:43:35
1 reakcí na tento příspěvek spotreba KTM 990 Adventure R
1 reakcí na tento příspěvek spotreba KTM 990 Adventure R
Stejně tak neházím do jednoho pytle majitele KTM, že co KTM, to Kokot, co tlačí motorku, jak tvrdí pan banditt...je přece známo, že ne všichni můžou tlačit, protože někteří Každý týden montují.... ...jo, jasné, du si vyměnit čerpadlo a regulátor
cibus> eště sem nesrkal, ale po pohybu na čerstvém vzduchu sem si dal výborný oběd a zazdil to dortem ...teď pomalu trávím, chystám se opět na žebřík...a kecám a kecám a kecám:D
2 reakcí na tento příspěvek spotreba KTM 990 Adventure R
2 reakcí na tento příspěvek spotreba KTM 990 Adventure R
(kokot tlačí motorku)nebylo myšleno na nikoho osobně.To se tak říká,nie? Stejně jako Budeš Mít Velké Výdaje nebo Budeš Muset Wlakem
Asi jste na těch teréních motorkách fakt samí drsňáci,že berete všechno tak vážně.To já nudnej cesťák s kuframa u obchodu a jezdící jen po Praze to myslel s trochou nadsázky...až na toho rušičku,co pořád jen ruší svými radikálními názory ohledně motorek KTM...nejen tady
Jinak já se přiznám,že jsem o 990ce taky přemýšel,než jsem koupil GSA,už jen proto,že je o 100litrů levnější,ale co mě sralo je už zmíněná spotřeba(která je možná vykoupená ostrým motorem,ale kdo to potřebuje na kochací cestování?),dvojitá nádrž(fakt kokotina podle mě),řetěz,sedlo(a pohodlí celkově i co se týče ochrany před větrem)
Takže jediný,co zbylo(pro mě) byly lepší tlumiče(který u GSA vyměním za ohlinsy,takže zase nic),ostřejší motor,kterej stejně nevyužiju a popravdě,kdo z vás jo? a cena...no,a tu jsem prostě oželel.
Já jsem teď spokojenej.Najezdím ročně přes 20tis. a občas i vyjedu z Prahy (mimochodem Pražák nejsem) takže na spotřebě už to znát je.Na to,co jezdím,mě ta motorka absolutně vyhovuje.Neptřebuju 120k,protože nevyužiju ani svejch 100.Nepotřebuju tlumiče WP,protože nejezdím motokros a kdybych měl KTM,tak taky jezdit nebudu a i kdybych jezdil,tak si tady nad tím nebudu honit péro
a stupačky jdou brousit i na tom nudným BMW.Mimochodem táhne víc od spodu,takže na tohle bych řekl,že je ještě lepší.
Jsem spokojenej na max a když vy taky tak OK! aspoň nemaj všichni to samý,ale je potřeba se na to taky umět podívat trochu s nadhledem.Když vyjedete někam,ať v ČR nebo za hranice,co potkáváte nejčastěji?KTM nebo BMW?To si vážně myslíte,že to všichni mají jen kvůli image a že jen ta vaše je ta nejlepší.Že vy jste ti,co si na nic nehrajou a ti co mají tu jedinou správnou cestovní motorku?
Fanoš Rušicka píše: On 5,8 a Off 10 .Na asfaltu jezdím jak důchodce proto tak skvělá spotřeba .
Kuwa nezli...vsici vedi,ze je to obracene...na asfaltu jezdis celkej den za 5,bo nevis o sestce a proto jezdis furt za 10...a v offu 5,8,bo to tlacis,jak duchodce,pac ti to nestartuje,teda minimalne na vysocine...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
banditt píše: Jéééžiš!Tak se zase neposerte...
(kokot tlačí motorku)nebylo myšleno na nikoho osobně.To se tak říká,nie? Stejně jako Budeš Mít Velké Výdaje nebo Budeš Muset Wlakem
Asi jste na těch teréních motorkách fakt samí drsňáci,že berete všechno tak vážně.To já nudnej cesťák s kuframa u obchodu a jezdící jen po Praze to myslel s trochou nadsázky...až na toho rušičku,co pořád jen ruší svými radikálními názory ohledně motorek KTM...nejen tady
Jinak já se přiznám,že jsem o 990ce taky přemýšel,než jsem koupil GSA,už jen proto,že je o 100litrů levnější,ale co mě sralo je už zmíněná spotřeba(která je možná vykoupená ostrým motorem,ale kdo to potřebuje na kochací cestování?),dvojitá nádrž(fakt kokotina podle mě),řetěz,sedlo(a pohodlí celkově i co se týče ochrany před větrem)
Takže jediný,co zbylo(pro mě) byly lepší tlumiče(který u GSA vyměním za ohlinsy,takže zase nic),ostřejší motor,kterej stejně nevyužiju a popravdě,kdo z vás jo? a cena...no,a tu jsem prostě oželel.
Já jsem teď spokojenej.Najezdím ročně přes 20tis. a občas i vyjedu z Prahy (mimochodem Pražák nejsem) takže na spotřebě už to znát je.Na to,co jezdím,mě ta motorka absolutně vyhovuje.Neptřebuju 120k,protože nevyužiju ani svejch 100.Nepotřebuju tlumiče WP,protože nejezdím motokros a kdybych měl KTM,tak taky jezdit nebudu a i kdybych jezdil,tak si tady nad tím nebudu honit péro
a stupačky jdou brousit i na tom nudným BMW.Mimochodem táhne víc od spodu,takže na tohle bych řekl,že je ještě lepší.
Jsem spokojenej na max a když vy taky tak OK! aspoň nemaj všichni to samý,ale je potřeba se na to taky umět podívat trochu s nadhledem.Když vyjedete někam,ať v ČR nebo za hranice,co potkáváte nejčastěji?KTM nebo BMW?To si vážně myslíte,že to všichni mají jen kvůli image a že jen ta vaše je ta nejlepší.Že vy jste ti,co si na nic nehrajou a ti co mají tu jedinou správnou cestovní motorku?
Tak ja nevim...nejdriv vyvolas bitku a pak se chces udobrovat...
Nepotrebujes WP,bo cestujes,ale budes menit za Ohlinse...
Nejsi prazak,ale hrajes´si na nej...
MX nejezdis (to ale nikdo tady) a tak si nehonis pero (no,nevim,jestli zrovna tohle jsem potreboval vedet)
Tak mne napada...nejsi ty pilot Bééé eM Wééé?
Jo a ta cetnost vrtuli v nemecku...to znamena,ze za komancu byla skudka to nejlepsi auto na svete...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
Za Ohlinse budu měnit,protože já si přiznám,že BMW nemá v sérii zdaleka nejlepší tlumiče a do Rumunska a Albánie se to prostě hodí.
Ale přiznáš si ty,že při brždění se ti to potápí jak splávek?Že 21 kolo je na silnici na hovno a to všichni tady jezdíte víc silnici než terén?Že máte sedlo na hovno?Že argumentujete offroadem a výkonem motoru,přitom ta síla nejde na nespevněnou cestu přenést,takže stejně musíš jezdit pomale na volnoběh?
A nemluvím o německu,ale o celkově.To jen potvrzuje tvoji omezenost.Řeknu mimo ČR a tebe napadne jen německo.Tak to sorry teda Mluvil jsem o nadhledu a ten tvůj je teda dost nízko.
Mimochodem,čím si hraju na Pražáka?To by mě fakt zajímalo?Hlavně proč bych to dělal?Si jako myslíš,že jste něco víc,nebo co?
