odpusťte 2T motorkáři jeho debilní dotaz, ale může mi někdo vysvětlit, co v praxi znamená klepání ventilů? Jak takovej zvuk/jev vzniká (opotřebením? čeho?) a jakym způsobem se odstraňuje (podložkama?) a případně jakej má vliv na životnost motoru, výkon, spotřebu, atd a co hrozí, když se to ignoruje (jestli vůbec něco).
Prostě mi to zkuste nějak popsat. Mam nějakou drobnou představu, ale rád to věděl komplet se všim všudy.
S klepánim se setkávam samozřejmě v autě, když mam motorku Jawu
Prosím jen o věcný názory, ptám se vážně
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Klepou ventily - co to znamená?
Pokud jde z vyfuku šedy kouř tak je to jedna z vyse popsanych moznosti
Taky to muze byt neco jinyho,co od stolu nejde pres kristalovou kouli poznat
Naposledy editováno 03.06.2011 07:46:11
zula píše: olej se ti muze ztracet bud pres gufera na ventilech,nebo mas malou vuli na ventilech a nebo pist.krouzky(+ovalita valce)
Pokud jde z vyfuku šedy kouř tak je to jedna z vyse popsanych moznosti
Taky to muze byt neco jinyho,co od stolu nejde pres kristalovou kouli poznat
jasny, ze od stolu to neodpovis. mne slo jen o variantu s ventily. jinak mam vse v pohode. urcite. ale ten olej se zacal ztracet ve spojitosti s cvakanim za studena. hodne je to slyset okolo 2000o/m. na sytic.
a dalsi vec. pokud cvakaji ventily, cvakaji v celem spektru otacek. nebo se muze stat, ze jsou slyset v nekterych vic a v nekterych mene. neuvazujme ted prosim zavislost, ze ve vyssich otackach nejdou slyset vzhledem ke stoupajicimu hluku motoru/vyfuku. dekuji