globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Conti VS Dunlop
 
1.6.2011 v 20:44
Zdar všem.Nemůžu se rozhodnout,jakou sadu pneu pořídit na svojí TDM.Mám dva jasný kandidáty.Continental Continental Road attack 2 a Dunlop Sportmax Roadsmart.O Dunlopech čtu samý kladný hodnocení,co jsem pročítal forum ale Contíky jsou relativní novinka proti Dunlopům z roku 2008.O těch Contíkách se toho tolik nepíše...Jezdí je někdo?Předem díky za každej tip


Naposledy editováno 01.06.2011 20:44:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 19:20 | Nahoru | #31
Dalos76> No já neradil jít do BT 016 ale doporučoval jsem se kouknout po nabídce Bridgestone. Jinak je jasné, že nové gumy vždy převálcují ty minulé. Jinak ty ceny nemusí být o tolik vyšší. Zrovna 021 je dnes k dostání za solidní cenu...

dvousměsová:
Bridgestone BT 021 Battlax 180/55 ZR17 Cena vč.DPH 1ks: 2 795 Kč
a podle všeho nová a lepší než BT 021:
Bridgestone BT 023 Battlax 180/55 ZR17 Cena vč.DPH 1ks: 3 220 Kč

(bez linku = bez reklamy)

Dalos76 ... díky za upřesnění...

Naposledy editováno 03.06.2011 20:20:15

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 21:14 | Nahoru | #32
No po přečtení dalších reakcí jsem ty Conti docela zavrhl,protože když už kupuju novou dražší sadu,tak chci taky nějakej ten nájezd což maj ty Conti nejhorší...Asi připlatím pár stovek popřemejšlím mezi Bridgestone a Michelin...Každej názor dobrej...

(reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #33
V2.forever> s Pilot Roadama chybu určitě neuděláš

(reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 21:39 | Nahoru | #34

Dalos76 píše: Nechci se tě dotknout, ale asi máš problém s porozuměním psanému textu.
Řeší se tu gumy spadající do segmentu CESTOVNĚ sportovních, do něhož Bridgestone umístil BT021, potažmo novou BT023. TO je skutečně slušná guma, zejména má velký nájezd. Ale taky je dražší, to si každý musí spočítat sám.

Ohledně tebou zmiňované BT016 vs Qualifier - není se čemu divit. Qualifier 1. generace je stará výběhová guma, která se s modernější konkurencí nemůže měřit.
BT016 se ale zase nemůže měřit vlastnostmi se svými souputníky od konkurence, jako je Dunlop SportSmart, či dokonce Conti SportAttack (a to je co říct, protože Continental opravdu není znám jako výrobce dobrých sportovních gum). BT016 je obecně velmi NEdobrá guma a tak se nedivím, že si ji Yamaha vybrala jako nástupce Qualifieru 1. generace (informace poskytnutá tebou) - zdá se že kluci Yamaháčtí dostali neodolatelnou cenovou nabídku, aby BT vyprázdnilo sklady



Do puntiku souhlas.

(reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 21:41 | Nahoru | #35
V2.forever> sto lidí sto názorů, já mám na zr-7 road attack 2, na zadku najetejch 6-7 tisíc a sou tak v půlce. s přilnavostí sem neměl nikdy problém, gumu mám sjetou na hranu. až doslouží, koupím si ji znovu. ale dokážu pochopit, že když tuhle cestovní gumu obuje nějakej střelec na šestkovým sportu, že asi dvakrát nadšenej nebude, nicméně mě na turistický vyjížďky s občasným zablbnutím v zatáčkách naprosto vyhovuje

Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 22:41 | Nahoru | #36
Nevím, já měl kdysi na B12 obutý ty RoadAttacky a horší gumy jsem snad nikdy neměl, zadní dala 18tkm a ještě tam byl 1mm vzorku, ale předek byl úplně na hovno, při brždění ustřeloval, pískal, no nájezd pěknej, ale střelba se na tom jet nedala, proto taky tolik najely . Pak jsem je z hlediska bezpečnosti daroval kámošovi na street řádění, a ten na nich dal ještě 3 tréninkový víkendy(prej lepší drifty jiný gumy neuměj ). Ale teď jezdím už potřetí RaceAttack Street a nemůžu si stěžovat, držej jak přibitý a najedu na nich cca 5tkm, předek o 2tkm více, to samý Race Attack Comp. Endurance, takže se mi nezdá, že by Conti vyráběl jen špatný gumy, spíš jsou stroje na který bych je vůbec nedal, dávat na cesťáka sportovní gumu je zbytečnost pokud tomu nepřizpůsobí někdo styl jízdy, kámoš na VFR750 měl RA Street a nemohl si je vynachválit jak držej(jezdil na tom furt kolena) a druhý s VFR800 na ně nadával jak mizej(jezdil dálnice a zatáčky projížděl rovně). Jinak Motion, Force atd... jsou fakt na pytel, ale co by jste chtěli za ty prachy, že