Naposledy editováno 22.06.2011 15:14:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
logicky se klasicka vidle potapi vice,nez ta tvoje jerabova konstrukce...ale kupodivu mi to nijak nevadi...naopak ji ocenim tam,kde asfalt skonci...
no...sice nejak nepozoruji,ze by 21 vpredu byla na silnici nejak na howno,ale zato ta tvoje 19 je na howno vsude a zadek v 17 taky,pac se na to neda koupit ani poradna guma...
sedlo?...no promin,ale na howno spis vypada to tvoje,fakt mi pripomina hajzl vic,nez to moje...
to ze ty nedokazes vyuzit chciplou silu svoji vrtule na asfaltu po zime jeste neznamena,ze jini totez neumi s tak aktivnim motorem,jako ma LC8...(i kdyz tady bych se o sobe asik nezminoval)
moje omezenost je jen moje...ale clovece,nerekl bych,ze nekde jinde,nez v Nemecku jezdi nejak extra vice bmw...ale mozna jenom spatne vidim...
a muj nadhled je zcela urcite vetsi,nez ten tvuj...minimalne tak o 50mm v sedle
nepripadas si jak na piskovisti?
Petr 11 píše: banditt>ja se urazim? to konstatujes,nebo si to prejes?
logicky se klasicka vidle potapi vice,nez ta tvoje jerabova konstrukce...ale kupodivu mi to nijak nevadi...naopak ji ocenim tam,kde asfalt skonci...
no...sice nejak nepozoruji,ze by 21 vpredu byla na silnici nejak na howno,ale zato ta tvoje 19 je na howno vsude a zadek v 17 taky,pac se na to neda koupit ani poradna guma...
sedlo?...no promin,ale na howno spis vypada to tvoje,fakt mi pripomina hajzl vic,nez to moje...
to ze ty nedokazes vyuzit chciplou silu svoji vrtule na asfaltu po zime jeste neznamena,ze jini totez neumi s tak aktivnim motorem,jako ma LC8...(i kdyz tady bych se o sobe asik nezminoval)
moje omezenost je jen moje...ale clovece,nerekl bych,ze nekde jinde,nez v Nemecku jezdi nejak extra vice bmw...ale mozna jenom spatne vidim...
a muj nadhled je zcela urcite vetsi,nez ten tvuj...minimalne tak o 50mm v sedle
nepripadas si jak na piskovisti?
Díky!Tak tohle mluví samo za sebe
Teď si každej soudnej člověk udělá obrázek sám.Hlavně každej,co kdy jel na silnici někdy s 21,s 19 a 17kou předním kolem
Vidím tady někdo chyběl ve fyzice a nebo je už stovky let ze školy,ikdyž tohle je asi spíš otázka logickýho uvažování než školy.
K ostatnímu se už ani vyjadřovat nebudu.
Máš prostě bezchybnou a božskou motorku,co nepotřebuje nic vylepšit(krom toho seznamu věcí od TT,co máš v profilu,že?
Slovo soudnost je pro tebe to samý jako humor-to neznáš!
Tak se měj se svojí samolibostí a snad se někdy projedeš dál než v nejbližším lese!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
banditt píše: kolda> Proč to nevyřešíš mnohem jednodušším způsobem a taky levnějším?
Kup si na GS pořádný tlumiče(třeba Ohlins) a ne Adv.,který jsou taky z výroby finančním kompromisem.
Podle mě je KTM jen mizernej obal na perfektní tlumiče,tak proč nekoupit jenom ty tlumiče a nedát je na nejlepší cestovní mašinu?
No...ted jsi mi to nandal...vyse uvedenym prispevkem jsi vstoupil do diskuse o spotrebe,to jen pro poradek...pak jsi mluvil o nadhledu a vybec jsi nepochopil muj predchozi prispevek.
Timto se omlouvam Hugilovi a jeho teorii...presto se mi chce verit,ze podle jednoho debila nelze soudit vsechny piloty modrobílých.
