1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt je mrtvý?
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt je mrtvý?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt je mrtvý?
R-a-c-3-r píše: tak to je ok ale stejně nechápu že japonskej 4lístek už nedělá ani jeden 2T model
u 2t asi nejdou rozumne splnit emisni limity... ktm jako eu vyrobce muze mit nakou vyjimku, nebo kdo vi co v tom je...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt je mrtvý?
Švagr píše: Aprilka dělá taky 2takt A moc hezkej
už bohužel nedělá od letoška
assassin píše: u 2t asi nejdou rozumne splnit emisni limity... ktm jako eu vyrobce muze mit nakou vyjimku, nebo kdo vi co v tom je...
Na krosky nejspíš žádné emisní limity nebudou, není to vozidlo k provozu na veřejných komunikacích. Ono teda podle mě je 2T dobrej pouze do lehké krosky, jinak je na hovno.
V motokrosu se dál kromě shora zmíněných evropanů prodávají i japonci SUZ, KAW a YAM, byť se jedná o stroje s přibržděným vývojem (třeba SUZ se u své RM250 přiznává že jde vlastně o poslední modelovou modifikaci z roku 08). Například ve freestyle motokrosu se jiné stroje než tyhle dvoutakty nejezdí.....
Jinými slovy - kdo hledá, najde.
2 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt je mrtvý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt je mrtvý?
Carlos. píše: bathed: Parádní přehled Snad jenom ohledně toho FMX - nedávno jsem byl na Gladiators v O2 aréně a čtyřtaktů tam jezdilo celkem dost...
a čím už by ses chtěl odlišit? Ten backflip už umí každý kdo má v řiti díru...... Faktem ale je, že absolutní špička jezdí zásadně 2T.
to s gladiators games je fakt,díval jsem se na to sice jen v tv ale 4T tam bylo docela dost,každopádně jsem rád že se 2T pořád vyrábí a dokonce víc než jsem myslel