globalmoto_duben_nolan





Téma: Nebezpečný Buchlováky!!!
19.5.2011 v 15:09
Zdravím Kolegy a Kolegyně. Dnes jsme si byli s kamarádem pojezdit Buchlováky a byl jsem rád, že nenesu domů motorku v igelitce. Vzali si to tam do péče cestáři a krom toho, že nekoordinovaně pobíhají po vozovce, ještě zalepili každou sebemenší trhlinku v silnici takovým asfaltovým páskem. Nejde se tomu vyhnout, protože je jich po celé cestě požehnaně, některé pro sichr zasypané jakýmsi bílým práškem, který též gripu příliž nefandí. Nejhorší je ale to, že ti asfaltoví hadi na silnici vystupují nad povrch a ještě k tomu parádně kloužou. Najetí ve větším náklonu na tuto radůstku znamená okamžité ustřelení předního kola. Když bůh dá, motorka si zatančí tanec svatýho Víta a jede se dál, jak to bylo u mně, ale může to dopadnout mnohem hůř. Píšu sem proto, aby tam zbytečně nepřibývaly další křížky. Takže opatrně!!! Ve směru od Bučovic nahoru to není tak zlý, ale opačnej směr je opravdu strašidelnej...

Naposledy editováno 20.05.2011 03:22:19

2 reakcí na tento příspěvek Nebezpečný Buchlováky!!!

19.5.2011 v 17:29 | Nahoru | #1
kua to je 8 roků starý asfalt a po letošní zimě to vypadalo, jak 100 roků stará okreska. hold špatné místo, nestabilní podloží a obrovský provoz dělají z této krásné "horské silničky" tankodrom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezpečný Buchlováky!!!

19.5.2011 v 17:31 | Nahoru | #2
muzete kdokoliv, kdo jste to videli, jak to udelali, napsat, jestli mezi odbockou na stupavu a odbockou na hrad buchlov se este da jezdit nebo tam vsude v zatackach ty hady udelali?

diky ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezpečný Buchlováky!!!

19.5.2011 v 19:56 | Nahoru | #3
Dle návodu k českému systému hospodaření silnic ze srpna 2007 se počítá v případě vozovek s asfaltovým krytem se základní životností obrusné vrstvy 12 let a ložné vrstvy 20 let. V době kdy se dělal kryt v Buchlákách to bylo tuším jen 7 let. Takže jestli je 8 let starý asfalt jen popraskaný tak, že se dá opravit asfaltovou zálivkou, tak tleskejme !! V rámci ČR je to nadprůměr. Znám 4 roky starý kryt s regulérními výmoly...

Ty kopce jsou docela hodně zpevňovaný pilotama a kotvama, právě aby podloží bylo schopno unést tak vysoký provoz nákladní dopravy jaký tam je.

Nezapomínejme, že je to hlavní tah Brno - Uh. brod a ne motodrom Ten jsme si tam udělali my...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist