svíčkama to nebylo, staré jiskru házely a i když jsme tam dali nové, tak stále nic. Zjístilo se, že tam neteče benzín (palivový kohoutek to nemá, čili nebyl zavřený :D !)z čerpadla vytekl rezavý hnus. V karbcích bylo víc vody než benzínu (vypuštěno),(svíce byly úplně suché).
Po vyčištění čerpadla a hadiček už to šlape, ale bez sytiče má jen 1000 ot/min. a když přidám plyn, tak chcípne a se sytičem když přidám plyn, tak začne kuckat až zdechne. Motor už byl zahřáty těmi nízkými otáčkami.
Děkuji!!
PS.: Pardon, že neustále zakládám nové vlákna, ale ty staré už nejsou aktuální a nikdo se tam nedívá.. Děkuji !
Naposledy editováno 18.05.2011 12:39:36
1 reakcí na tento příspěvek Naskočila, ale...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naskočila, ale...
FiZzeR píše: ekosračky v praxi
jednoduche...cerpej 100oktanovej benal ten je nema...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naskočila, ale...
z-x-r píše: jednoduche...cerpej 100oktanovej benal ten je nema...
a to psali kde
2 reakcí na tento příspěvek Naskočila, ale...
Nevíte, čím to mohlo být? Když se sytičem jsem jí vytočil a po vymnutí sytiče v těch vysokých otáčkách už jela a vytáčela se hezky? A proč to "kuckalo v těch 5 tis.?
Děkuji !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naskočila, ale...
1 reakcí na tento příspěvek Naskočila, ale...
Asi jako u všech motorek. Takové jako kdyby strasně krátké vynechávání rychle za sebou (neumím to líp posat :D )...
1 reakcí na tento příspěvek Naskočila, ale...
něco tam podle mě dělalo bordel, buď ještě pořád ještě vody v karbecu, či zbytek bordelu v trysce. Obecně sytič- jde tam víc benálu. Když se stáhne, z nějakého důvodu tam šlo benálu (směsi, abych byl naprosto přesný) málo a proto to chcíplo. To pak taky mohlo dělat bordel v určitých otáčkách, či ještě někde byl zbytek vody, co dělal bordel. Ale jízdou se to vysušilo a teď by mohl být klid. Pro sychr bych prošel veškerou kabeláž a prostříkal to, jak tu mnozí píšou. jelikož pokud stačila k takovému prlseru noc venku, nechci vidět jízdu na takové motorce v pořádném dešti. něco na tý motorce není ve 100% kondici, takže preventivně vyndat znova karbec, vyčistit. Pokud máš rezavý bordel v nádrži, tak vyčistit i nádrž ( i když teda rezavej bordel v nádrži bbych čekal u 40 let staré jawy, která nebyla řádně zakonzervovaná a stála někde pohozená ve stodole), projít kabeláž a zkontrolovat fajfky. Pro sychr možná i odmontovat víko od motoru a zkontrolovat elektriku tam.
1 reakcí na tento příspěvek Naskočila, ale...
Ale nerozumím jedné věci, psal jsi, že se to stalo po dešti, ale pokud jsi měl v čerpadle rezavý hnus, tak mi neříkej, že se to všechno projevilo najednou? To už muselo zlobit předtím..
Palivový filtr zajedu koupit dneska a ty karbce zase vypustím když tam bude ten filtr. A ten přípravek, co na sebe váže vodu, funguje jak? Kam se ta voda pak vypaří? Navázáním na ten přípravek se vypaří při spálení toho přípravku?
Nádrž nevím, jak mám důkladně vyčistit, bo když jsem včera vylíval nádrž, tak tou vypouštěcí hadičkou jsem to dělal skoro hodinu a jen to "čůralo" tak jsem to na konec vylil vrchním otvorem na tankování, ale i tak tam zbylo, kvůli tomu, že ta nádrž je tvarovaná. Čili nevím, jak jí úplně vyprázdnit a už vůbec ne, jak z ní dostat rez. Asi to vyřeším tím palivovým filtrem .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |