2 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
Karbec se musí synchronizovat, stříkačka ne..
Stříkačka je bezúdržbová..
Už jen z principu kontrukce si ŘJ neustále hlídá ideální složení směsi, navíc paralelně s tím přenastavuje vyhledem k jízdnímu režimu předstih...
Nevidím žádný objektivní důvod vyšší spotřeby, když je stříkačka efektivnější.
Karbec má o 20Nm menší krouťák..
Chlapi to myslíte opravdu vážně tohle?
Naposledy editováno 06.06.2011 16:48:04
Jurawood píše: Karbec o 2 litry nižší spotřeba.
Karbec se musí synchronizovat, stříkačka ne..
Stříkačka je bezúdržbová..
Už jen z principu kontrukce si ŘJ neustále hlídá ideální složení směsi, navíc paralelně s tím přenastavuje vyhledem k jízdnímu režimu předstih...
Nevidím žádný objektivní důvod vyšší spotřeby, když je stříkačka efektivnější.
Karbec má o 20Nm menší krouťák..
Chlapi to myslíte opravdu vážně tohle?
Ustříkaček se taky dělaj synchronizace klapek sání, ale menší rozštelovanost nemá tak velkej vliv na chod motoru...