HOWGH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
banditt píše:
Ale přiznáš si ty,že při brždění se ti to potápí jak splávek?Že 21 kolo je na silnici na hovno a to všichni tady jezdíte víc silnici než terén?
bych si dovolil oponovat , na silnici jezdím minimálně ani nemám silniční pneu, nicmene nemám pocit že by se předek nějak zásadně potápěl , dá se lehce naklikat vidle na silniční charakteristiku
banditt píše: Že máte sedlo na hovno?
sedlo splnuje to co od enduro sedla chci
banditt píše: Že argumentujete offroadem a výkonem motoru,přitom ta síla nejde na nespevněnou cestu přenést,takže stejně musíš jezdit pomale na volnoběh?
přijed se nekdy juknout na závody, na volnoběh rozhodně nejezdíme
ale furt je to o tom že KTM je spíš off a BMW je velmi pohodlný cesťák
a na závěr... kolik ti to žere ?
Naposledy editováno 22.06.2011 17:22:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotreba KTM 990 Adventure R
Petr 11 píše: No...ted jsi mi to nandal...vyse uvedenym prispevkem jsi vstoupil do diskuse o spotrebe,to jen pro poradek...pak jsi mluvil o nadhledu a vybec jsi nepochopil muj predchozi prispevek.
Timto se omlouvam Hugilovi a jeho teorii...presto se mi chce verit,ze podle jednoho debila nelze soudit vsechny piloty modrobílých.
HOWGH
Jistě!Vstoupil.Protože kdyby si nechal GS,tak nemusí řešit spotřebu...ale nečekal jsem,že tohle budu muset někomu vysvětlovat.Seš fakt borec!
Už chápu,proč u cestovní motorky argumentuješ krosovýma rozměrama kol
...prostě pražskej machýrek s KTM,co si o víkendu zajede zvednout ego do lesa a hraje si s 230kg těžkou mašinou na kros
Narostlo ti aspoň brko?...doufám,že jo,protože rozum-nula!...tak aby ses aspoň něčím uživil.
ybrcek píše: přijed se nekdy juknout na závody, na volnoběh rozhodně nejezdíme
ale furt je to o tom že KTM je spíš off a BMW je velmi pohodlný cesťák
a na závěr... kolik ti to žere ?
Jistě.Možná sedlo splňuje to,co od endura chceš.Nic méně pořád se jedná o CESTOVNÍ enduro a to uznej,že na cestování to není to pravý.
Nemusím chodit na závody,ikdyž klidně rád přijdu,abych věděl jak jezdíte,ale já psal o tom,že ten výkon a krouťák nejde přenést v takové míře,jakou nabízí,na nezpevněnej povrch.Tzn.nejezdíš na volnoběh,ale kolo se takřa nonstop protáčí...a k čemu to je?Zábava?Určitě!Machrování?Možná!Efektivita?Vůbec!
Vím,že KTM je víc na off.O tom se tady nikdo snad ani přít nebude,ale jak jsem už psal-především jsou to obě cestovní endura.A od toho si většina lidí slibuje,že budou moct odjet stovky km denně a přitom nebudou unaveni a otráveni a budou se moci plně a uvolněně soustředit na jizdu i po 14ti dnech na moto.A to 990 adventure,R,Dakar a kdo ví,co ještě,prostě není.KTM dělá výborný závodní mašiny.Je to světová špička!...ale tohle?To není zdaleka 100%ní...ikdyž chápu,že to někomu vyhovuje.Jde jen o to,uznat jistý nedostatky a nesrovnalosti se slovem "cestovní" enduro.
jo sorry,ještě jsem zapomněl na tu spotřebu: 5,2 s Tourance a 5,4 s TKC80
Naposledy editováno 22.06.2011 17:50:57
1 reakcí na tento příspěvek spotreba KTM 990 Adventure R
990 je asi poslední skutečný "cestovní enduro" ted jsou in "silniční endura" typu supertenéré a tu bych teda nevzal ani na polnačku bylo by mi toho líto.