Conti VS Dunlop

4.6.2011 v 02:52 | Nahoru | #37
Tos zrovna tam ty road attacky 2 mam, oproti puvodnimu macadamu je to pokrok (ale co nejni), jinak tezko rict, rekneme tak 6 tisic najeto a pocit sucha a bezpeci v naklonu zrovna nemam.

Myslim ze jednim z tahaku u nich bylo, ze je to jednosmes s nejakou ficurou ktera to upravuje (porovitost?) prubezne do meka smerem k hrane + ze jsou okamzite ready bez mastnoty na povrchu. Fine vecicka, asik.

Najezd: tipuju tak 9 max 10 zadek da (to fakt taham z prstu), ale cekal bych trocha jiny prubeh, po tech sesti kkm se mi docela plosti prostredek, vic nez bych cekal (zas myslenka, s tim asfaltem v okoli kdy nez dojedu k zatace s trocha povrchem a nedej boze bez sterku )

Koleno: jde, ale to sucho a bezpeci, tezko soudit, ja ne.

PS: sem prumerny asfaltomrdal, nemam prehnane naroky na drzeni v zatacce ale rad to pokousim.

Resume za me: neni to spatna guma, letos jeste prikoupim zadek at dojedu sadu, ale pak zkusim jinou cestovne/sport, tipuju ze musi existovat neco lepsiho

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

4.6.2011 v 08:49 | Nahoru | #38
mám Road smarty na fazerovi.. Co se týče vlastností, tak dobré, studené trochu kloužou.. A nájezd, těžko říct, když sem koupil, tak předek vypadal téměř na výměnu, najel jsem ještě asi 3000 km.. Zadek byl novej a docela dost ubývá.. odhaduju to na nájezd kolem 7000.. což si myslím při mém stylu ježdění není moc.. chci teď zkusit PR2 nebo 3..

Conti VS Dunlop

4.6.2011 v 09:12 | Nahoru | #39
Poslední 3 sady jsem měl na 2V 650 vždy Dunlop, 2x D220 - zadek nikdy nepřežil 6000 km, 1x D208 - sotva 5000km, teď mám prvních necelých 1000km na nových ContiRoadAttack (na předku 1 - na zadku 2) a přes varování známých sedí překvapivě dobře a to se s tím v zatáčkách moc neseru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

4.6.2011 v 09:22 | Nahoru | #40
V2.forever> výdrž pneu se tady už několikrát řešila a je to hlavně o tom, jak taháš za plyn - courákům vydrží gumy 2 - 3x déle

(reakce na) Conti VS Dunlop

4.6.2011 v 12:52 | Nahoru | #41
PavelGT> Koukám,jak říkám,každej názor dobrej a mě tohle téma pomohlo Jezdím 30%sám-co to dá a zbytek s batůžkem-opatrně...

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

4.6.2011 v 23:06 | Nahoru | #42
No, já jsem odjezdil Conti RoadAttack 2 nedávno a dal jsem na nich 9421km. Měnil jsem oboje, protože přední by šla za chvíli taky, tak to nemělo cenu. Nemůžu si na ně stěžovat, držely fajn.
Teď jsem přezul na Michelin PR2 a mám dojem, že ty gumy jsou jinak tvarovaný. Tyhle jsou až do hrany kulatý a tak mají menší styčnou plochy a pocitově menší grip. Ty Conti byly u hrany lehce zploštělý a držely (hlavně po zahřátí) víc.
S Michelinama to jde ale do většího náklonu. (už mám odrbaný stupačky až k rámu )

Celkově teda ty Conti nebyly vůbec špatný a jestli máš možnost výhodný koupě, klidně do nich jdi.

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

4.6.2011 v 23:21 | Nahoru | #43
Mam ty Road Attacky 2 od jara na V-Stromu a je to naprosto uzasna guma - jeste jsem necitil zadne zavahani, brousim s nima stupacky, po 3000km ma predni guma 95% vzorku a zadni 80-90%, a pritom sou proti RoadSmartum a Pilot Roadum 2/3 za super cenu, odted jine gumy nekupuju.

(reakce na) Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 07:48 | Nahoru | #44

--Marek-- píše: Nevíš o nějakém testu na Micheliny PR 3? Je na nich nová směs oproti PR2.....tak jestli šli k lepšímu nebo k horšímu....



tady je malá ukázka jak fungují na vodě, jinak je sám mám na kawě (230kg) a zatím spokojenost jak za sucha i mokra, náklony, brždění, ještě uvidím kolik vydrží KM..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 09:22 | Nahoru | #45

kinmen píše: mám Road smarty na fazerovi.. Co se týče vlastností, tak dobré, studené trochu kloužou.. A nájezd, těžko říct, když sem koupil, tak předek vypadal téměř na výměnu, najel jsem ještě asi 3000 km.. Zadek byl novej a docela dost ubývá.. odhaduju to na nájezd kolem 7000.. což si myslím při mém stylu ježdění není moc.. chci teď zkusit PR2 nebo 3..


Ses si jisty ,ze mas RoadSmarty ? V profilu na fotkach mas Qualifiery .. Hodne lidi si to plete, Roadsmarty by mely(podle nekterych nazoru) vydrzet az tech 15k. Pak teda je spousta reci ,ze vydrzi prave 3-7tis, ale kdyz kouknu na profil tak maji dotycni na fotce Qualifiery nebo SportSmarty.. tak nevim ci fakt jezdej Roadsmarty.

Jinak ja letos nasadil RoadSmarty, tak uvidim kolik mi vydrzej. Jizdni vlastnosti o 100% lepsi jak predchozi Dunlopy D221. Coz byla strasne tvrda guma, jedno-smesova co vydrzela na zadku 14500km.

Naposledy editováno 05.06.2011 09:49:47

Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 13:15 | Nahoru | #46
pouze dunlop

(reakce na) Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 17:43 | Nahoru | #47
Mišaan> máš pravdu, omlouvám se.. Je to jak říkáš..

E: Na předku už mám teda micheliny a dozadu zatím nevím..

Naposledy editováno 05.06.2011 17:44:00

(reakce na) Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 21:13 | Nahoru | #48
Jazzr> To ti ty Contíky vydržely na Rexovi 1200 9500km??Jinak díky za supr srovnání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 21:16 | Nahoru | #49
SirIndy> Na dvouválu po 3000tis km zní pěkně to opotřebení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 21:25 | Nahoru | #50

V2.forever píše: SirIndy> Na dvouválu po 3000tis km zní pěkně to opotřebení



Tak V-Strom je hodnej V2, uvidim jak bude ubyvat na SV 1000 S nebo VTR 1000 F co chci koupit, urcite dam zase tyhle Road Attacky 2 - procital sem hodne testu a dopadlo to - vyhnout se Road Attack 1 a Pilot Road 1, brat bud Roadsmart, PilotRoad 2/3 nebo Road Attack 2. A jelikoz sada Road Attacku je skoro o litr levnejsi nez ty ostatni... A rozhodne nelituju, ba naopak, sou bozi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

5.6.2011 v 23:43 | Nahoru | #51

SirIndy píše: Tak V-Strom je hodnej V2, uvidim jak bude ubyvat na SV 1000 S nebo VTR 1000 F co chci koupit, urcite dam zase tyhle Road Attacky 2 - procital sem hodne testu a dopadlo to - vyhnout se Road Attack 1 a Pilot Road 1, brat bud Roadsmart, PilotRoad 2/3 nebo Road Attack 2. A jelikoz sada Road Attacku je skoro o litr levnejsi nez ty ostatni... A rozhodne nelituju, ba naopak, sou bozi



Takže já mám litrovýho dvouvála SV1000S obuto Conti Road attack 2 dnes ráno sem odjížděl, s tím že zadek co se týče vzorku moc netvářil, ale kousek od prostředka byl vzorek krásně vidět no a po 400km vyjíždcě pěkně lezli dráty mají najeto cca 7 tis km s tím že rádoby kontrolní body zmizly tak na 6tis, předek se tváří OK. Takže když to porovnám s Dunlop Roadsmart co sem jel předtím a zadek dal 13tis ke kontrolnéím bodům, Attacky 2 už nechci doma ani vidět

SirIndy po 3tis km sem si taky liboval jak vypadají pěkně ale pak se začal prostředek hodně rychle drolit a šel do kytek...

už mám objednaný Micheliny Pilot 2 tak uvidíme co vydrží, bratr na nich dal 16tis na FZS1000

(reakce na) Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 00:14 | Nahoru | #52

