globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
 
11.4.2007 v 17:37
Helejtese, tak sem projížděl fórum a hledal něco o SVčkách 1000 a kromě žvástů a pindů okolo sem se nedozvěděl žádný podstatný fakta. Takže mám plán udělat nejlepší vlákno na světě o SVčku. To znamená, že každý, kdo k tomu něco ví, hezky pozdraví a napíše, kolik má na SV najeto, kolik má průměrnou spotřebu při takové a takové jízdě, kolik mu vydržely gumy a jaký, něco o vibracích, o komfortu odpružení, o cestování na tom a tak. Nějaký subjektivní nevýhody a pokud možno popis jízdy, jako do 3 otáček vrní, nad 3000 trhá ruce až do omezovače nebo třeba jedu 130 vezmu za plyn a motorka se postavi na zadni.T akovýhle objektivní rady. Žádný pindy okolo, kdo něco takovýho napíše, tomu useknu ruku. Prostě maximum informací. Přeji pěkný den
Předchozí
1 2
Následující

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

12.4.2007 v 08:43 | Nahoru | #1
Tady je spoustu užitečných informací o SV v angličtině
http://www.sv-portal.com/
http://www.suzukisv1000.com/
Jinak je to super stroj mám Sko ale zatím jen týden takže to objektivně ještě nemůžu posoudit. Ale žere hodně...

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 10:44 | Nahoru | #2
Turyp>žere to jako prase, na litra to howno jede, zadní gumamizí jak kráva takže je na tom 100x líp litrovej fazer =o =o *yes* *yes* ;)

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 10:47 | Nahoru | #3
RadisFZS6 Koleduješ si o ruku

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 11:52 | Nahoru | #4
To Turyp: Na to ti tady moc lidí neskočí, už seš moc provařenej :lol: *yes*

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 11:57 | Nahoru | #5
SV1000, jednu dobu sem ho fakt chtěl, ale pak se mi naskytlo falco tak sem ho vzal....ale zase třeba cenou je to SV1000 bomba, 03 je i za 130 tág a to je good...ale viděl sem na tom zatim jezdit jen obtloustlý 40tníky

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 12:03 | Nahoru | #6
Mně to vážně zajímá ale..

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 12:05 | Nahoru | #7
radis: hm nevim... me tele jede v prumeru za 7apul, novejsi rocniky jdou jeste cca o pul az litr dolu udajne..... coz sv bude zrat min a to mi neprijde ze by v pomeru jak to jede bylo neco extra.... jo moc to nejede taky 100koni neni nic velkyho... ale kdo jede na R1 porad plnej a tvrdi ze jede za 5 tak keca.....
zadni guma na litrovym fazeru asi taky nebude zrovna na veky... jo a velkej fazer jede motoricky jako prase... ale je to tank... to ma o 50 kilo vic jak moje TL...fakt sila....

ej turyp mi urizne ruku..... ale cokoliv ja vim a reknu jako zkusenost u meho TL tak by melop byt u SV lepsi.... takze to muzes brat taky jako vecnej prispevek:)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 12:49 | Nahoru | #8
assassin V poradku,ruka zustane cela, kontruktivni info, moc dobré. (jen se mi nezdá, že by ten fazer jel jako prase obecně,spíš že 4 hrnky se při roztočení těžko unavěj, jenže k čemu takový jízda)

Ne mě SV zajímá pro svoji cenu a dvouválec, moje přítelkyně (profesionální modelka, 3 vysoké školy, 4 studuje) by taky ráda jezdila na dvouválci, ale nechci ji hned dát ducati, chci aby se naučila jezdit a až teprve potom ji koupím ten skvost (S2R nejspíš), víc si to vychutná.

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 12:57 | Nahoru | #9
Ne mě SV zajímá pro svoji cenu a dvouválec, moje přítelkyně (profesionální modelka, 3 vysoké školy, 4 studuje) by taky ráda jezdila na dvouválci, ale nechci ji hned dát ducati, chci aby se naučila jezdit a až teprve potom ji koupím ten skvost (S2R nejspíš), víc si to vychutná.
Ty si pacient hochu... *no*

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 12:57 | Nahoru | #10
Turyp> Čoveče kolik je tvojí přítelkyni? Ptám se čistě ze zvědavosti....

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 13:01 | Nahoru | #11
turyp: tak to potom chapu:)
jinak fazer beru ze jede, porotoze sem o delku motorky prohral sprint....al ejeli sme jen jednou a dorazili policiste a tak nejak se na sprinty netvarily a na moji moto na slikach apod by se asi taky netvarili tak sme tu session rozpustili....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 13:59 | Nahoru | #12
Turyp>
SV1000S – spotřeba:
benzinu – průměr 6l/100km, dálnice 9l /100km, maximálka 267km/h
gum (na kontrolní bod, né na plátno a ne na okruhu:
zadní:
Michaelin pilot sport 8600km
BT 020 9 300km
přední:
Michaelin pilot sport 13000 km
D207 – 9 800km
řetězová sada 18 500km
Čistě subjektivní názor k jízdním vlastnostem: pro okruhový jezdce to asi nebude to pravý ořechový, zbytek zalehávacího národa určitě z SV zklamanej nebude.
Přeji všem hezký jezdící víkend :) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

13.4.2007 v 21:11 | Nahoru | #13
Scaty>Tvoje udaný parametry celkem odpovídaj, jen na tu maximálku trochu přitlač :lol: nebo jezdíš na půl plynu?

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

14.4.2007 v 11:03 | Nahoru | #14
Scaty> :lol: :lol: si chtel napsat 267 ne :)

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

15.4.2007 v 20:25 | Nahoru | #15
Turyp> SV zas tak moc nejede, jak se oteplilo tak dýchá a funí z posledních sil, ale tu holku bych na to nepouštěl, teda jestli je ta modelka.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

15.4.2007 v 21:48 | Nahoru | #16
Mám SV 1000S, za sebou jednu sezonu cca 1200km
spotřeba cca 6-7,5l
max.rychost co sem jel 243km/h
zadní guma Continental Conti Force max 8500km
přední původní Michelin 12000km
destičky,řetěz původní celkem má najet 17000km,je to 04ka
Výfuky Tenax super zvuk,lepší průběh motoru
vibrace nepociťuji
moto na lepší silnice(asi sem rozmlsanej z Bandita)
cestování pohoda
tož asi tak....

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

15.4.2007 v 21:49 | Nahoru | #17
jo psal sem od přítelkyně...

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

16.4.2007 v 08:34 | Nahoru | #18
choose>
yes, blbej překlep :)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

16.4.2007 v 11:42 | Nahoru | #19
No moc nadšený z toho stroje nejste...650 je proti tomu legenda.Jak to?

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

16.4.2007 v 16:42 | Nahoru | #20
Turyp> Nejspíš proto, že majitelé litra už maj něco najeto, maj to v hlavě srovnaný a nepotřebujou pět ódy jako začátečníci, co si koupí 650 a myslí že už to jet líp ani nemůže.

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

16.4.2007 v 18:06 | Nahoru | #21
Stev>A nebo taky nejspíš ne

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

17.4.2007 v 09:59 | Nahoru | #22
Kamoš má od ledna 04. Párkrát mi ho půjčil. Jede to docela dobře, ale oproti ostatním litrům fakt nic moc. Předtím měl SV650 a nemohl si ho vynachválit. Z litru je docela nešťastnej a chce ho prodat a koupit GSXR, protože se v každé zatáčce bojí a ta motorka ho prostě nebaví. Podvozek by mohli soudruzi ze Suzuki trošku poladit. Záleží jak s tim chceš jezdit. Být tebou tak jdu spíš do TL, to už je o něčem jiným :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

18.4.2007 v 22:24 | Nahoru | #23
Mam Sko cca mesic, najeto 2500km je to 03 s ladakama Scorpion
Kupoval sem to po 6tkovy Ninje, chtel jsem zkusit lepsi kroutak a vykon v nizsich otackach. Neslo mi o maximalku, chtel jsem motorku, ktera bude "brutalni" Beze zbytku se mi ocekavani splnilo, s ladakama je to hukot, neznam lepsi zvuk, dvouval s ladakama je mazec :thmubup:
Ovsem horsi je to kdyz srovnam Ninju a SV ve spotrebe, jezdim da se rict porad stejne, nekdy tomu davam poradne za usi, jindy ji solicham cestovnich 130-150, spotreba u NInjy vzdy okolo 5l ted na SV nejmin co sem se dostal 5,9 max 8,3l prumer je okolo 6,5-7l na 100km, guma mizi jak zbesila, ale to jsou ty super rozjezdy a zatahy ze zatacek, ale to klidne nakej ten mm na gume obetuju. Co se tyce pohodli, tak je pohodlnejsi nez Ninja, vzprimenejsi posez, do 150-160 se da jet vklidu bez krceni za stitek, co se tyce batuzku, tak vyhralo taky SV, ale jen o kousek. Vibrace nijak zvlast nepocituju, takze toho bych se nebal.
Kdyz to tak nejak shrnu, tak sem si ji kupoval na cestovani, na ostrou jizdu zatackama, a kvuli povestne sile dvoouvalce. Vse se bezezbytku splnilo, uz se tesim v lete do Alp ;) pokud nekdo uvazuje o koupi a nejde mu jen o to ze ta motorka musi jet 300km/hod, tak doporucuju, SV neni zadna tuctovka, je za solidni peniz a ma osobnost
Jinak moje max 260 na tacho, tak 270 se asi da vyzdimat, ale rikam o to mi nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

20.4.2007 v 10:06 | Nahoru | #24
Zekon> Jestli to dneska prodám tak pro něj taky letim Jináč jsem myslel že si jezdil za míň než za 5,9. Neplácal si nedavno něco okolo 5l?

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

23.4.2007 v 15:43 | Nahoru | #25
Vodny>nn nejmin sem se zatim dostal na 5,9 a to bylo ze zacatku, kdy jsem se k ni choval s velkym respektem, ted uz se niz urcite nedostanu :rolleyes: , max zase na dovce v Rakousku *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

25.5.2007 v 23:50 | Nahoru | #26
Turyp>Zdravim všechny! Ja měl Triumph sprint RS, na něm najel cca12000km, na jaře mě na hrbolu ve 130 km/h vykop ze sedačky a umřel. Jelikož mi bylo smutno koupil sem si nový svčko 1000s r.06. Dnes je to 20 dní a najel sem 4500km. Pro info eště, nejsem teda závodník, nakoleno zatim nejezdim 1.to neumim, 2.to nechci rozšvihat pri prujezdu zatackou ve 150km/h. Jezdim hlavně po švédsku a evropě na delší trasy.Zde jsou teda moje postřehy: Spotřeba okolo 7L a docela za to tahám jezdim běžně 150 a často i přez 200 přičemž si vesele užívám báječně plynulý akcelerace v jakýkoliv rychlosti. Na dálku Česko-Švédsko 6,5-ot.okolo 7000-rychlot 150-180km/h, ujel sem 1500km za 24h a to včetně tankování, pauz, i trajektu(4h)-můžu říct že docela v poho. Je to prostě stroj na rychlejší cestování jak se patří, jediná výtka jsou vybrace,jenž jsou oproti tříválu Triumpha(bez vibrací) cejtit, ale tolik to zas nevadí, chápu, je to dvouvál a zas tak strašný to neni abych z toho byl nějak vyklepanej, tak to teda !nee! Co se týče žraní gum, tak oproti Triumphu je to nebe a dudy, v tom smyslu, že se nic tak moc neděje, poku nejezdim po zadním. Motor táhne pěkně plynule a kolo i při prudším přidání plynu drží vesele na silnici, na to co mám najeto a jak jezdim, zbývá mi cca 30% origo gumy, u triumpha bych už měnil, ten to vážně rval hlava nehlava a člověk musel dávat fakt bacha, takže u mě spokojenost. Co se týče podvozku, těď mě asi kdejakej závodník ukroutí hlavu:)- tak ať. Pro moje potřeby zatim nadmíru vyhovuje, originál nastavení je vopravdu dost měký, na dlouhý cesty však příjemný a i ve vyšších rychlostech i na hrbolech v zatáčkách je vedení překvapivě přesný a místa, kde mi triumph štědře naděloval krušný chvíle s krocením vybrací řidítek, přejíždí SVéčko s ledovým klidem. Jináč celej ten rám i přední vidle jsou fakt masivní a jako celek kompaktní o nějakým kroucení, vibracích či jinejch vrtoších fakt nic nevim. SVčko je prostě super- krásnej zvuk dvouválu, nádherně lineární nástup výkonu od 3000ot/min kolem 8000ot/min se rozpoutává mezi nohama peklo a těch 124kobyl na 186kilo je plně dostačujících! Na zadní to de samo stačí otočit plynem. Jde to samo do zatáček a ty výjezdy...není nutno komentovat. I design je velmi povedenej a na první pohled prozrazuje s kým máte tu čest. CESTOVNÍ PLNOKREVNÍK!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

25.5.2007 v 23:58 | Nahoru | #27
Lumberjack> Moc hezky napsaný :thmubup: :thmubup: :thmubup:

Dvouvál *yes* *yes* :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

26.5.2007 v 00:03 | Nahoru | #28
Turyp> Eště detajl ohledně maximálky! Já osobně dal zatim jen 255na tachometru, na netu sem našel snímek kde s tim maník letěl 275 a to bylo fakt max. Ale teď POZOR! po instalaci GPS (značky Magellan-explorist500) sem zjistil, že tachometr lže!!! A to dost přesně přidává 10%!!! to znamená při 110km/h- skutečná rychlost=100km/h, při 220=200km/h skutečných a při zmíněných 275=247km/h!!!!!!! Závěry zatím nechám na vás, později se ozvu s vlastnímy přesně naměřenými údaji. Tak zatim!

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

26.5.2007 v 00:05 | Nahoru | #29
Vodny> Dik, dalo mi to pár hodin:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

26.5.2007 v 09:45 | Nahoru | #30
Lumberjack> Taky jsem si na bajk dal GPS(Mio C710+) protože mě to zajímalo kolik to proměřuje.
Hodnoty (tachometr/GPS) : 50/48 ; 100/94-95 ; 150/142 ; 200 / měl jsem GPS v tankvaku za slídou a v týhle rychlosti už to moc dobře nešlo číst tak nevim :lol: :lol: .
Co se týče těch digi tacháčů tak si myslim že proměřujou úplně všechny jak na motorce tak v autě!

Jináč moje max byla na 243km/h budíkovejch ale ještě by to asi šlo kdyby byla delší rovina.
Hold kdo chce lítat po dalníci 299 tak na to ať s SV asi zapomene ale ten kdo si chce přídit domu krásnej stroj s luxusnim zvuke a dostatečnym výkonem pro všechny příležitosti až na dálnci tak je SV nejlepší volba!! Prostě člověk musí vědět co chce. Jezdil jsem předtim na R1,GSX-R 750 a různý tyhle věci dokonce chvilku ZX10-R 06 a stejně jsem skončil na SV.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist