Zkusenosti mam s Jawou 250 kyvackou ( 3000 km minimalne, bez papiru od 15ti ), rok ridim auto mam najeto plus minus 8 000 km ( dojizdim do skoly ) zkusenosti s provozem jako takovym nejaky jsou :)
Rozhodl jsem se koupit GS 500E a nebo GPZ 500, co z toho neni podstatne, jsem omezem akorat 25 tisici a 25 KW ( papirove nebo vykonostne ), z duvodu ze jsem za 10 koupil vybavu, a 10 nechavam na prvotni servis a upravicky :)
Zadam Vas timto o radu, jestli pro nebude petikilo at uz priskrceny nebo ne moc velka palba :D :D
Diky za odp. s pozdravem Vasil :P
1 reakcí na tento příspěvek Co vy na to ? :D
za sebe rikam, ze po pul roce jezdeni na GS500E budes presedlavat, protoze budes chtit mit nejakou vykonovou rezervu napr. pri predjizdeni. - z vlastni zkusenosti.
Jsem dvouvalcove zalozenej, tak bych kouknul trebas na monstera 600 atp. (a kecy o drahym servisu si laskave odpuste, pze to je fake )
Necetl jsem vsechny posty, ale jak psal treba Poli46, tak je to vsechno o hlavě.
Tak hodne zdaru a nekup zadnou vránu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vy na to ? :D
Monster je oproti GS někde jinde hlavně podvozkově, ale motorově... ty starý 600, to teda nevím. Je zábavnější, ale tvrdit, že tam budeš mít "rezervu" v tom slova smyslu, jakým to já chápu, tak to ani u jednoho. Dvouválcově jsem taky založenej, ale když jsem měl tu čest s m600, tak jsem se dost podivil, že je tak malej, dá se říct i menší, než GS (rozhodně než kapotovaný).
A vůbec, hlavní je mít to tak trochu v píči přece...
Naposledy editováno 15.06.2011 11:34:26