globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: realne dobijeni aku
2.6.2011 v 11:08
Ahoj vsem.
Chtel bych si overit dobijeci proud a napeti u nekoho,kdo to nedavno meril a am treba v pameti.davam do poradku trochu elektriku po praseti predemnou:)Nechci tabulkove udaje,ale trochu realitu.Jelikoz mam neorigo regulator 6-ti vyvodovy(typ mam nekde..),ale funkcni.Je tak zpetna vazba(ten 6ty vyvod),ktera byla zapojena tak,ze nekdo pouzil pres 12V/21W zarovku a pripojil ji na "+" bat.Klasicky by mel byt zapojen ke spinacce,hlidat ubytek napeti/ztraty a dorovnavat rozdil napeti.
Vyhodil jsem zarovku a zapojil ho jak by mel byt.Napeti mam kolem 14,4V.Po zapnuti svetel,spadne o 1V a hned to dorovna.Porad drzi kolem 14,5V.No,nevim,jetli to neni,moc.V zasade to nijak nevadi.Muz u LED blinkru,ale tam dam proudovy regulator.

Diky za 1-2 typy.Pripadne pokud nekdo meril i dobijeci proud/budu rad.
diky
Digi

1 reakcí na tento příspěvek realne dobijeni aku

2.6.2011 v 11:27 | Nahoru | #1
Napětí kolem 14,5 je v pořádku. Proud dobíjení bude záležet na stavu baterie a zapnutých světlech atd. Pokud je napětí i se světly 14,5V je to OK.

E: pokud by nestačil proud dobíjení, nebylo by ani dostatečné napětí.. takže proud řešit nemusíš.

Naposledy editováno 02.06.2011 11:37:05

1 reakcí na tento příspěvek realne dobijeni aku

2.6.2011 v 11:44 | Nahoru | #2
napeti je trosku vyssi, ideal je spis kolem tech 14,1 ale i tak je to OK.. ono taky kdovi co ti meri multimetr:)

proud je zavislej od napeti baterky - je tam napetova regulace co drzi tech 14V... tzn kdyz budes mit baterku vybitou tak to do ni bude rezat max proudem co dokaze altik dat (on bude mit kolem 200-300W takze nic moc), pokud bude nabita netece tam skoro nic...

ty blinkry budou mit odpory navrzeny +- autobus, takze tech par desetin voltu navic nicemu nebude vadit...

(reakce na) realne dobijeni aku

2.6.2011 v 12:22 | Nahoru | #3
assassin> Většina regulátorů je nastavena na 14,5 V.

(reakce na) realne dobijeni aku

2.6.2011 v 13:47 | Nahoru | #4
Danielos>On byl totiz ohorelej a rozteklej konektor od regulatoru,jelikoz ten ten ocasek predemnou brutalne nabastlil a ja se toho hned nevsiml.Bylo to pod lepenkou.Visely upaleny 1-2draty od civky altiku.Divil jsem se,ze to jelo,ale zacal jsem to resit v okamziku,kdyz spatne startovala a odesla baterka(nesla poradne uz dobit,stari a tak).Takze dobijeni bylo tak na hrane a nemluve o tom ostatnim.Odesly me 2LEDky v blinkru pomerne hned v serii,takze jsem je vymenil...U tech LEDek to muze byt problem.Zdroj proudu je pohoda.Zapojis do serie s blinkrama neresis napeti.
To napeti se drzi na tech 14,5V porad,bez ohledu na otckach a na zapnutych vecech kolem,takze reguluje dobre.

diky za konzultaci a kontrolu
Digi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist