globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: OMV - Carrera 100
Včera jsem natankoval na OMV Carreru 100 a vyrazil na vyjížďku. Už během jízdy na stejnoplyn v obci jsem cítil výrazné pocukávání motoru (jak když vám dochází benzín). No a při dojezdu na neutrál mi asi 2x chcípla.
A teď dotaz,je to palivem??? Nikdy mi to nedělalo (ale neměl jsem předtím výfuk Leo Vince).
A další věc je ta,že mi toto stejné udělalo 2x s autem. Natankuju a pak Mazda nedrží volnoběh na křižovatkách, otáčky padají a motor zdechá. Ovšem na druhý den už auto jede bez problémů.
Na OMV jsem je zajel upozornit,že mají špatné palivo,ale byl jsem ujištěn,že mají všechny kontroly na paliva v pořádku.
Tak kde je zakopanej pes??

OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 16:56 | Nahoru | #31
U atmosférického motoru je výkon dán pouze objemem, kompresním poměrem a otáčkami. Jiná cesta k výkonu nevede (přesněji přídávání paliva nikam nevede, protože není k dispozici kyslík). Pak je tady turbo a N2O. N2O se teplem snadno rozkládá a uvolňuje kyslík, který se spalováním váže na palivo (tedy uhlík).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 16:59 | Nahoru | #32

Ozzy_ píše: Ja myslim ze problem modernich motorek je ze TO kazdej ladi misto aby se naucil jezdit Cest vyjimkam



Jasný že bych raději jezdil. Musím ale trčet v práci

Sakra, jak bych si zajjjeeezzdiiillllll

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 17:01 | Nahoru | #33

joro píše: Jasný že bych raději jezdil. Musím ale trčet v práci

Sakra, jak bych si zajjjeeezzdiiillllll



Ceeeece ja dneska ani ne Myslim az zas tak zejtra:

OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 17:02 | Nahoru | #34
Já tankuju na OMW Carreru 95 nebo 100 a se stovkou je rychlejší odezva na plyn, lepší starty a i to víc tahá. S Carrerou 95 jsem měl dokonce i nižší spotřebu, než s normálním naturalem 95(cesta na okruh do Brna po dálnici 150-190, patnáctiminutovka v Brně a stejným tempem zpátky - 5,8 l/100km). U Carrery 100 jsem spotřebu neměřil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 17:24 | Nahoru | #35

Ozzy_ píše: Ceeeece ja dneska ani ne Myslim az zas tak zejtra:



Dnes 600km ? Zááávist... Ba ne, přej, a bude ti přáno!

Naposledy editováno 03.06.2011 17:24:38

OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 18:09 | Nahoru | #36
Mezi N95 a Carrerou 100 je rozdíl 1 kč ( aspoň tady ), takže když si vezmu nádrž = 17 litrů = rozdíl 17 korun, tak to je zanedbatelné... Tak proč to tam nelít. Já tankuju většinou OMV, mám ji u baráku a nikdy žádný problém... Akorát jsem asi 200 metrů od čerpačky hépl

OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 18:36 | Nahoru | #37
OMV Carreru 100, jsem občas taky vzal. Nikdy žádnej problém, bohužel za ty prachy nikdy ani nic lepšího . Laďáky mám a bezproblému. Stačí 95ka a jede se!!!

(reakce na) OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 19:11 | Nahoru | #38

joro píše: Dnes 600km ? Zááávist... Ba ne, přej, a bude ti přáno!



Uz vcera Celkem sichta ale super svezeni

1 reakcí na tento příspěvek OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 23:19 | Nahoru | #39
Když už se tu tak bavíme o palivech, co E85? nevím teď přesně od jakého výrobce (prodejce) to je, ale vím že ji mají v Přerově. Víte o tom něco? Má daleko menší cenu a tak se ptám jestli to uškodí nebo ne, jestli moto bude mít větší spotřebu nebo ne atd.. Dik ;)

(reakce na) OMV - Carrera 100

3.6.2011 v 23:21 | Nahoru | #40
TreWoR> E85..

osobně bych to do moto nelil..

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 00:15 | Nahoru | #41

PetrSV píše: to sice jo ale do aut a motorek s běžným motorem tyto paliva zkrátka nepatří...



To jestli patří či nepatří sem neřešil, jen sem reagoval na to že si myslí že 100 oktanovej benzín je jen reklamní tah.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 00:18 | Nahoru | #42

dva_hrnce píše: můžu potvrdit, s vervou se zvedla maximálka cebra o 3km/h



a seš si jistej že ses jen dobře nevysral??

