paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Volnoběh WR 400F ´98
9.6.2011 v 20:40
Zdravim,
po kratke dobe mam dalsi problem. Zahrata motorka mi na volnobeh nedrzi otacky,a chcipa. Tak jsem ,,odborne,, zacal kroutit tim koleckem dole na karburatoru,kterym by se to jakoze ,,melo stelovat,,. Ze jsem to nejspis uchlastal,protoze uz jsem to nenastartoval,o tom se rozepisovat nebudu.Zajima me,
1) Kdyz jakoze kroutim koleckem doprava,tak se deje co?Otacky se zvysujou nebo snizujou?
2) Ma se to stelovat pri nastartovane motorce?
3)Kolik otocek a z jake vychozi pozice,je idealni nastaveni?
4) Kdyz jsem s tim otacel,tak mi prislo ze s otackama se nic nedelo,ale kdyz jsem ,,dotocil,, kolecko uplne doprava,tak se mi plynova rukojet jakoby zasekla.

Mozna staci,kdyz mi vysvetlite jak to mechanicky funguje,a ja z toho vyvodim zavery. To nejak ,,napina,, lanko od plynu,nebo co to presne dela?

1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh WR 400F ´98

10.6.2011 v 00:55 | Nahoru | #1
Tocil jsem tim sroubem ktery je normalne pristupny z boku v dolni casti karburatoru.
To ze jsem to asi uchlastal prosim nepovazujte za problem,to zvladnu
Ma ten volnobeh nejakou funkci na dekompresor? Prislo mi ze motor pri startovani ztraci kompresi kdyz jsem tim sroubem otocil uplne nadoraz.

(reakce na) Volnoběh WR 400F ´98

10.6.2011 v 07:27 | Nahoru | #2
Wanderlei> No určitě když točíš a je jedno jakým šroubem v karburátoru, tak to má vliv na dekompresor .
Pokud tomu rozumíš, jak koza ptrželi, tak to radši svěř někomu, kdo tomu rozumí (každý neumí všechno). Tady máš manuál a pokud to ti nstačí, tak ti s tím na fóru těžko někdo pomůže, zvlášť pokud o tom nemáš ani páru.
Moc tomu nerozumím, tak pokud se pletu, prosím o vlídné opravení . Je to přímý karbec a to, čím jsi točil je jen ovl. pro nastavení volnoběhu - tudíž, pokud si to zatočil ve směru hodinových ručiček, tak je to něco, jako když vezmeš za plyn a přidáš (možná, že se ti i na rukojeti udělala větší vůle. Tím jsi taky otevřel přívod vzduchu do motoru a proto jde lehčeji startovat.
Šroubek bohatosti bude nejspíš někde ze spodu karburátoru pod přírubou mezi karburátorem a motorem a jinak, než krátkým bitem se na něj nedostaneš. Nevím, jak je nastavená v základu, ale vyčteš to z manuálu (většinou 2 a kousek otáčky). Povolením šroubku (stačí třeba o půl otáčky) je směs bohatší a naopak.
Nevím jestli ten karbec nemá třeba i vzdušník, který bys mohl taky seřizovat, ale pochybuju (hledat v manuálu to nebudu). Víc ti k tomu nemá cenu říkat, protože kromě nastavení volnoběžných otáček a bohatosti směsi si stejně nic neuděláš - nastavení hladiny by pro tebe bylo asi moc náročný. Ideálně je karbec vyndat, vyčistit, provést základní nastavení a šup s ním zpátky. Polovičatý věci stojí za prd.
Pokud ti to nedrží volnoběh až po ohřátí, může to být i spousta jiných věcí, např. malá ventilová vůle, malá komprese, u KLX to dělá i střihlý pero na altíku, ....
Doporučuju nastavit volnoběžnou trysku na základ nebo jen třeba o 1/4 ot. povolit a to "kolečko", cos zatočil úplně do prava zase povolit a zatočit jen na dotek k ovládání šoupátka - to musíš vidět nebo cítit, když se podíváš tam, kde jsou na karburátoru ovl. lanka, nastartovat studený na sytič a po ohřátí doladit volnoběh. Pokud se problému nezbavíš, dovez to někomu, kdo tomu rozumí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F XT_600 4 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf
Trysky karbecu keihin fcr Yamaha WR 400F Bartwr400 5 3.3.2020 v 20:29 willypraha
yamaha wr400f Yamaha WR 400F Pida7777 3 4.7.2018 v 19:24 Pida7777
Převoz motorky Yamaha WR 400F Beauty 13 26.5.2018 v 09:05 Zed44
WR400 karburátor Yamaha WR 400F Martinzpekla 5 21.5.2018 v 12:06 mutagen


TOPlist