..........!!!!!!
PRAVIDLA JEŽDĚNÍ JSOU POPSANÉ NA STRANĚ 126!!!!!!
A pro ty, co ještě nevědí - jedná se o dvě hodiny ježdění na okruhu ve Vysokém Mýtě. Dělíme se na dvě skupiny, rychlou a pomalou a střídáme po 15 min. Platba podle počtu zúčastněných 200-300 Kč. Max. počet 15 lidí. Ideální pro začátečníky a pomalejší jezdce, co na volných nestíhají - jako já
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Naposledy editováno 12.08.2013 20:21:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění ve Vysokém Mýtě
walii píše: Blesk90> No je více variant. Jednak to může být nasbíraná guma, ale pokud máš potrhanou gumu svoji vlastní, chtělo by to zkontrolovat tlak. To bývá nejčastější důvod. Já dnes taky zpočátku trhal, no a po doladění tlaků, byla pneu jak dětská prdýlka. Ji nak co se týká tlumičů, tam je to jasné. Moto by měla být nastavená na tvojí váhu a hlavně sladěná předek vs zadek. To je podstatné, aby do zatáčky zalézala moto do obou tlumičů stejně. Pak jedeš jako po kolejích a motorka je krásně čitelná.
No vidíš, tlak, ten opravdu neřeším, jezdím 2,5 zadek a 2,25 předek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění ve Vysokém Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění ve Vysokém Mýtě
Blesk90 píše: No vidíš, tlak, ten opravdu neřeším, jezdím 2,5 zadek a 2,25 předek zadek mi jde trochu více dolů nežli předek,díky za radu.
A k těm tlakům, u téhle pneu bych trochu přidal. Nejsi žádný tintítko a je to cestovně sportovní guma. Jsou to tlaky za studena, nebo za tepla?