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 00:21 | Nahoru | #43

OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 00:53 | Nahoru | #44
to ja obcas natankuju 98 oktanu a opravdu to jede o neco lip , a vyzkousel sem i ten jejich biolih E85 ale na tuhle sracku se me xj6 ponekud kucka a obcas si mam pocit chce strelit do vejfuku takze to tam nelejte ! ! !

OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 01:10 | Nahoru | #45
v aute o litr mensi spotreba dle pocitaca v moto nevim problemy nemam penize chuj snema.......... ve fiatku Maluchu maximalka dle tacha o 7Km vyssi..... z motoru malem letaly srubky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 10:13 | Nahoru | #46

Paine píše: No trochu sem o tom něco přečetl a pokud sem to správně pochopil, tak benzín tak jak se vyloučí jako odpad při výrobě nafty z ropy, tak má v základu cca 85 oktanů, ale různejma přísadama se pak dělá 91 a 95, ale vše nad 98 oktanů je honěný aditivama, takže ano 100 oktanů normálka existuje, jestli najdu ten článek tak ho sem hodím.



Ahoj tohle si přečti a možná pochopíš jakou blbost vlastně děláš když kupuješ to co kupuješ
Testy vysokooktanových paliv

Naposledy editováno 04.06.2011 10:13:49

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 10:20 | Nahoru | #47

Pro_man píše: Ahoj tohle si přečti a možná pochopíš jakou blbost vlastně děláš když kupuješ to co kupuješ
Testy vysokooktanových paliv



Je TO zbytecny, "VONI" to cejtej !

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 11:31 | Nahoru | #48

MMirek7 píše: Verva 100, Carera 100...a na stojanu nad pistolí je napsáno N98



Včera sem se díval .. na benzině Verva 100 - BA-98, ale Carrera má BA-100

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 11:43 | Nahoru | #49

vegas píše: 1, Nikde není psané, že např. OMW Carrera 100 = 100 oktanů. Má jich pouze 98. Ta stovka je jen obchodní název nic neříkající o oktanech.

2, Občas tyto prémiové paliva tankuju, ale ne z duvodů počtu oktanů a cetanů u nafty, ale z důvodu lepších přísad, které čistí, mažou, ochraňují určité části motoru.

Z toho důvodu se může stát, že motor občas zakucká, když jim projdou odstraněné nečistoty.


To jsem chtěl slyšet

OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 11:48 | Nahoru | #50
Netankuji kvůli zvýšení výkonu,ale kvůli těm přísadám do motoru.
Jinak tankuji cokoliv,ale když můžu vzít 98 nebo 100,tak těch 20kč obětuji.
Na druhou stranu musím říct,že jim všude přítomnost toho prémiová paliva ve stojanu "nežeru"

OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 17:00 | Nahoru | #51
Mě by spíš zajímalo jak je to s těmi novými palivy Shell FuelSave

Shell FuelSave

Naposledy editováno 04.06.2011 17:02:05

2 reakcí na tento příspěvek OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 17:59 | Nahoru | #52
Tankuju prakticky vyhradne Carreru 100 ci VPower a at se rika kdo chce, Hornet mi proste jede lepe, lepe starnuje, drzi otacky, jde za plynem, ... Kdyz tam nekdy musim dat beznej N95, tak je neopak citit, ze se motoru tolik za otackama nechce.
Je to o aditivech a pri cene o korunu ci dve vyssi nez bezne N95 mi to zilu netrha a hlavne, kdyz jsou ruzny slevove programy, kdy diky tomu casto tankuju Carreru 100 za cenu bezneho N95. Jen skoda, ze nejblizsi OMV cerpacku mam cca 35km daleko A v Nachode jsou hned dve Shellky par kilaku od sebe ...

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 21:13 | Nahoru | #53
No já párkrát nalil do Falca 100 VPR Shell a byl to celkem rozdíl. Víc to letělo za plynem víc to rvalo odspod až k omezovači. Řetěz s ním kolem podtočených 3tisíc ot. nemlátil do kyvky a reakce moto na otočení heftem byla bezprostřednější - ostřejší - naléhavější. Natankoval sem to asi 5x namísto 95ky a rozdíl byl vždycky poznat. A neřekl bych že to bylo větrem v zádech nebo extravysráním.
Falco bylo osazeno K&N filtrem, laďáky Viper. Ale ikdyž to s čipem Arrow vyhladilo propad ve výkonu, nebylo to zřejmě úpně ono a kvalitnější benzín byl poznat. Na GSX-Ru k6 přechod z 95 na 98oktan LUK oilu nepostřehnutelný, jen že stojí méně něž 95ka VPR Shell. Do auta beru předepsanou 98, ale v porovnání s 95kou je to taky bez rozdílu, opět jen je levnější než 95 VPR Shell a pro dobrý pocit že tam leju co tam patří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 22:04 | Nahoru | #54

LukynF. píše: Tankuju prakticky vyhradne Carreru 100 ci VPower a at se rika kdo chce, Hornet mi proste jede lepe, lepe starnuje, drzi otacky, jde za plynem, ... Kdyz tam nekdy musim dat beznej N95, tak je neopak citit, ze se motoru tolik za otackama nechce.
Je to o aditivech a pri cene o korunu ci dve vyssi nez bezne N95 mi to zilu netrha a hlavne, kdyz jsou ruzny slevove programy, kdy diky tomu casto tankuju Carreru 100 za cenu bezneho N95. Jen skoda, ze nejblizsi OMV cerpacku mam cca 35km daleko A v Nachode jsou hned dve Shellky par kilaku od sebe ...



co to je za pí... že ti líp startuje motor a drží otáčky když tam naliješ lepší palivo. Moto mi chytá na škrtnutí a otáčky se ani nehnou i kdybych měl nastartováno třeba hodinu, přece kvůli tomu tam nebudu lít dražší benzín Bych se vsadil, kdyby si něvěděl co máš v nádrži, že to nepoznáš....

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 22:31 | Nahoru | #55

PetrSV píše: co to je za pí... že ti líp startuje motor a drží otáčky když tam naliješ lepší palivo. Moto mi chytá na škrtnutí a otáčky se ani nehnou i kdybych měl nastartováno třeba hodinu, přece kvůli tomu tam nebudu lít dražší benzín Bych se vsadil, kdyby si něvěděl co máš v nádrži, že to nepoznáš....


Moje řeč!!! Chlapi zajděte si FAQ CIMBU Nejzajímavější do diskuse je bod 25. CIMBU je firma (zkušený pán mr. Cimbu) zabývající se dlouho laděním koncernových motorů VW, a závodních motorů. Není povolanějšího a znalejšího člověka na vylepšení výkonu než je on...Mimochodem v každém výčtu kvalitních čerpacích stanic vždy chybí zrovna SHELL a není to náhoda...

OMV - Carrera 100

Skvělá odpověď, děkuji! 4.6.2011 v 22:34 | Nahoru | #56
25. Benzin 98 oktanů ano, či ne?

Někteří výrobci automobilů doporučují či přímo nakazují tankovat do vozů s benzinovými motory palivo BA 98 oktanů. Zpravidla se jedná o vysoce výkonné modely, poslední dobou díky downsizingu (zmenšování objemů) se to začíná týkat i modelů, kde nebylo toto palivo vyžadováno. Větší oktanové číslo benzinu v praxi znamená, že pokud je palivo v pořádku, je daný motor méně náchylný na detonační spalování, které zvětšuje zatížení ložisek klikového ústrojí a zvyšuje teplotu spalovacího prostoru. U starších modelů Škoda laici při detonačním spalování říkali že „klepají ventily“, ve skutečnosti se díky enormním nárůstům tlaku ve spalovacím prostoru prakticky prohýbal celý odlitek hlavy motoru doprovázený tímto charakteristickým zvukem.
Výše jsem napsal, že „pokud je palivo v pořádku“. Dle mých osobních, opravdu draze zaplacených zkušeností, je problém v tom, že na území ČR má málokteré palivo s deklarovanými 98 a více oktany skutečně tuto kvalitu. Vzhledem k tomu, že je o cca 3 – 4 Kč dražší, málokdo ho tankuje. Přísada zajišťující OČ je však velmi těkavá, takže palivo s malou výtočí v tancích u benzinových stanic i ve velkoskladech stárne. Dle mých osobních zkušeností s automobilem Subaru Impreza STI, který je na správnou kvalitu paliva hodně citlivý, mnohdy nedosahuje u nás palivo s OČ 98 a výše ani kvalit BA 95, které má naopak u kvalitních ČS běžně hodnoty 96 – 97 oktanů. V průběhu své diagnostické praxe jsem už několik automobilů natankovaných palivem 98 oktanů „spravil“ aplikací přípravku na zvýšení oktanového čísla. Doporučuji tedy tankovat běžný BA 95 u kvalitních ČS a aplikovat „Octanebuster“ neboli zvyšovač oktanového čísla. Tento přípravek seženete u dobrých prodejců, nebo na velkých ČS v oddělení malých záhadných lahviček. Čtěte pozorně příbalový leták nalepený na zadní části přípravku. Rozhodně nic nezkazíte ani čtvrtletní aplikací „Čističe palivové soustavy“. Oba přípravky vyrábí např. Liqui Moly, Sonax, STP, Golden Eagle atd., cena se pohybuje za stejný přípravek od 120 do 160 Kč.