PetrSV píše: Takže já mám litrovýho dvouvála SV1000S obuto Conti Road attack 2 dnes ráno sem odjížděl, s tím že zadek co se týče vzorku moc netvářil, ale kousek od prostředka byl vzorek krásně vidět no a po 400km vyjíždcě pěkně lezli dráty mají najeto cca 7 tis km s tím že rádoby kontrolní body zmizly tak na 6tis, předek se tváří OK. Takže když to porovnám s Dunlop Roadsmart co sem jel předtím a zadek dal 13tis ke kontrolnéím bodům, Attacky 2 už nechci doma ani vidět

SirIndy po 3tis km sem si taky liboval jak vypadají pěkně ale pak se začal prostředek hodně rychle drolit a šel do kytek...

už mám objednaný Micheliny Pilot 2 tak uvidíme co vydrží, bratr na nich dal 16tis na FZS1000



Hm, ze bych to jeste prehodnotil

Co sem videl duveryhodnej test sport-cestovnich gum tak poradi bylo:

1) Pilot Road 2
2) Road Attack 2
3) Roadsmart
4) Angel ST

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 00:19 | Nahoru | #53
Conti jsem měl a
Vrátil sem se tenisákům z dunlopu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 00:32 | Nahoru | #54
aifel202> Jake a jak je to dlouho? Oni jsou v tomhle poli novi a pry se zlepsuji kazdym rokem. Jinak u me asi taky hraje roli na tom pomalem sjizdeni, ze jsem dostal gumu primo z tovarny - vyrobeno 03 2011

(reakce na) Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 01:11 | Nahoru | #55

SirIndy píše: aifel202> Jake a jak je to dlouho? Oni jsou v tomhle poli novi a pry se zlepsuji kazdym rokem. Jinak u me asi taky hraje roli na tom pomalem sjizdeni, ze jsem dostal gumu primo z tovarny - vyrobeno 03 2011


nebudu riskovat"prý se zlepšují", a raději klasiku a jistotu od Dunlopu
minulý rok....

Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 07:32 | Nahoru | #56
tyhle gumy nejezdim,ale smarty jezdi kamos a jsou dobry jak jizdni vlastnosti tak vydrz
Jinak co sem slysel tak ty cotinentale jsou taky spica,ale ta vydrz bude horsi

Myslim,ze neudelas chybu pri porizeni z tech dvou pneumatik

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 13:10 | Nahoru | #57
Mám na Road Attack 2 najeto zatím jen 1000 km, ale nemůžu proti říct ani slovo. Drtivou většinu jezdím s batůžkem a gumy drží dobře až do kraje, zatím žádné klouzání nebo něco podobného. Předtím jsem jezdil Road Attack 1 (dvě komplet sady) a řekl bych, že ty dvojky jsou lepší v zatáčkách. Tedy za mě Road Attack 2 jednoznačně .

Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 13:51 | Nahoru | #58
jezdím RoadSmarty na předku i na zadku. Na zadku vydržela 13000 km, na předku je od loňska, tak nevim. Jízdní vlastnosti za mě super, nejezdim žádnou pilu, spíš sportovní cestovatel, ale ta kilometrová výdrž je neskutečná. Drží jak na suchu, tak na mokru, prostě spokojenost. A teď ju tam budu dávat zase.

Za mě Dunlop

Conti VS Dunlop

6.6.2011 v 14:27 | Nahoru | #59
Jezdím roadsmart... výdrž je u mě kolem 9-10 tis..ale tak já je vbc nešetřím(jízda po zadním, rychlý přesuny,...)...v zatáčkách udrží víc než si vetšina z nás vůbec dovolí ... Příští pneu obuju o5 Roadsmarty

(reakce na) Conti VS Dunlop

7.6.2011 v 22:15 | Nahoru | #60

Bury píše: Mám na Road Attack 2 najeto zatím jen 1000 km, ale nemůžu proti říct ani slovo. Drtivou většinu jezdím s batůžkem a gumy drží dobře až do kraje, zatím žádné klouzání nebo něco podobného. Předtím jsem jezdil Road Attack 1 (dvě komplet sady) a řekl bych, že ty dvojky jsou lepší v zatáčkách. Tedy za mě Road Attack 2 jednoznačně .



Nazdar Bury tak to ti přeju ať ti vydrží dýl než mě jezdím sám a zadek šel po 5tis do kopru na 7tis vylezli dráty.... jedničky byly na výdrž lepší, tyto už nechci... ale jinak seděli... teď mám připravýno Micheliny Piloty 2, tak uvidíme
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist