Pří nákupu jsem motorku důkladně prohlédl a všiml jsem si jen prosakujících vidlic (což je maličkost, výměna gufer je běžná). Motorku jsem projel a nenašel žádný problém (jede rovně, nevibruje, nevlní se a brzdí stejnoměrně, táhne jak má).
Prasklinu ani víko jsem neměl možnost vidět bez sundání nádrže a airboxu nebo chladiče. Servisák má za to, že původní majitel o tom na 100% věděl. Co v takové situaci dělat?
Na motorku jsem koupil hafo dílů - oleje, desky, gufera, prachovky, KNko (to nemluvím o kapalinách, filtru a tlumíčovém oleji, který se dá použít u libovolného typu). Motorka je v servisu - sundaný vidle, karburátory...
Motorka je odhlášená na mé jméno, ještě jsem ji ale nepříhlasil...
Teď babo raď!
1. Srát na to, nechat jen zavařit tu prasklinu v rámu (není nijak velká ani v namáhaném místě - servisák mi dokonce řekl, že by s tím i jezdil).
2. Snažit se motorku vrátit? (Co ale s díly + prací servisáka kterou je třeba zaplatit...) - mám věcí za cca 8 000 na tento konkrétní typ motorky.
3. Zatlačit na prodejce a požadovat slevu?
Naposledy editováno 31.05.2011 21:22:03
1 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?
když kupujete jetou motku, nenapadne Vás si ji komplet odstrojit? nepřijde mi nic zvlaštniho na tom,když mam o motku vážný zájem, si ji komplet svlknout a prohlednout. Případné "skryté vady", jak tomu tady s oblibou říkáte řešit na místě, a ne po x týdnech. Oproti motoru mi kontrola podvozku přijde jednoducha...