globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zatajené vady. Co s tím?
 
31.5.2011 v 21:09
Ahoj, teď zrovna jsem měl telefonát ze servisu, kde jsem dal po koupi motorku na seřízení ventilů a výměnu kapalin. Servisák mi sdělil (i když mi to původní majitel zapíral, říkal že to jenom sklouzlo kousek po asfaltu - a skutčně kapota měla škrábanec), že tato motorka byla opravována po mnohem podstatnější příhodě. Například víko motoru je vařené a kytované (údajně nejspíše proražené chladičem při crashi). V jednom místě je po sundání nádrže vidět dokonce i prasklý rám.

Pří nákupu jsem motorku důkladně prohlédl a všiml jsem si jen prosakujících vidlic (což je maličkost, výměna gufer je běžná). Motorku jsem projel a nenašel žádný problém (jede rovně, nevibruje, nevlní se a brzdí stejnoměrně, táhne jak má).

Prasklinu ani víko jsem neměl možnost vidět bez sundání nádrže a airboxu nebo chladiče. Servisák má za to, že původní majitel o tom na 100% věděl. Co v takové situaci dělat?

Na motorku jsem koupil hafo dílů - oleje, desky, gufera, prachovky, KNko (to nemluvím o kapalinách, filtru a tlumíčovém oleji, který se dá použít u libovolného typu). Motorka je v servisu - sundaný vidle, karburátory...

Motorka je odhlášená na mé jméno, ještě jsem ji ale nepříhlasil...

Teď babo raď!

1. Srát na to, nechat jen zavařit tu prasklinu v rámu (není nijak velká ani v namáhaném místě - servisák mi dokonce řekl, že by s tím i jezdil).

2. Snažit se motorku vrátit? (Co ale s díly + prací servisáka kterou je třeba zaplatit...) - mám věcí za cca 8 000 na tento konkrétní typ motorky.

3. Zatlačit na prodejce a požadovat slevu?

Naposledy editováno 31.05.2011 21:22:03
Anketa: Co mám dělat?
Kašlat na to a vše so dodělat sám.
17%
9
Snažit se motorku vrátit prodejci.
4%
2
Zatlačit na prodejce a požadovat slevu.
80%
43

1 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?

1.6.2011 v 10:27 | Nahoru | #1

když kupujete jetou motku, nenapadne Vás si ji komplet odstrojit? nepřijde mi nic zvlaštniho na tom,když mam o motku vážný zájem, si ji komplet svlknout a prohlednout. Případné "skryté vady", jak tomu tady s oblibou říkáte řešit na místě, a ne po x týdnech. Oproti motoru mi kontrola podvozku přijde jednoducha...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatajené vady. Co s tím?

1.6.2011 v 11:11 | Nahoru | #2
Axel> Tak u toho bych chtel byt,az to treba nekde v bazaru zacnete rozdelavat,to by byla asi pekna prdel,ha ha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist