dál ho tam musí být dost a teoretcky by se to kousnout nemělo, ale každej motor má svou životnost a šály na klice nejsou věčný, to nebyl ani Lenin..
když už je to přidřený dole, tak to volnoběh udrží, ale rozhodně to poznáš podle zvuku..
na vršku ti může prasknout pístní krouřek, ale tam se snad ani nedá mluvit o klasickém zadření.
a uplně zadřenej motor se pozná tak, že s tím prostě neotočíš ani hovno, ten je prostě tvrdej a hotovo.
taky z něj může koukat ojnice nebo tak něco, to by sis taky všim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |