globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zatajené vady. Co s tím?
 
31.5.2011 v 21:09
Ahoj, teď zrovna jsem měl telefonát ze servisu, kde jsem dal po koupi motorku na seřízení ventilů a výměnu kapalin. Servisák mi sdělil (i když mi to původní majitel zapíral, říkal že to jenom sklouzlo kousek po asfaltu - a skutčně kapota měla škrábanec), že tato motorka byla opravována po mnohem podstatnější příhodě. Například víko motoru je vařené a kytované (údajně nejspíše proražené chladičem při crashi). V jednom místě je po sundání nádrže vidět dokonce i prasklý rám.

Pří nákupu jsem motorku důkladně prohlédl a všiml jsem si jen prosakujících vidlic (což je maličkost, výměna gufer je běžná). Motorku jsem projel a nenašel žádný problém (jede rovně, nevibruje, nevlní se a brzdí stejnoměrně, táhne jak má).

Prasklinu ani víko jsem neměl možnost vidět bez sundání nádrže a airboxu nebo chladiče. Servisák má za to, že původní majitel o tom na 100% věděl. Co v takové situaci dělat?

Na motorku jsem koupil hafo dílů - oleje, desky, gufera, prachovky, KNko (to nemluvím o kapalinách, filtru a tlumíčovém oleji, který se dá použít u libovolného typu). Motorka je v servisu - sundaný vidle, karburátory...

Motorka je odhlášená na mé jméno, ještě jsem ji ale nepříhlasil...

Teď babo raď!

1. Srát na to, nechat jen zavařit tu prasklinu v rámu (není nijak velká ani v namáhaném místě - servisák mi dokonce řekl, že by s tím i jezdil).

2. Snažit se motorku vrátit? (Co ale s díly + prací servisáka kterou je třeba zaplatit...) - mám věcí za cca 8 000 na tento konkrétní typ motorky.

3. Zatlačit na prodejce a požadovat slevu?

Naposledy editováno 31.05.2011 21:22:03
Anketa: Co mám dělat?
Kašlat na to a vše so dodělat sám.
17%
9
Snažit se motorku vrátit prodejci.
4%
2
Zatlačit na prodejce a požadovat slevu.
80%
43

3 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?

1.6.2011 v 09:42 | Nahoru | #1
No, prodávající měl motorku 5 let. Neříkám že crash měl on, nejspíše ne (model 2001 byl dovezen v roce 03 z Francie - a jak nad tím přemýšlím - nejspíš bouraná a opravená). Ale pokud to servisoval, tak o tomhle určitě věděl. Jen mi o tom jaksi zapomněl říct a zmínil jen o pádu "na dlouhou nohu".

No, už jsem trochu vychladl, zajedu do servisu skouknout tu prasklinu (udajně jsou tyto rámy extrémně křehké) a zavézt k odborníkovi na svařování... Je možné, že to bude nakonec dobře opravitelné.

A jo, já jsem ten pacient, co po koupi na motce udělá velkej servis (kontrola vůlí, ložisek, filtrů, kapalin, svíček, seřízení a výměna toho, co je "chycené"). To už auto mám v horším stavu...

Motorka má přednost. Jo, opravím ji a věřím, že bude dlouho sloužit.

(reakce na) Zatajené vady. Co s tím?

1.6.2011 v 09:48 | Nahoru | #2
joro> Tak ať to dobře dopadne a spraví se jinak on pokud si nedělal ty úpravy sám, seřizování ventilů apod, tak třeba mu servisák neřekl, to co tobě a nevěděl o tom..ale i kdyby jo, tak mu to těžko dokážeš, do ničí hlavy se zatím podívat nedokážeme, bohužel. Ale jinak přeju ať slouží a hodně km bez nehod a příště holt lepší kontrolu a nebo koupit novou

(reakce na) Zatajené vady. Co s tím?

1.6.2011 v 10:01 | Nahoru | #3
joro> No a vetsina motorkaru tu moznost nema nebo na to neni dost sikovny,aby se poustel do takovych akci,od toho tu jsou opravny,kde by se na to snad melo prijit.Tezko nekdo pri koupi sundavat nadrz,aby kouknul na ram..

(reakce na) Zatajené vady. Co s tím?

1.6.2011 v 10:28 | Nahoru | #4
joro> při koupi do toho nevidíš dle mého názoru: každej se v tý svý mašině obšas pošťourá, takže myslím, že o tom rámu atd, velice dobře věděl... ale těžko to dokazovat... určitě bych se mu ozval, možná trochu pohrozil a třeba něco přizná, když ne, tak si to alespoň zkusil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist