1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
A třeba konkrétně u Varana šla spotřeba s montáží stříkačky rapidně dolů.
Každý systém je poruchový a každý má své výhody i nevýhody.Ale většinou lepší systém nahradí ten horší,tak jak je to s karbecem.Ten už dnes nemontují pomale ani do číňanů.
Osobně proti karbecu nic nemám,ale stříkačka je prostě lepší.
Anti píše: Jurawood> Pokud vím,tak stříkačky mívají čidlo podtlaku v secím potrubí,a některé i v airboxu.Takové si hravě poradí s více průchozím filtrem a určitě mohou suplovat tu tvou "váhu vzduchu".Stříkačka díky čidlům dokáže směs řídit,karburátor ne.Tím je to pro mne evidentní.
Muzes mi vysvetlit jak?
Pokud je mi znamo, tak to cos popsal je tzv. speed density system rizeni spalovani, ktery spoleha na MAP a opravdu je standartne pouzivan v motorkach.
Jedna se ale o open loop system ktery na zaklade rozdilu tlaku a teploty dedukuje mass flow z lookup tabulky. Jedna se jen o nahradu mass flow sensoru (MAF). Navic se tato metoda pouziva jen v omezenem rozpeti otacek, dale nastupuje fixni alpha-n mapa.
Proc bychom jinak vsichni davali piggy back jednotky??
Takze prosim o vysvetleni, jak si tento system muze poradit s vice pruchozim filtrem a suplovat vahu vzduchu?