1 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
Fííla píše: Stříkačka je hlavně kvůli emisím.V americe se stále do motorek dává karburátor například kawasaki klx 250 klr 650 takže nejen do malých objemů.Jde hodně o nastavení ŘJ, ale karburátor má větší výkon.Motor má nejvyšší výkom zhruba když je součinitel přebytku vzduchu 0,9 a to stříkačka nedopustí aby byla směs tak bohatá protože dělá okolo 1(0,98 - 1,02).Jak tu někdo řikal stříkačka ti vydrží celou dobu životnosti motocyklu tomu věřím, protože dneska se motorky dělají super výkonné na úkor životnosti.Máme doma Harleye z roku 1929 a moc rád bych chtěl vidět byť jen za 50 let dnešní motocykl.
hele zaprve si vytahl docela stare vlakno, kde uz vicemene bylo vse receno a prihodil si kupu dalsich nesmyslu. treba to ze strikacka neda tak bohatou smes .. respektive ze strikacky jedou kolem lambda=1, strikacka je levnejsi na vyrobu, na servis, na serizeni.. nasledne i vse okolo je jednodussi (pro cloveka co to umi a ma vybaveni) pro typicky garazisty co se v tom vic vrtaj nez jezdej je samo lepsi karbec, ale lidi co dneska jezdi na 10+let stary karbecovy motorce a delaj servis sami uz moc neni...
co se tyka toho HD z roku 29... tak tam neni nic zazracnyho, proti dnesnim motorkam tam neni zvlastni provedeni ani materialy, kdyz bude clovek jezdit v klidu a stejny km jako na tom HD.. tak nakej povedenejsi japonec prezije to HD nekolikrat...