--------------------------------------------------------------------------------

26. Slyšel jsem, že motory TDI CR jsou náchylnější na používanou naftu než motory předchozí generace TDI PD. U jakých čerpacích stanic mám motorovou naftu tankovat a vyplatí se používat vysoce aktivovanou naftu s cetanovým číslem 60?

Tlak až 250 MPa (2 500 barů) se u motorů TDI PD vytvářel přímo v PD elementu, kde pístek ovládaný vačkovým hřídelem stlačoval motorovou naftu prakticky přímo do spalovacího prostoru. Oproti tomu se tlak až 180 MPa (1 800 barů) systému TDI CR vytváří v rotačním jedno pístovém čerpadle a k jednotlivým vstřikům je veden přes tlakový zásobník (rail) trubičkami.
Pístek rotačního čerpadla je prakticky mazán jen naftou, takže je tak závislý na její mazací schopnosti. Velmi nebezpečnou může být i kavitace, při těchto tlacích může díky příměsím v naftě docházet k lokálním varům na povrchu pístku čerpadla a tím vytrháváním drobných částeček jeho materiálu z povrchu. Protože tento jeden pístek zásobuje prakticky všechny čtyři válce (u TDI PD je vždy jeden PD element na válec), jsou nároky na něj podstatně vyšší a tento systém je dle zkušeností po skončení záruky obecně poruchovější.
Vzhledem k prakticky stejné úrovni vnitřního hluku se mi jeví tento moment jako hlavní důvod, proč byl tento systém do koncernových motorů zaveden. Motorová nafta pro motory TDI CR by měla splňovat normu dle DIN EN 590.
Z výše uvedených důvodů doporučujeme do těchto moderních motorů naftu tankovat u značkových čerpacích stanic, jako jsou Benzina, OMV, Agip, Euro–oil, Paramo či Slovnaft. Pokud vám v tomto výčtu chybí ještě jedna známá značka, tak nechybí, nezapomněl jsem na ni. Na rozdíl od vysokooktanových benzínů, jejichž kvalita je velmi kolísavá je dobré tankovat NM s cetanovým číslem 60, motor s ní má klidnější a tišší chod a cca o 0,5 l/100 km nižší spotřebu. Podobných výsledků však dosáhnete i při tankování běžné nafty u výše uvedených čerpacích stanic s její dodatečnou aditivací speciálními přísadami na zvýšení cetanového čísla. Ve srovnání s NM 60 ušetříte již při tankování a takto upravená běžná nafta se chová prakticky stejně.

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 22:34 | Nahoru | #57

petr_guss píše: tohle se netankuje ani do ferrari, je to stejně jen reklamní tah, protože 100 oktanů žádnej benzín mít nemůže (maximálně 98 oktanů)...

Proč by nemohl čistě teoreticky?

OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 23:04 | Nahoru | #58

2 reakcí na tento příspěvek OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 23:06 | Nahoru | #59
90% motorů jsou optimalizovány pro N95, používáním jiného paliva než doporučeného měníš veškeré vlastnosti ři práci motoru, (tlaky, teplota, pnutí, roztažnost, odpory, prostě všechny fizikální veličiny ať kladně či záporně) a to vše má vliv na průběh, chování a životnost motoru. Požíváním vysokooktanového paliva to dřív nebo později odděláš minimálně na ventylech. Pro N98 jsou uzpůsobeny třeba BMW.

(reakce na) OMV - Carrera 100

4.6.2011 v 23:33 | Nahoru | #60
b.dobrev> Zas to samé, co je tu už tisíckrát omleté. Že má palivo vyšší odolnost proti samovznícení, než je pro danný stroj předepsaný ničemu nevadí. Jen jsou to vyhozený prachy. Tohle platí pro benzínovej motor, u dieslu to s cetanovým číslem tak jednoduché není. Ono cetanové číslo taky kvantifikuje úplně jinou vlastnost než oktanové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N zero1724 2 23.10.2023 v 08:31 zero1724
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal
Nádrž Yamaha FZ6 N RTSbike 10 30.7.2023 v 08:15 RTSbike
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N RTSbike 52 24.7.2023 v 14:43 smap
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... Sicco 16 1.7.2023 v 20:42 Střapoč


TOPlist