100 kobyl na off je dost ale dá se s tím žít :)
Naposledy editováno 22.06.2011 17:51:45
A já na BMW najezdil 40 tisíc km sice na 1150,ale vím o čem píšu.Na tom blbým sedle od KTM se mi mnohem líp cestuje neb je užší a ochrana před větrem??Akorát a to měřím 190cm.No bohudík jezdím na motorce co má koule a né s autobusem kde se řeší kdejaká píčovina aby na vás náhodou netáhlo a nebolela vás prcinka takže by jste radši měli jezdit autem.Na asfaltu si nepotřebuju nic dokazovat,protože stejně jezdím povětšinu roku na špuntech(nemyšleno TKC)tomu říkáte špunty jen vy jezdci BéMWé .Takže kdo je na tom ve finále za ty prachy líp?????No asi mi teda pokud si to nekoupí nějaká Princezna a nezačne si stěžovat,že to má moc koní a topí se tomu tlumiče pak je vše v pořádku.Adventure 990 je bych napsal hotová motorka jak na cestování tak do terénu.Poslal bych ti video jak nejde s 230kg motorkou jezdit motokros a dokonce jsem řídil já takže jde ,ale neumím to nějak vykomplovat až sem.Radši jdu na pivo nebo bych mohl být ještě přesvědčen ke koupi Vrtule .
1 reakcí na tento příspěvek spotreba KTM 990 Adventure R
Nicmene jsem se prave vratil z projizdky zjistil jsem par veci.
-KTM se tolik nepotapi jak se rika,alespon to jde nastavit,bylo tam standartni nastaveni a nepotapelo se to nejak moc vic nez bmw. (pred par lety jsem jsem taky rikal,ze se to potapi.kdyz jsem projel,ale je to proste o nastaveni tlumicu)
-Vubec neni tak nepohodlna jak se rika,ani sedlo u Dakara neni spatny.
-jede jako splasena,je proste sportovnejsi:)
- jezdeni se mi libilo,sice jak ji nemam v ruce tak samozrejme bych potreboval vic casu abych s tim lip zatacel atd.
toliko spokojenost a ted taky nejaka nespokojenost:
-Sice fakt jede,ale nad 130 mi uz helma teda pekne tancuje,asi potrebuju nejaky zvyseni nebo nastavec-mam 192 cm takze uz se mi moc dobre nejelo a byl jsem kolem 160 lehce nejistej,motorka by dal jela jako sportak. Neda se rict ze by uplne plavala,ale neni tak stabilni na silnici v tehle rychlostech jak bmw. Takhle moc nevim jak a kde ten vykon vyuzit Ale rikam,nejsem na tu motorku zvyklej a treba kdyz bude vyssi stetitek a nebude se mi klepat helma,budu to vnimat jinak...
- !!!ta mrcha dost topi,dneska bylo teplo a teda od vejfuku jde az neprijemny vedro to bylo jako na supersportu,ten mi taky takhle topil. Pry Akrapy za 25 tis.pomuzou. No nelibi se ani moc cena a taky nevim jak moc pomuzou? Toto mi vadilo nejvic.
- myslel jsem, ze bude o neco lehci.
Jinak mi nevadilo asi nic a jizda se mi libla.
Spotrebu jsem jaksi nezjistil:) prodejce rikal,o 0,5 liru vic nez BMW,no nevim.Ale hlavni faktor pri rozhodovani to asi nebude:)Jinak ty motrky si jsou preci jen podobny a ne ze ne.kazda trochu jina,ale podobny to je. Idealni motorka stejne neexistuje. KTM i BMW jsou dost dobry motorky,tak se nehadejte
Naposledy editováno 22.06.2011 18:40:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Dotaz KTM 990 Adventure R | MUFIC | 6 | 22.9.2022 v 09:51 MUFIC |
Dotaz KTM 990 Adventure R | MUFIC | 9 | 22.9.2022 v 09:49 MUFIC |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |