A teď k dotazu, z předchozího motru, kterej se zadřel na klice mi zbyl právě celej vršek zdravej, písty, blok i hlava, která má v pohodě ventily a komprsi OK, tak si řikám, že by se z toho dal postavit záložní motor - při dnešním nedostatku těchle motorů by se to celkem hodilo.
Ojnice "vypadá" zdravě, na pohled není ohnutá a klika se otáčí v pohodě, dokonce se nic nezakouslo ani mezi spojku a ozubený kolo na klice, klikou jde v pohodě točit a ojnice nemají vůli. Nevím v jakých otáčkách se to stalo, ale chci se zeptat, jestli někdo u srada tohle neřešil, tzn. jestli klika a na pohled zdravé ojnice můžou přežít potkání pístu s ventilem.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/22/20425_DSC06011.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/22/20426_DSC06009.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Co všechno vydrží motor?
Ohledně té vyúhlenosti ojnice - zeptal bych se v nějakém servisu, jestli nemají kontakt na někoho, kdo tohle dělá, samozřejmě pokud budou sdílní...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |